Stel je persoonlijke vraag #42

Dat én het is geen porum

11 likes

Even los van esthetiek. Geeft het je geen opgesloten gevoel, zeker ivm brandveiligheid?

3 likes

Als je niet beter weet dan niet nee. Maar het gekke eraan is dat ik dus het hele jaar door met mijn raam open slaap, want dat kan met een rolluik heel goed. Dus dat doe ik nu nog steeds, ook als het vriest.

Maar sorry was geen algemene vraag zie ik nu :flushed:

3 likes

Ik associeer rolluiken altijd met mijn eerste grote, Zeeuwse, liefde. Echt IEDEREEN in zijn dorp (Kruiningen) had die dingen. Overdag waren ze ook dicht tegen de zon, dat zag er heel ongezellig uit, alsof de hele straat op slot zat. Maar binnen was het heel gezellig, goeie herinneringen aan zondagmiddagen waarop zijn ouders naar de kerk waren en wij in het halfdonker achter de rolluiken op de bank :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Ik zit een beetje op insta te scrollen en kom een vlog tegen waarbij iemand haar morning routine van gezichtsbehandeling en make up doet, terwijl ze een ongerelateerd verhaal verteld (in dit geval over haar emigratie). Ik weet niet waarom maar ik word daar enorm geïrriteerd van, alsof ik met iemand praat die ondertussen op zijn/haar telefoon zit (don’t ask me why).

Wat vind jij van vlogs waar iemand zich opmaakt (bijv) terwijl ze een ongerelateerd verhaal (dus nee geen make up vlogs) vertellen (en ja je hebt te doen met beperkte antwoordopties)

• Vind ik irritant/lui/negatieve ervaring
  • Vind ik neutraal
  • Vind ik leuk/intiem/positieve ervaring
  • Kijk ik sowieso niet

0 stemmers

1 like

Ik lig in bed en heb mn helderheid heel donker staan. Dacht ff: woooow wat een hoge deur

12 likes

Wat is volgens jou de grootste strijd in de politiek?

• Links tegen rechts
  • Om in de richtingen te blijven: boven tegen onder

0 stemmers

1 like

Wat bedoel je met boven en onder?

4 likes

Conservatief vs progressief denk ik?

1 like

Ja ik dacht eerst aan sociaal-economische klasse ofzo en toen aan die roos met progressief en conservatief en wist ik het niet meer haha

3 likes

Ik wil hem eigenlijk niet uitleggen want weet het niet :joy:is vrij te interpreteren. Gewoon hoe het voor jou voelt.
Het is een hele irritante poll, ik weet het. Zou zelf ook niet echt weten wat te stemmen.

Ik kwam er op door dit haha:

Dit is totale onzin want het gaat over Marion Koopmans. En rechts en links bestaat wel degelijk. Maar ik herken ergens ook wel het gevoel van ‘boven en onder’ en zie voor mijn gevoel veel meer woede van links tegen rechts en vice versa dan van oppositie naar coalitie. Beetje verdeel en heers strategie idee.

Maar dat geld toch alleen voor elektrische? Wij hebben daarom gewoon met touwtje gedaan en zouden ten allen tijde dus gewoon open kunnen in geval van nood.

Ja, maar als je bijv brand in de meterkast krijgt dan kan het zijn dat je elektrische rolluiken niet meer werken.

3 likes

Ik denk dat het ook lastiger is om binnen te raken voor de brandweer? Ze kunnen geen raam inslaan.

Maar love rolluiken, in de zomer zo chill om donker en koel te blijven.

1 like

Oh ik heb er geen hoor.
Mijn ex had er in de slaapkamer en dat was enkel dicht wanneer we sliepen, of tijdens een hittegolf 3/4 dicht tegen de warmte.

3 likes

Ik wou dat het onder vs boven was. Kom en op voor je klassenbelangen. fuck de 1% en hun aarde verwoestende kapitalisme.

2 likes

Haha ja ik dacht dat ik hem snapte tot de uitleg kwam. Inmiddels geen idee meer

5 likes

Ken jij iemand persoonlijk die Karen heet?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

1 like

En ik ken ook niemand die Gerda heet

5 likes

Ja zo kunnen we wel ff doorgaan. Maar door al die “karens compilations” bedacht ik me, ik ken eigenlijk niemand die zo echt heet.

1 like