Stel je persoonlijke vraag #42

I love dweilen trouwens (als er goed gestofzuigd is dan).
Dweilen :heart_eyes: enige klusje dat ik leuk vind.

Welke 5 klusjes uit onderstaande lijst zou je het liefst altijs aan iemand anders overlaten?

• Boodschappen doen
  • Koken
  • Stofzuigen
  • Dweilen
  • De was
  • Badkamer en toilet schoonmaken
  • Koelkast schoonmaken
  • De afwas/vaat
  • Oven schoonmaken
  • Het vieze afvoerputje van de gootsteen schoonmaken
  • Vuilnis weggooien

0 stemmers

Wel er rekening mee houden dat de ander ook een normaal persoon is, geen 5 sterren chef of de beste schoonmaker ter wereld.

1 like

Ik ga dus heen en weer tussen pure woede over het feit dat er niet méér verontwaardiging (nee, ook woede, nee totale revolutie???) over is onder ons allemaal, en wanhoop en lethargie over het feit dat er… gewoon niet zo veel verontwaardiging (woede) over is.

Ik deel graag nog eens deze site die probeert in beeld te brengen hóe ontiegelijk veel geld miljardairs hebben

Echt om te janken. Hoe kan je dit zien en denken: ach ja maar er komt ook wel wat belasting terug??? (Nee komt het niet.)

12 likes

Doe dutjes op de bank en in bed :tipping_hand_woman: love dutjes!

3 likes

En tweepersoonsbed verschonen

15 likes

And 99 other lies you tell yourself, haha

12 likes

Dat laatste ja :rofl::rofl::rofl:

Edit: MAAR HIJ IS WEL VRIJ!! :innocent:

Ik had over 5 klusjes heen gelezen en snapte al niet waarom ik niet mocht stemmen. Had bijna alles aangeklikt :sweat_smile:

4 likes

Lol, ook hondenhaters zoals mijn schoonmoeder zeggen dat hij niet ruikt. Die neemt geen blad voor de mond. Ik zou ook nooit zo’n stinkhond zoals een labrador ofzo kunnen hebben. Alleen regen blijft een probleem daarom wil ik ‘m eigenlijk een regenjas aan doen. Mag ook al niet van mijn vriend.

1 like

Ja dit heb ik ook gedaan de vorige keer maar toen zat ik met allemaal kadetjes want dat eet ik normaal nooit haha. Ik vond alleen brood ook zo karig.

En de vorige keer vond de schilder mijn koffie vies denk ik, die nam op dag 2 zijn eigen Senseo mee haha (de dag ervoor had ik vaker dan hij wilde koffie aangeboden dus daar lag het niet aan).

Bed verschonen!!! Echt de grootste hekel aan samen met afwassen (heb nooit een vaatwasser gehad)

4 likes

Waarom vinden mensen de was doen zo erg?
Hebben jullie geen wasmachine? Of vinden jullie het vouwen zo erg

1 like

Ik trap hier echt niet in, honden ruik je al-tijd. De ene stinkt alleen meer dan de ander, maar je ruikt het echt.

31 likes

Jaa precies ik hou van honden maar ze hebben allemaal een geur. Ik denk dat je daar als baasje gewoon aan gewend bent.
Alle beesten hebben btw een geur.

Blinddoek mij en zet je huisdier voor me en ik raad het zo met mn neus.

8 likes

Uithangen en opvouwen vind ik stom inderdaad! Ik vind het bij lange na niet het stomste klusje trouwens maar wel in de top 5 uit deze dingen

2 likes

Ik ken meerdere langharige honden die je gewoon ruikt, dus misschien dat het voor jezelf minder opvalt. Nu ben ik wel benieuwd naar het ras natuurlijk. De enige hond die ik tot nu toe ken die ik minder ruik is zo’n hypoallergene. Dus die laat ook amper haren achter.

Leuk spelletje. Is weer eens wat anders dan koekhappen

4 likes

Een keeshond, Libelle vindt dat dat ik gelijk heb :crazy_face: DPG Media Privacy Gate

2 likes

Ik vind de was zelf niet doen zo heel erg maar ik woon in een studio en de helft van de tijd staat er dus een wasrek met was :sob: echt vreselijk

7 likes

Ik haat vouwen dus daarom heb ik een kast waar ik vrijwel alles in kan ophangen. Maar dat kleine beetje wat ik nog moet vouwen laat ik gerust langer dan een week in de wasmand liggen.

2 likes

I smell bullshit

5 likes