Dank voor alle reacties op de jurk!! Ik twijfelde al en ga nu op zoek naar iets anders Zeker omdat ik als +1 mee ben en niemand ken op de bruiloft wil ik geen ‘risico’ lopen ghehe.
Nadat dit millenia lang andersom is gebeurd mag dat ook gewoon
Maken jullie gebruik van een maaltijdbox, zo ja welke?
- Hello fresh
- Marley Spoon
- Dinnerly
- Green chef
- Uitgekookt
- Familiebox
- Geen
- Nee, want duur
- Alleen tijdelijk, bij korting bijvoorbeeld
- Anders;
0 stemmers
Naaaaah grappig… ‘toxic masculinity’ is wel echt een ding hoor. Een problematisch verschijnsel.
En dat bestaat naast en tussen al dat andere door.
Zoiets dus.
Ja dat was dus mn punt.
Het zijn juist die mannen die zeggen dat je als man niet zwak mag zijn . Die dan tegen vrouwen gaan zeuren dat zij het ook zwaar hebben! Zij houden t zelf in stand.
Stoom jij groenten?
- Ja, zoveel mogelijk
- Ja soms / sommige groenten
- Nee, ik ken het niet
- Nee, ik heb er de spullen niet voor
- Nee, ik vind het niet fijn
0 stemmers
Hè? We bedoelen niet hetzelfde. Misschien heb ik jou of Grace verkeerd gelezen hoor.
Wat ik bedoel is dat het geen totale onzin is dat mannen ook last ondervinden van het patriarchaat.
Jaaa, met een stoommandje, echt ideaal. Mn ouders hadden zo’n heel stoomapparaat, dat was ook wel handig. Met verschillende etages voor groenten, vis etc.
Lijkt me ook wel gaaf om te hebben maar mis het niet. Ik heb al jaren dat mandje van Ikea van een euro ofzo
Edit oh hij is nu 6 euro
Nee, ik mis het ook niet heel erg, maar vond het wel handig als je het toch hebt staan. Maar een stoommandje vind ik wel handig (gewoon zo’n ding wat je in een pan doet).
Ik vind dit dus wel een groot misverstand eigenlijk. Niet alleen mannen houden het patriarchaat in stand, iedereen doet dat, inclusief vrouwen.
Jaa maar ik had het niet over de zacht aardige kees die zelf ook feminist is. Ik had het over de jeroen die dat als argument gebruikt tegen feministen. Tuurlijk hebben zij er ook last van maar zij lijden er niet het meeste onder.
Sowieso een non-argument om te zeggen dat ze er ook last van hebben. Dat is juist nog een extra argument tegen het patriarchaat toch
Dit wordt verkocht bij de Sissy boy onder de categorie ‘holistic beauty’ a 25 euro. Met deze beschrijving:
“Wanneer je behoefte hebt om je geest en huis te reinigen, is dit de perfecte kit voor jou. De stenen in deze kit geven je een schone aura en een rustige geest. Perfect voor als je net verhuist bent of als je een frisse start wilt maken. De Heldere kwarts versterkt energie en gedachten. De steen absorbeert, slaat op, laat los en reguleert alle soorten negatieve energie. De steen helpt bij je intuïtie. De Amethist beschermt, heelt en zuivert. Het is een kalmerende steen die stress en spanning verlicht, het verzacht prikkelbaarheid en het brengt stemmingswisselingen in evenwicht. (…)”
Wat vind je hiervan?
- Kan prima
- Kan niet
0 stemmers
Jaa dit is eigenlijk dus wat ik bedoel. Wij als vrouwen klagen over het systeem. En dan voelt een man zich persoonlijk aangevallen. En die komen dan met “Jullie zeuren het systeem is ook kut voor ons stomme feministen” eh… ben je nou voor of tegen ons…
Kan prima verkocht worden, kan niet werken
Misschien is het gewoon best wel hersengymnastiek is in het algemeen om tegen iets te zijn wat goed voor jou is. Als iets je zoveel profijt oplevert is dat natuurlijk niet in je voordeel om het te veranderen.
Het gaat me er meer om dat de beschrijving is geschreven alsof het waarheid is.
Die boxen zijn meer bedoeld om je kind ff in te dumpen als je zelf de spullen klaarlegt / jezelf ff afdroogt is in veel zwembaden zo. Maar misschien ga ik volgende keer wel lekker alleen zwemmen en dump ik mn kind in de boxen
Hahaha de boxen staan meestal naast het zwembad zelf / dichtbij de plekken waar je je baby kan omkleden! Dus dan moeten ze wel heel snel kidnappen