Ik vind vooral de spelfout ‘verhuist’ niet kunnen. Verder denk ik boeiend, dan kan je elke esoterische winkel of een winkel als de tuinen ook wel opdoeken.
Dit klinkt echt als zo’n soort hondenhok waar je dan je kind in kan doen haha
Een kluisje is ook een optie
Zou natuurlijk beter zijn als ze het dan bij de zweefteef op de hoek kopen ipv bij een grote keten, maar als mensen zo dom zijn om hier hun geld aan uit te geven moeten ze dat vooral doen. Het doet verder geen kwaad, het is niet alsof je er ziek van wordt ofzo, het zijn wat steentjes
Zit je in het bestuur van een vereniging?
- Ja, van een sportvereniging
- Ja, van een muziekvereniging
- Ja, van een andere vereniging
- Nee, maar wil ik wel
- Nee, geen interesse
0 stemmers
Zo ja wat is je functie?
- (Vice)Voorzitter
- Secretaris
- Penningmeester
- Anders…
0 stemmers
Plus ze claimen niet dat ze bijvoorbeeld kanker of depressie kunnen genezen. Slechts dat het kalmerend werkt. Is dit dikke ongein ja. Maar liever dit dan wat ergers.
Wat kijk jij weleens? Mag ook terugkijken zijn. ( > 1 x per 2 maanden)
- Hart van Nederland
- Shownieuws
- RTL Boulevard
- RTL Nieuws
- NOS Journaal
- Tommy Teleshopping
- HLF 8
- Jinek
- Op1
- Khalid en Sophie
- Vandaag Inside / VI
- Editie NL
- Koffietijd
- Goedemorgen Nederland
- Ongehoord Nieuws
- EenVandaag
- Nieuwsuur
- Ik kijk geen TV
- Ik kijk dit allemaal niet op TV
- Ik ben belg
0 stemmers
Gestoomde aardappels zijn zoveel lekkerder dan gekookte.
Ik kan me herinneren eens te hebben gehoord/gelezen dat de mannenpil vooral niet wordt doorontwikkeld omdat vrouwen er toch niet op vertrouwen dat de man het stipt genoeg neemt, en aangezien de mannen niet direct het probleem ervan ondervinden als het mis gaat hebben ze te weinig ‘redenen’ om wel stipt te zijn.
En eerlijk, als ik elke dag mijn vriend moet gaan herinneren en controleren omdat ík anders ongewenst zwanger raak weet ik ook niet of dat voor mij opweegt tegen het zelf maar nemen van anticonceptie.
Tldr: ik weet niet of het zozeer ligt aan de bijwerkingen maar meer dat er geen animo voor de mannenpil gaat zijn.
Ik ben er 90% zeker van dat ik geen kinderen wil. En als ik serieus date met iemand (die ook geen kinderen wilt) die begint over “ik vind condooms vervelend kan jij niet gewoon even een pill of spiraaltje ofzo” dan zeg ik " Kan jij niet gewoon even knip knip…" ineens is die condoom dan niet meer zo vervelend gek he.
Ik stem ik heb er de spullen niet voor, maar ik had ooit een elektrische steamer en ik heb die weg gedaan want ik had geen zin in meer afwas.
Ekoplaza menu! Heel erg blij mee elke week.
Ik kijk af en toe ongehoord nieuws, als ik thuis werk en zit te lunchen. Vind het gewoon ontzettend fascinerend hoeveel onzin ze uitkramen!
Daarmee steun je ze alleen maar hé?
Dit is echt kut want dit gaan mensen dan voor je kopen bij een housewarming omdat ze niet met lege handen willen komen en iedereen tegenwoordig alles al heeft en ze zelf niks kunnen bedenken. Ik heb om die reden m’n huis vol met droogbloemen staan.
Geef gewoon niks of eten.
Ben maar een van de twee met Marley Spoon? Sinds mijn vriend en ik beide fulltime werken vind ik het echt een uitkomst. Super lekkere en afwisselde gerechten met veel vegan keus. Bijkomend voordeel is dat mijn vriend nu iedere dag kookt want hij vind het zo fijn werken
Je reist met de auto 30 min naar je werk. Kantoor bevindt zich op een afgelegen industrieterrein. Je komt aan, komt met je pasje op jullie eigen parkeerterrein en daar zijn ongeveer 50 parkeervakken. Ze zijn deze dag echter helaas allemaal bezet. Je gaat dus een plekje zoeken in de omgeving, maar ook daar is alles vol. Daarnaast geldt voor een groot deel vd omgeving een parkeerverbod. Enige optie is bij de p&r gaan staan, op 10 min lopen en voor €6 per dag. Je besluit daar te parkeren, want de andere optie is naar huis gaan.
Jij
- Gaat naar huis
- Gaat naar p&r en declareert de kosten
- Gaat naar p&r en declareert de kosten niet
0 stemmers
Beleid van het bedrijf is dat deze kosten niet mogen worden gedeclareerd. Jij vindt dit
- Logisch
- Niet logisch
0 stemmers
Misschien een domme vraag, maar op welke manier? Het is publieke omroep, die halen hun inkomsten met name uit subsidie toch?
Ja om je als je als kijker te noteren moeten je toch zo een kastje hebben? Of is dat ouderwets?