Ben je serieus of maak je een grapje?
Oh ik dacht hoe meer kijkers hoe meer zendtijd (want populair), maar wellicht werkt het niet zo en krijgen ze ât alleen zelf hoog in hun bol
Haha gelukkig maar!
Ja echt perfecte achtergrond tv!
Kijkcijfers worden gemeten middels een steekproef, die mensen uit de steekproef hebben een kastje thuis waarmee hun kijkgedrag wordt gemeten. Ik heb niet zoân kastje!
Echt raar dat niemand anders Tommy Teleshopping kijkt. Ultiem genieten is dat.
Mijn vriend heeft het ook aangeboden maar hij is 27 en tja you never know als het uitgaat over een paar jaar, vind dat toch wel intens
Ik neem het aanbod maar aan als hij 40 ofzo is denk ik
Ik kreeg laatst een brief thuis met een uitnodiging om hieraan mee te doen. Alleen is het kastje nu een app op je mobiel en willen ze dan naast je tv gedrag ook bijhouden welke websites je bezoekt en wat je naar anderen stuurt. Koekoek.
Ja pff ik kreeg die uitnodiging ook, omdat ik nog weleens online enquĂȘtes invul. Kost echt super veel tijd en je krijgt eenmalig 5 euro ofzo? Kreeg ook een uitnodiging dat je een app moest downloaden die zelf in de gaten hield wat je keek enzo. Nou dikke doei, big brother is watching you
Het was volgens mij een cadeaubon van 50 euro. Mag ook wel want je verkoopt je hele ziel en zaligheid.
Ik heb de brief ook gekregen en wist niet wat ik las.
Voor wie nieuwsgierig is, ik heb de brief al lang weggegooid maar dit vond ik erover via Google:
Ik vond het al vrij shady toen ik destijds las waar je ze toe machtigde, maar deze uiteenzetting maakt het nog heftiger. Heel blij dat ik het destijds niet heb gedaan
Ik vind die reactie eronder wel schokkend, je eigen telefoon zijn leven zien leiden.
Eentje heeft het erover dat haar telefoon vanzelf aanging en allemaal codes ging versturen en de doet niet weg kreeg.
Als je collega in een groepsapp tav een uitje zegt âik kan wegens omstandigheden niet meer meeâ dan
- Ben ik nieuwsgierig naar de âomstandighedenâ en stuur ik privĂ© een appje om ernaar te vragen/vissen
- Maak ik me zorgen om die persoon en vraag ik als reactie of alles wel oké is
- Denk ik dat die persoon niet wil zeggen wat de âomstandighedenâ zijn en laat ik t met rust door bijv alleen te reageren met âjammer!â
- reageer ik helemaal niet
- anders
0 stemmers
Wat vind je op dit punt in je leven belangrijker?
- Een fijne thuissituatie (wat dat voor jou ook mag betekenen)
- Een goede carriĂšre
0 stemmers
En voor de rest van je leven?
- Thuissituatie
- CarriĂšre
0 stemmers
Een fijn thuis is echt de basis van een gelukkig leven wat mij betreft, always all the way. Of je nou alleen bent in een studiootje of met je partner en 8 kinderen in een Vinex-wijk. Denk dat de poll heel anders zou zijn als je âfijn thuisâ zou vervangen voor ârelatieâ of âgezinâ
Ik heb best een aantal close collegaâs met wie ik ook buiten werk afspreek, dus als die zoân appje zouden sturen zou ik wel even via een privĂ© appje checken of ze okĂ© zijn. Bij minder close collegaâs waarschijnlijk alleen een âjammer!â en dan eventueel later face to face op kantoor vragen of alles goed gaat.
Ja met close collegaâs snap ik dat. Ik geloof alleen niet dat dat echt 0% van de mensen gaat vissen? In mijn ervaring zijn het er namelijk altijd een paar (par example ik heb iets soortgelijks gezegd in een groep met 25 anderen en heb 4 mensen die me privĂ© sturen âik hoop wel goede omstandigheden??? â waarmee ze vissen naar een zwangerschap, en ik denk dan echt wtfffff je bent mân collega als ik iets met je wil delen doe ik dat wel. Laat me met rust kap met neuzen in mijn leven
Oh dit was een reactie op @Luzarl maar de post is weg
Ik snap wat je bedoelt. Komt denk ik vanuit de gewoonte/t gevoel dat je moet uitleggen waarom je toch ineens last minute niet mee kan naar iets wat je wel had toegezegd. Maar bij nader inzien idd maybe toch beter gewoon kunnen zeggen âik kan niet meer meeâ
Lol hoe simpel kan t zijn đ„č
Ja sorry ik was bang dat het lullig zou overkomen. Bedankt voor je reactie alsnog en ik hoop dat je collegaâs zich een beetje inhouden
Ik zou dit echt alleen bij een paar close collegaâs vragen waarvan ik weet dat het okĂ© is als er door gevraagd wordt.