Stel je persoonlijke vraag #42

Carrière boeit me gewoon niks. Werk is werk. Mag al blij zijn dat ik überhaupt werk heb en kan werken

3 likes

Ik denk wel dat als ik had kunnen werken in mijn voorkeursberoep ik dat wel echt een leuke aanvulling had gevonden. Helaas ben ik nu meer een (wel Ali express/ Sheinversie) trophy wife.

6 likes

Het valt inderdaad wel op als ze je direct privé appen met zoiets, dat merk je ook dat het vissen is ipv oprechte interesse. Met oprechte interesse zou ik minder moeite hebben. Maar vaak weet je ook wel wat voor persoon appt.

4 likes

Ooit kameel gegeten?

• Ja lekker
  • Ja niets bijzonders
  • Ja vies
  • Nee zou ik ook niet doen want vega
  • Nee zou ik op zich wel doen
  • Nee zou ik ook niet doen want lijkt me niks

0 stemmers

Het lijkt me heel droog, die dieren zien er zo droog uit :joy:

20 likes

Een bosje bloemen voor iemand die door een nare tijd gaat

• Kan prima
  • Kan niet
  • Ligt aan de situatie
  • Ligt aan de bloemen

0 stemmers

twijfel of het te vrolijk of feestelijk is

Je kunt altijd een rouwboeket kiezen. :relieved:

3 likes

ik vind die altijd zo lelijk, ik zou nog liever een eetbare plant van @Lula krijgen, heb je nog iets aan

4 likes

oh dat ziet er wel een trip waard uit ja

Haha oef, tikkie zwaar voor de situatie vrees ik! En @Lula is een beetje uit de buurt momenteel, dus wie weet voor een weekendje weg binnenkort.

Maar top, ik doe weer eens moeilijk om niets, neem gewoon een bosje bloemen mee!

1 like

Misschien moet je dan gebakken kamelenbult eten. Daar zit water in hahaha.

5 likes

Is ook wel droger dan rund, minder vet. En cholosterolvrij las ik. En het smaakt zoeter.

1 like

Ik wou al zeggen, er zit alleen maar vet in die bulten, maar wss maak je een grapje :sweat_smile::rofl:

1 like

Zeker als deze persoon vaak thuis is de komende periode! Afgelopen halfjaar heb ik ook een zware tijd gehad en kon heel erg genieten van een mooie bos!
Zeker toen we na het eerste slechte nieuws een hele hoop bossen tegelijkertijd kregen en die allemaal tegelijkertijd weg moesten. Bonuspunten als je juist nà die eerste berg bloemen een bloemetje stuurt :slight_smile:

Geen idee of dit voor jou van toepassing is maar wellicht voor anderen die dit lezen.

9 likes

Ik vind een plantje iets leuker altijd (bloemen gaan na een week ongeveer toch de kliko in). Maar in algemene webshops (zoals Fleurop) vind ik de keuze niet reuze.

5 likes

Er zijn helaas teveel kinderen die zonder ontbijt op school komen, dus zeker wel voor.

6 likes

Ik ben niet tegen maar ik vind het weer zo’n oplossing die het onderliggende probleem (armoede) niet oplost. Kunnen we daar niet eens ECHT mee aan de slag ipv al die lapmiddelen?

50 likes

maar hoe zie je dat dan concreet qua schooluren? iedereen een halfuur vroeger laten beginnen? minder les? tijdens de les laten ontbijten? Is er niet sowieso al een tekort aan personeel op scholen?

5 likes

Ja en tekort aan geld ook.

1 like

Ach dan vragen we weer een bijdrage van de ouders, o nee dat was nou juist het probleem.

2 likes