Eet jij wel eens een los stukje verse gember uit het vuistje?
- Ja, regelmatig
- Ja, soms
- Nee, nooit
0 stemmers
Eet jij wel eens een los stukje verse gember uit het vuistje?
0 stemmers
Nooooo waarom zou iemand dat doen?
Als ik keelpijn heb of voel opkomen
Ben jij niet goed…
Ik heb wel eens gehoord dat iemand dit moest doen bij een ontgroening van een studentenvereniging dus ik kan me niet voorstellen dat het echt lekker is haha?
En een gembershotje?
0 stemmers
Wel stemgember, vind dat vet lekker en gemberjam ook heeel lekker
Hahaha nu voel ik me nog vreemder dan normaal
Ja wtf je gaat toch ook geen knoflookteen rauw opeten. Bij deze , heb je wel eens een rauwe knoflookteen opgegeten?
0 stemmers
Die bij zo’n bakje olijven zijn rauw toch? Anders niet.
Is die bedoeld om op te eten
Nee die zitten er gewoon in voor de smaak. Die hoor je niet op te eten. Voor zover ik weet? Gatverdamme haha
Om je smaak te neutraliseren dacht ik. En het is ingelegde gember dus prima te eten.
Edit: oh wacht ik dacht dat dit nog ging om gember en dan die gemberplakjes die je oa bij sushi krijgt. Maar ik las niet goed.
Ja kan je prima eten hoor. Is nog gezond ook.
Haha oke nouja ieder zijn ding. Ben een echte knoflook liefhebber maar het zo opeten nah nee
Gebruik jij vaak knoflook tijdens het koken?
0 stemmers
Ja en die zijn echt superlekker. Helemaal niet heftig van smaak.
Ik zag net een tiktok van een student waarin ze zei “schurft is weer eens een keer op bezoek” en toen beelden dat ze alles ging wassen enzo. Nu weet ik niet hoe het bij anderen zit, maar ik vind schurft echt heftig/ongewoon/vies en snap niet hoe normaal is onder de studenten. Alsof het een virusje is?
Vind jij het normaal hoe erg het heerst?
0 stemmers
Heb jij wel eens schurft gehad?
0 stemmers
Ik had je hoog zitten😱
Nu klinkt het vrij vreemd, maar als ik eerlijk ben had ik het op die leeftijd geweldig gevonden haha ik las toen eigenlijk altijd boeken met drama en levens die heel anders waren dan de mijne.
Als je knoflook fermenteerde in rauwe honing dan heb je echt een heel lekker snoepje! Het is ook nog eens gezond voor je.