Nu klinkt het vrij vreemd, maar als ik eerlijk ben had ik het op die leeftijd geweldig gevonden haha ik las toen eigenlijk altijd boeken met drama en levens die heel anders waren dan de mijne.
Als je knoflook fermenteerde in rauwe honing dan heb je echt een heel lekker snoepje! Het is ook nog eens gezond voor je.
Nouja het is niet supernormaal, maar als iemand het heeft kijk ik er niet van op. Al helemaal in die huizen met 16 man enzo komt het gewoon wel eens voor ja. Gelukkig zelf nog nooit gehad/op mijn huis gehad (ik woon met >5 studenten), maar het is niet heel gek als iemand het heeft. Betekent niet dat ik iedere week wel weer iemand hoor die zegt âwe hebben schurft op het huisâ, maar zo af en toe hoor je het wel voorbijkomen ja.
I knoflook maar helaas denken mijn darmen daar anders over
Ik vertrouw jou nu voor geen meter meer.
Nou dat⊠Kan me voorstellen dat je even denkt wtf, maar aan de andere kant prijzen we allemaal de boeken van Carry Slee omdat ze geen onderwerp schuwt en denk ik dat elke 30+ hier de ââHoe overleef ikââ serie gelezen heeft waar ook geen onderwerp geschuwt werd.
Blauwe plekken?
Ik zou dit boek niet per se zelf kopen, maar er ook niet een stokje voor steken als een tiener het wil lezen. Wel een boek waarvan ik denk: slim als iemand weet dat je het leest, zodat je er als ouder, docent, naaste af en toe even naar kan vragen.
Denk dezelfde, want ik herinner me ook zoiets.
Even nav de dinoposts een reminder van een toffe Google functie: als je zoekt op de naam van een dino kun je ook aanklikken om hem in 3d te zien en dan heb je hem dus opeens in je kamer staan kan ook met veel andere dieren trouwens.
Niet in ware grootte want hij past denk ik niet in het bushokje
We koken bijna elke dag met knoflook en ui. Een collega vond dat maar raar en vies. âEn dan stink je uit je mondâ.
Buschauffeurs tegenwoordig, voelen zich te goed voor parasaurolophussen zo zie je maar, de gewone dino weer het slachtoffer
Maar checken dinoâs wel in? Niet om ze allemaal over één kam te scheren. Mijn beste vriend is een dino
Ik heb serieus bijna geen gerechten waarbij ik geen knoflook en/of ui gebruik. Diegene is op de hoogte van het fenomeen tandenpoetsen?
Wij hebben ook amper gerechten zonder! Maar we eten ook amper agv. Kan me voorstellen als dat je dagelijkse menu is, dat je dan niet met ui/knoflook kookt
Hahahah dit is mijn moeder, die eet alleen agv(en dan ook nog dat ze ipv aardappelen droge pasta gebruikt en ipv groenten witte bonen in tomatensaus⊠) en wil ook geen knoflook gebruiken omdat je dan uit je mond ruiktâŠ
Ik zou bijna denken dat ik geadopteerd ben!
Gekookte aardappels, slavink en sperziebonen met knoflook
Nee, bekt toch niet lekker (al lijkt het me an sich niet vies)
Dan borrelt het alsnog in je buik en boer je knoflookboeren
Yep ik heb dit weleens gedaan omdat ik een voorhoofdsholte ontsteking had waardoor ik kapot ging van de pijn, en dit scheen te werken. Uit wanhoop deed ik het, en nou⊠ik kan het iedereen met een voorhoofdsholte ontsteking echt aanraden want het trok gelijk weg. Het deed wel echt fucking veel zeer om dat zo op te eten. Echt heel mijn kop stond in de fik hahaha maar het was het waard
De tijd dat je shoarma alleen kon eten als je de volgende dag geen afspraken had
Heb je weleens ASMR ervaren?
- Ja door eetgeluiden
- Ja door fluisteren
- Ja door nagels die tikken op iets
- Ja door bubbelplastic poppen
- Ja door iets anders wat typisch ASMR is
- Ja door iets anders wat niet typisch ASMR is
- Nee
- Geen idee wat ASMR is en ga het niet opzoeken
0 stemmers