Stel je persoonlijke vraag #42

Ik word juist agressief van ASMR geluiden

39 likes

Ik las dit boek toen ik in groep 7 zat en ik weet nog dat ik me bijna opgelucht voelde want het leek heel erg op mijn thuissituatie. Een stukje herkenbaarheid dat mij eindelijk het zetje gaf om te durven vertellen dat ik mishandeld werd. Lekker how can I make this about me maar mijn punt: die boeken kunnen dus ook een 'helpende’functie hebben.

41 likes

Ja wat Grace eigenlijk al zegt: die verontwaardiging over dit soort boeken vanwege heftige (thuis)situaties is natuurlijk ook lekker als je er zelf niet in zit. Ik vond blauwe plekken op sommige punten ook herkenbaar en heb het ook meerdere leren gelezen. Er is een reden dat ik nu nog precies weet welk boek het is

5 likes

Ik weet eigenlijk niet wanneer iets asmr is. Ik heb Mascha het ooit wel eens horen uitleggen als kriebels in je hoofd? Dat heb ik echt nooit. Maar er zijn wel geluiden die ik chill vind. Bijvoorbeeld krakende sneeuw onder je schoenen. Is dat dan ook asmr?

1 like

Ik vind het voelen als kippenvel op m’n hoofdhuid.

6 likes

Heb jij qua uiterlijk een duidelijk type waar je op valt?

• Ja
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Ik ben altijd vrij gefascineerd door mensen die met Temptation of Love Island ofzo mee doen die dan zeggen: Ja ze is blond en heeft een goed figuur en dikke tieten echt helemaal mijn type. En dat ze dan van een knappe brunette niks willen weten. Begrijp daar echt niks van, ik vind wie iemand is als persoon vooral interessant en dat is zoveel meer leidend dan een haarkleur of bouw ofzo :thinking:

16 likes

Ik val op :sparkles:vibes​:sparkles:
Maar een brildrager krijgt sowieso een bonuspunt

4 likes

Wat ik ineens ervoer als ASMR terwijl ik het niet bewust opzocht:
de veiligheidsinstructie van de stewards/stewardessen in het vliegtuig. Dat vond ik ineens héél erg relaxed.

Nu ben ik wel iemand die normaliter al getriggerd kan worden, met normale asmr video’s, maar dat was echt een soort eyeopener haha.

Ik kan allerlei mensen aantrekkelijk/leuk vinden, maar het type waar ik het eerst naar kijk is altijd hetzelfde. Ik had in het tweede jaar van mijn studie een beetje een crush op een knappe man die altijd bij me aan de kassa kwam bij mijn bijbaan. Heel veel later, toen ik al lang met mijn huidige man was, kwam ik hem een keer tegen op een terras en zag ik dat hij een soort vijf jaar oudere versie van mijn man was :sweat_smile:

14 likes

Ik had het eerst niet heel vaak door, maar ik heb gisteren met zoveel producten gehad dat ik dacht huh dit was eerst veel goedkoper. Bepaalde wijn is van 4,99 naar 6,39 en de ciabatta’s die ik altijd voor een borrel haal zijn van 0,81 naar 1,09. Voor mijn gevoel waren de verschillen eerst minder groot.

2 likes

Nee want ik ga eindelijk niet meer naar de AH :face_with_symbols_over_mouth: maar naar de Dirk. Ik ben nu 100 euro minder kwijt dan vóór de inflatie en ben er niet anders om gaan eten. Love de Dirk. Alleen soms ga ik voor het gemak of de bonus nog naar de Plus / AH / Lidl en dan schrik ik alsnog (een beetje).

3 likes

Ik ben vorig jaar feb op mezelf gaan wonen dus ik ben helemaal niet prijsbewust. Deze prijzen ben ik dus gewend en ik vind het dus “normaal” ben ook echt benieuwd hoe chill het zou zijn als de inflatie naar beneden zal gaan, haha

2 likes

Gebeurt dat ooit? :joy:

2 likes

Zou jij nu verse aardbeien kopen, buiten het seizoen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind het zo belachelijk dat die tegenwoordig altijd in de supermarkt zijn. Samen met heel veel ander fruit trouwens. Het smaakt niet, is slecht voor de wereld, waarom.

5 likes

Maar dat komt omdat ik allergisch ben :ok_woman:t2:
Dus in het seizoen koop ik het ook niet

1 like

fuck you en je motherfucking moeder ook, zeg ik graag

3 likes

Qua uiterlijk heb ik eigenlijk totaal geen consistent type. Behalve dan dat ik wel meestal val op mannen met donker haar en donkere features. Het enige wat ik heb is dat ik val op fucking weirdos :joy: Als ze niet een beetje raar zijn vind ik ze al snel saai. Verder moeten ze echt grappig zijn en ook sarcastische humor hebben tegenover mij en niet te soft of te aardig, want ik merk dat ik daar toch een beetje op af knap. Het moet geen eikel zijn, maar niet een man die alles maar goed van me vindt. En ook moeten ze me een beetje belachelijk kunnen maken als ik een stomme grap maak of iets soms zeg ofzo. Vaak als een man dit heeft vind ik ze al snel aantrekkelijk ook al zijn ze niet heel knap ofzo haha.

1 like

Nee, want ze zijn alleen lekker in het seizoen. En vers van de teler. Uit de supermarkt zijn ze sowieso nooit zo smaakvol.

8 likes

Hahaha, geniet van de waterige laf zoete smaak zou ik zeggen. Liever jij dan ik.

5 likes