Nu verlang ik nog meer naar de zomer ik wil zonder jas in een luchtig jurkje naar telers fietsen voor verse aardbeien en kersen !!
Oh ja, en dan ook wat frambozen
Ik eet dan ook een paar maanden een paar dozen per week.
Bij de Turkse supermarkt waren ze echt mierzoet. Dus heb ze daar de afgelopen maand 2 x gekocht. Nectarines van de markt waren ook heel sappig dus ook al paar x gekocht.
Ik denk het niet, maar hopen mag altijd
Ik had laatst voor gebak heel lekker zoete gehaald. Uit Nederland, maar dan uit de kas natuurlijk in deze tijd. Maar laf en waterig zijn ze absoluut niet nu.
Not gunna happen
BBQen op een (groot) balkon met mensen dus naast en boven je
- Moet kunnen
- Kan niet
0 stemmers
Zelf vind ik het dus schijtirritant. Wij hebben deze week al meerdere keren overlast gehad van dezelfde buren die dit doen. Er komen dan mega rookwolken langs. Het is nu nog koud dus hebben we de ramen en deuren nog dicht, maar zelfs dan rook ik het in m’n eigen huis. In de zomer is het gewoon niet te doen om het raam of de deur open te zetten want dan ruikt je huis er helemaal naar.
mijn buren doen dat soms maar dan waarschuwen ze van tevoren zodat je je ramen dicht kan doen. vind ik oke als het niet te vaak is
Ik zou dat ergens anders doen. Zou zoiets zelf niet op m’n eigen balkon doen.
Jup mijn bovenburen doen dit heel vaak in de zomer en als ik dan een raam open heb stinkt echt alles naar rook. Ik vind het best wel aso, ga dan ff naar een park ofzo.
Edit; ohja ook heel veel mensen drogen hun was in de zomer op hun balkon. Dat is dan ook direct verpest.
Ja als het zo nu en dan is zou ik het ook niet erg vinden. Maar hier is het echt meerdere keren per week zodra de zon een beeetje schijnt en met echt mooi weer dagelijks :’)
en wat zeggen ze als je ze erop aanspreekt?
Als je zelf niet in Nederland bent tijdens het stemmen, machtig je dan iemand zodat diegene voor jou kan stemmen?
- Ja zou ik sowieso doen
- Zou ik alleen doen als ik zeker zou weten dat diegene niet op een partij stemt waar ik het zelf niet mee eens ben
- Nee, vind ik te veel gedoe
- Nee, ik zou iemand anders niet vertrouwen en ben bang dat diegene dan op een partij stemt waar ik het niet mee eens ben
- Anders
0 stemmers
Heb ik nog niet gedaan (want dacht misschien ben ik de enige die dit best aso vindt) maar met andere dingen waar mensen overlast van kunnen hebben (bv keiharde muziek laat op de avond) is het ‘tja, dat krijg je als je in een complex woont’. Dus ik denk dat dit hierbij ook het antwoord zou zijn.
In mijn flat mag dit helemaal niet vanwege brandveiligheid
Ja vind ik ook. Maar wij zijn dus met z’n 4en thuis (ik woon nog bij m’n ouders) en ik ben de enige die in Nederland is volgende week. En m’n vader en m’n zusje vonden het te veel gedoe om mij te machtigen (valt heel erg mee maar goed) en m’n moeder wil niet dat iemand anders voor haar stemt. En ik stem gewoon PvdA of Groenlinks dus niks raars.
Vind het echt irritant en zonde ook gewoon eigenlijk.
Mag dit wel volgens het reglement? Bij mijn complex staat in het reglement dat het niet mag. Nu zijn er alsnog mensen die het doen, maar die wonen gelukkig niet vlak naast mij.
Als je in een complex woont gaat rekening houden met elkaar 2 kanten op, maar dit klinken niet echt als heel sympathieke mensen die die visie delen
Ik scheld graag als ik het koud heb op de fiets, daar krijg ik het gek genoeg minder koud van. Gisteren tijdens die sneeuwstorm heb ik ook zitten vloeken, meestal is dat gewoon op normaal praatvolume en een beetje binnensmonds.