Maar met machtigen is het toch niet de bedoeling dat degene in het stemhokje beslist wat er dan gestemt gaat worden? Mijn zus heeft mijn moeder wel eens gemachtigd, en dan gaf ze gewoon door op wie ze graag wilde stemmen.
Nee maar je moet elkaar wel een beetje vertrouwen daarin natuurlijk. Ik zou een fvder nooit voor me laten stemmen. En sommige mensen delen niet graag wat ze stemmen, kan ook
Ja dat zou ik inderdaad gewoon gedaan hebben.
Maar je weet het natuurlijk nooit. Ik zou mān ouders bijvoorbeeld andersom echt wel vertrouwen dat ze daadwerkelijk stemmen op wat ik dan wil. Maar bij iemand waarvan ik weet dat diegene FvD/JA21/PVV zou stemmen, zou ik er niet heel veel vertrouwen hebben dat ze dan met āmijn stemā PvdA gaan stemmen.
Je mag maar voor 2 mensen extra stemmen dus 1 iemand moet het sowieso opgeven
- Ik ben rechtshandig en ik stem rechts
- Ik ben rechtshandig en ik stem links
- Ik ben linkshandig en ik stem rechts
- Ik ben linkshandig en ik stem links
- Ik stem niet/ik heb geen handen/ik geloof niet in links vs rechts/ ik ben tweehandig/anders
0 stemmers
Het valt mij bij love island op dat ze vaak op een brunette vallen. Maar het is altijd blonde or brunette. En die meiden zeggen heel erg vaak ātall dark and handsomeā gaaap. Maar aan de ene kant is het ook wel heel menselijk om op een bepaald type te vallen of een vrij duidelijke voorkeur te hebben.
Is jouw partner ook het type waar je je normaal gesproken je tot aangetrokken voelt?
- Ja helemaal
- Redelijk
- Een beetje
- Totaal niet
0 stemmers
Vroeger vond ik van die blonde surfer dudes leuk met lang slierterig haar.
Toen ik net hoorde dat er een tumor in buik zat stormde en regende het heel erg. Ben toen expres op mijn fiets gestapt en in de tegenwind in een afgelegen gebied keidhard gaan trappen en schreeuwen tot ik niet meer kon. ( en met wind mee weer terug) man, wat was dat lekker.
Ik kom daar regelmatig langs en dan kom ik iedere keer thuis met aardbeien hahha. Met chocolade en slagroom en wafels. Nu al zin in
Wat is daar precies ongemakkelijk aan? Vind het gewoon een goeie manier om wat extra aan te geven dat je t Heel Erg Eens bent met wat die persoon zegt, óf er om zou kunnen juichen (bijvoorbeeld iemand die iets tofs bereikt heeft oid). Is toch niet ongemakkelijk?
Ik heb een vriendin een volmacht gegeven, maar nu is zij lastminute voor werk in het buitenland dus kan het alsnog niet haha.
N=187 dus genoeg om conclusies uit te trekken (statistici, ik duld geen tegenspraak)
Linkshandigen zijn daadwerkelijk linkser dan rechtshandigen! Fascinerend
Ben benieuwd of anoniem nog verschil zou maken in deze.
Waarschijnlijk wel, maar dat leek me ook weer zo saai
Deze conclusie moet je even uitleggen
Linkshandig stemt 100% links
Rechtshandig stemt 88% links
Dit bewijst dus onomstotelijk dat met welke hand je schrijft invloed heeft op je stemgedrag.
Verder onderzoek is nodig om te toetsen wat hiervoor mogelijke oorzaken zouden zijn.
Dit is al beter onderzocht dan de onderzoeken van Diederik Stapel
Er zit wel redelijk wat bias in de selectie van je populatie. Vrouwen in de leeftijd van 20 tot 40 zijn niet echt een representatieve steekproef voor alle links en rechtshandigen.
Ja en alle D66āers die op links hebben gestemd
Zal ik mijn haar:
- Laten zoals het is (lichtbruin), eventueel een spoeling erdoor om het wat op te helderen
- Blonde balayage
- Ik heb een beter idee voor je, namelijk:
0 stemmers
Ik heb dit dilemma dus bijna elk jaar en kies dan een van beide maar zit nu in dubio (ben met kerst voor een kopertint gegaan, leuk maar niet erg onderhoudsvriendelijk dus die optie laat ik vallen).