Stel je persoonlijke vraag #42

Thank god

10 likes

Denk dat iedereen het er toch wel over eens kan zijn dat het voor het forum fijner is dat de politieke voorkeur hier niet hetzelfde is als in de maatschappij. Andersom zou het voor de maatschappij denk ik wel een stap vooruit zijn als die meer een afspiegeling van het forum was, maar helaas.

12 likes

Beetje jammer deze negativiteit

4 likes

Met name van die bananen denk ik: dat is inmiddels goedkoop. Een jaar of twee geleden zou ik er anders over gedacht hebben.

2 likes

Gewoon doen. Het is maar haar. Groeit wel weer uit of je verft het weer een andere kleur. DO ITTT

2 likes

ja ik heb inmiddels alle kleuren van de regenboog wel gehad dus ik volg jou haha, het blijft vooral het eeuwige blond - bruin - blond - bruin vraagstuk :joy:

3 likes

Lichtbruin, en dat ben ik nu dus ook weer. Dus opzich logisch dat het dan weer gaat kriebelen om het tegenovergestelde te willen :joy: was ik nu blond dan had ik precies hetzelfde dilemma gehad haha

1 like

Een ex met wie je aangeeft nog vrienden te zijn feliciteert je niet met de geboorte van jouw kind (het kind is inmiddels ruim een jaar en die persoon maakt deel uit van een grotere groep gemeenschappelijke vrienden). Wat vind jij hiervan?

• Niks, moet die persoon zelf weten.
  • Ergens toch wel jammer, hoeveel tijd kost bijvoorbeeld een appje met gefeliciteerd nou?
  • Stom, die vriendschap ligt dus toch iets anders dan gedacht.
  • Anders, namelijk:

0 stemmers

2 likes

Anders namelijk:
Teveel bezig met mijn ex.

43 likes

Dus mijn ex en ik zitten in dezelfde vriendengroep, ik krijg een kind en een van mijn vrienden (die ex dus) feliciteert me niet? Zo is het toch? Zou dat wel stom vinden ja

4 likes

ja correct

2 likes

Ik begrijp alleen nog niet met wat je bedoelt dat het kind nu al ruim een jaar is. Ben je hier al een jaar je druk over aan het maken of gaat het om de verjaardag van het kind?

Als het gaat om geboorte vind ik het wel zo vriendelijk om als vriend binnen dezelfde groep even gefeliciteerd te appen, maar dat is los van of iemand je ex is of niet.

1 like

Oh nee staat los van de verjaardag meer om te schetsen dat er gelegenheid is geweest om te feliciteren met de geboorte van het kind

De vraag die bij mij opkomt is hoe relevant het hier is dat het om een ex gaat? Maakt dit voor jou verschil?
Ik zou het van iedereen uit de vriendengroep namelijk nogal teleurstellend vinden als diegene mij niet feliciteert met de geboorte van mn kind, ongeacht of het mn ex is.

Doorspoelen naar jaar later denk ik dat ik er ĂŒberhaupt niet meer aan zou denken

15 likes

Tja hoe close ben je met iemand en hoevaak spreek je diegene. Super impopulair wss maar zo boeiend vind ik de geboorte van een kind niet haha. Als ik niet zo close ben met iemand zou ik ook wel kunnen vergeten om te feliciteren. En ja als het dan al een paar maanden latsr is zou ik niet alnog feliciteren want dat vind ik akward haha.

3 likes

Ik realiseer me nu dat ik laatst vergeten ben mensen uit de vriendengroep te feliciteren met hun baby. Ik ben daar zelf echt totaal niet mee bezig. Bij mijn beste vriendinnen ben ik wel langsgegaan in de kraamweek, maar verder zijn baby’s niet aan mij besteed. Ik vind het ook best heftig dat iemand bij gaat houden wie je feliciteert of niet.

9 likes

Jaa precies ik heb er niks mee dus ik onthou het niet als ik je niet echt vaak spreek ofzo. En hoe mega bevriend ben je nou met een ex haha.

1 like

Ik heb dit af en toe sinds ik meer dan 15k stappen per dag zet op m’n kleine teen. Wat een ellende.

2 likes

Jij bent het levende bewijs dat zoveel stappen zetten slecht voor je is.

14 likes

Ja had nooit eelt toen ik nog een couch potato was dus don’t be like me.

3 likes