Ja ik heb zelf de ondergrens voor een felicitatie ook bij een nobelprijs liggen hoor, kan echt geen enthousiasme meer faken voor een ordinair masterdiploma
Dan zou je dus ook begrip moeten kunnen hebben dat niet iedereen in de groepsapp je appt voor je baby?
Ik heb bij een bedrijf een vloer besteld. Deze vloer is vervolgens gelegd door een zzpâer die door dat bedrijf ingehuurd wordt. Hij was er 2 dagen mee bezig, en op de tweede dag stuurt hij mij in de avond een bericht of ik wat met hem wil gaan drinken. Ik vind dit best wel onprofessioneel, wat vinden jullie? En als je het dan al doet, vraag het dan gewoon in mân gezicht ipv via whatsapp. Ohja en hij moet over een tijdje nog terugkomen om wat af te maken dus lekker awkward.
- Ja is onprofessioneel maar zou het zo laten
- Ja is onprofessioneel en zou klagen bij het bedrijf
- Moet kunnen
0 stemmers
Vragen om een andere
Ik doe het niet expres niet hĂš. Ben er gewoon niet mee bezig. Natuurlijk heeft het ook mee te maken dat je minder met babyâs hebt. Want de (geboren) moeders in de groep zijn sinds ze weten dat diegene zwanger is veel meer involved in het hele gebeuren. Met spullen voor de uitzet geven, luisteren naar de zwangerschapskwaaltjes, dagdromen over dit en dat.
Echt een irrelevante vraag
Daar denk ik ook aan, maar hij is wel echt heel goed in zijn werk en die vloer is bewerkelijk dus heb liever dat hij het afmaakt.
@Shadina nee, en ik heb hem dit ook terug geappt. Had ik hem wel leuk gevonden dan vind ik het alsnog onprofessioneel dat hij mij hierover op whatsapp contacteert.
Ik heb dit nu al vaker meegemaakt met mannen die iets komen bezorgen of installeren en ben het zo zat. Elke keer creëren ze een situatie waardoor ik energie moet verspillen om nu weer te bedenken hoe ik iemand beleefd moet afwijzen. Doe gewoon je werk.
Gewoon⊠kleding? Wat zou ik anders aanhebben?
Maar in dit geval gaat het niet om de eerste verjaardag, maar om de geboorte.
Ik ga er dan vanuit dat de moeder de geboorte gedeeld heeft in de app en je daar op kan reageren. Je hoeft dus geen verjaardag te onthouden of op te schrijven, alleen een felicitatie op het bericht van de moeder dat haar kind geboren is.
Eens hoor, als ze hem leuk vond, stond het in het daten danwel seks topic
De definitie van vriendenappgroep verschilt ook nogal volgens mij. Er zitten ook zat mensen tussen waarmee ik het heel gezellig heb in de kroeg of op een feestje. Maar ik zou ook nooit alleen met ze afspreken of bvb bellen als ik ergens mee zit.
Wat is dit voor vreemde aanname? Ik ben alleen in mijn huis met een vreemde man en die is ingehuurd voor het leggen van mijn vloer, en als ik me aangetrokken tot hem had gevoeld was ik met hem gaan daten? Ongeacht zijn voorkomen wil ik dat deze man zich professioneel opstelt en me geen onveilig gevoel geeft.
Dat ligt toch aan heel veel dingen. Ookal is hij leuk misschien is zij wel bezet. En ookal vind zij hem wel leuk het blijft onproffesioneel.
Het kan best een romantisch verhaal worden maar als de ene er niet van gedient is dan houd het op. En dat heeft niks te maken met hoe leuk diegene is.
Nja ik vind dit dubbel. Snap wel wat je bedoelt hoor je kan het altijd proberen als je iemand leuk vind. Maar ik vind het in dit geval anders omdat iemand bij jouw thuis komt. Als je er niet van gedient bent kan dat best onveilig voelen. Ookal doet hij misschien verder niks ofzo je weet maar nooit. Ik zou daar als"klusser" ook voorzichtig mee zijn.
Ik vind het trouwens wel typisch dat je zegt dat je niet kan opmaken uit haar verhaal dat hij doorgaat ofzo. Maar ze zegt ook nergens dat hij lelijk isâŠ
In de situaties waarin ik het gedaan heb vind ik het normaal gedrag
Ik zou het alleen doen als ik ervan uit ga dat het ook meteen de laatste keer is dat ik contact ga hebben met die persoon. Heb het zelf alleen gedaan bij een ex die mij na de breuk lastig bleef vallen.
Als je een (goede) band met iemand wil houden of enigszins gemotiveerd bent om die te krijgen vind ik het geen normaal gedrag.
Nu ik er over nadenk heb ik dit vaker in professionele setting gedaan wanneer ik echt onbeschoft te woord werd gestaan, haha wat erg.
Maar telt het nog als je dan zegt: âdit heeft geen zin zo, ik ga dit gesprek nu verbrekenâ en de andere kant raast maar door en je dan dus doet wat je zegt?
Edit: ik vind dit soms echt het beste, net als weg gaan uit een fysiek gesprek.
Ik heb het na mijn ongeluk gedaan met 112. Ik was in een soort shock en kwam niet goed uit mijn woorden. De man aan de lijn sprak met stemverheffing tegen me: âNU rustig worden en NU zeggen waar je bent!â Terwijl: ik wist het niet. Ja, ergens in een greppel langs de snelweg. Help me liever te ontdekken hoe ik daar achter kom. Lang verhaal kort: ik heb in een reflex opgehangen omdat ik schrok dat hij zo fel tegen me deed. Toen moest ik héél erg huilen (de shock van het ongeluk) en hij belde terug. Ik was natuurlijk vervolgens nĂłg emotioneler en hij deed nog feller. Door de situatie waren al mijn filters weg en heb ik tegen hem geschreeuwd dat ik net op de snelweg over de kop was gegaan en hij niet zo tegen mij mocht praten. En heb ik wéér opgehangen. Daarna zijn er mensen gestopt en die hebben de telefoon overgenomen, want hij had weer teruggebeld.
Achteraf denk ik: ik had de belangrijkste dingen, namelijk dat de auto van de weg af was en ik min of meer ok, gezegd. Zoân man spreekt toch de hele dag door mensen die in paniek zijn? Hoezo kan hij daar niet mee omgaan? En waarom laat je geen collega terugbellen als je merkt dat het niet werkt? Uiteindelijk had hij me gewoon even moeten begeleiden dat ik Google maps moest openen en welke info hij nodig had. Ik kon dat op dat moment gewoon niet zelf bedenken. Wel bijzonder wat zoân situatie met je doet; ik zou in het normale leven nóóit zo hebben gereageerd aan de telefoon.