Stel je persoonlijke vraag #42

Ik moet nu aan kuwtk denken. Dat kourtney en khloe? Een etentje organiseren en ze dan placenta serveren. Ze zeggen dan geloof ik dat het van kourtney is maar het bleek van 1 of ander dier maar dan nog :face_vomiting: een paar hebben er ook van gegeten.

Ik ken een vroedvrouw en die doneerde ze aan de lokale stichting zoekhonden (na toestemming van de vrouw natuurlijk).

1 like

En waar was dat dan goed voor?

1 like

Nee niet ieder slakje hoeft zout, ik reageer hier gewoon overdreven zuur op omdat ik het heel confronterend vind dat er voor mij geen passend antwoord op deze poll is. En ja dat ligt volledig bij mij.

6 likes

Zodat de honden kunnen oefenen met de menselijke geur om mensen te vinden bij een ramp of vermissing oid.

5 likes

Heb jij ooit ruzie met een BN’er gehad?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Of “gewoon” door een BN’er uitgescholden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja het is niet alsof ik niet begrijp waar het vandaan komt, ik heb ook een hart. Maar dat heeft geen rechtstreekse verbinding met m’n toetsenbord.

6 likes

waar heb jij overal een oplader voor je telefoon? dat de lader daar echt is, ook al ben jij daar niet. dus niet dat je dezelfde lader overal mee naartoe sleept.

in de auto

• ja
  • nee

0 stemmers

op je werk

• ja
  • nee

0 stemmers

in je slaapkamer

• ja
  • nee

0 stemmers

bij vrienden thuis

• ja
  • nee

0 stemmers

bij familie thuis

• ja
  • nee

0 stemmers

bij je niet-samenwonende partner thuis

• ja
  • nee

0 stemmers

2 likes

ik heb momenteel maar 1 lader voor zowel mijn telefoon, laptop, koptelefoon, speaker (echt zo’n blok van een laptoplader) omdat m’n normale lader in de fik is gevlogen hahahahah (OP M’N BED)

11 likes

Ik heb er standaard een op werk, ik heb er standaard een in mijn tas die ik overal mee naartoe neen en ik heb er standaard een in het stopcontact thuis.

1 like

Ik wou dat ik zo goed voorbereid was, maar helaas

1 like

Ik heb er gewoon eentje die ik altijd mee heb haha

12 likes

Werk en auto zijn wel kabels, geen stekkers (maar goed kan daar wel mee opladen dus)

1 like

Op het werk niet want ik ben daar maar 1 dag maar er is er altijd een in de buurt van m’n werklaptop maar die sleep ik dus mee op kantoordagen.

1 like

Mijn moeder vind dat haar vriend haar niet gelijkwaardig behandeld, maar ik vind dat ze op elke slak zout legt. Nu heeft ze hem geholpen met een computerprobleem waarna hij haar 50 euro heeft gegeven als dank. Ze is nu helemaal over de rooie want ze voelt zich nu eerder een werknemer dan zijn vriendin

• Snap ik
  • Snap ik niet

0 stemmers

2 likes

Haha, ik heb alles aangekruist. Het valt niet mee om mij niet te inspireren.

8 likes

De douche is eigenlijk mijn meest inspirerende plek :joy: krijg de beste ideeën daar als ik een beetje m’n leven sta te overdenken

9 likes

Ik heb er eentje in de slaapkamer (hang mijn tel altijd 's nachts eraan) en eentje in mijn tas die ik dus altijd bij me heb, voor als ik onderweg/bij vrienden/bij familie/etc. ben

1 like

Het gebaar zal vast uit goedheid komen, maar je partner €50 geven als diegene je ergens mee heeft geholpen vind ik ook wel apart. Dan liever samen lunchen ofzo op de anders kosten.

9 likes

Maar dan nog ga je ervanuit dat de vrouw al meer mental load heeft (hoeft niet zo te zijn, al is het meestal zo) en dat de man dit dan een soort afkoopt ofzo? Ik vind dat ook wel problematisch.

7 likes