Oops
Ik als geen instagrammer kon nog wel op haar profiel kijken. Ik vind dat dus dus van die plakplaatjes wat je als kind vroeger bij je kauwgom kreeg en ergens op je lichaam plakte. Heel random. Ineens ook zoân tekst ergens op je hals
Is dit een goeie naam voor een speelotheek?
- Nee klinkt alsof alles onder het kwijl zit
- Ja prima niks mis mee
- Ja klinkt alsof alles onder het kwijl zit maar das juist toepasselijk
0 stemmers
Ik koop ze nooit, maar snoei ze gewoon ergens.
Haha de peuterspeelzaal waar ik vroeger zat heette ook zo. Ergens schattig maar toch ook wel kwijlerig.
Doet me eraan denken dat ik bij de kleuters zat en toen mijn eerste beugel kreeg (ja I know, op mân 6e ) maar daar heel erg van moest kwijlen, en toen heb ik perongeluk een lego-instructieboekje doormidden gekwijld
Dus ik vind tuf tuf wel toepasselijk voor dit soort setting
Hahaha hardop gelachen hierom. Zo sneu haha.
Wow stevig speeksel heb jij
Superslijm
Het was geen heel boekwerk hoor, maar gewoon zoân uitvouwding van van dat slappe papier. Was niet veel voor nodig
Heb je wel eens de directorâs cut van een film gekeken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En andere extraâs die op een video/dvd/blue Ray staan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zat me laatst af te vragen waar kan je deze dingen nu eigenlijk kijken? Als een film op een streamingsdienst is afgelopen heb je niet de optie voor bloopers, interviews etc.
youtube gewoon?
Ik had vroeger lord of the rings extended met allemaal extras en behind the scenes en making ofâs en weta workshop etc etc
Echt uren extra beeld, allemaal best vaak gezien haha. Wel heel lang geleden, toen die films net uit waren, niet nu.
Weet nog dat ze lieten zien dat Vigo zân voet had gebroken toen ie een helm schopte en nog steeds als ik die scĂšne zie en hij schreeuwt terwijl hij trapt denk ik ohja hij brak daar zân teen.
Edit: tegenwoordig staan ze vaak op YouTube, als ze er zijn. Ook als promo.
Hejjjj dit voorbeeld wilde ik precies gaan geven! Vond dat echt heel leuk toen, er is natuurlijk ook nog zoveel meer te vertellen over dat verhaal. Dat weetje van die teen is trouwens echt een meme geworden ondertussen hahah
Ja van LotR van alle films. Van Harry Potter heb je ook varianten met extra scenes. Bij deel 1 in het stuk waar ze proberen de brief bij hem te bezorgen is er ook een scene dat zijn tante ontbijt wilt maken. Dan breekt ze een ei en zit daar een brief in, dat herhaalt ze met nog een paar eieren. Die scene heeft de reguliere versie niet gehaald, maar is wel eens op tv geweest.
Op mijn 13e was ik geobsedeerd door de film What a girl wants en toen heb ik eens een versie gezien met commentaar van de makers (de regisseur en een producent dacht ik?). Die gaven dan aan waarom ze iets op een bepaalde manier gefilmd hadden of waar ze per ongeluk in een scene die ze meerdere keren hadden opgenomen de continuiteit over het hoofd hadden gezien.
Ik zie nu dat die film gereleased is op 27 maart 2003 en dus bijna precies 20 jaar oud is
wat doe jij met huid/haar/doucheproducten die tegenvallen/niet het gewenste effect hebben/etc
- toch gebruiken tot het product op is
- in een kastje laten sterven en misschien ooit met een verhuizing weggooien
- gewoon weggooien
- weggeven aan vrienden/familie
- doneren
- anders
0 stemmers
Oké eerste persoon die het juiste antwoord geeft hier:
vervelender
- hardcore kattenmensen
- hardcore hondenmensen
- hardcore dierenhaters
- hardcore kinderhaters
0 stemmers
Ligt echt aan het product. Douche producten vaak gewoon opmaken maar shampoo weggooien. Had tijdje terug een die echt verschrikkelijk was.
Bij hardcore hondenmensen legt het meer beslag op hun dag. Die kun je nergens mee naar toenemen ergers.
Hardcore kattenmensen zijn waarschijnlijk meer het type waar je niet op hun bank wil zitten of er eten, maar buiten de deur heb je er minder last van.
Edit: hardcore dierenhaters zijn prima als ze geen dier in hun directe leven willen, maar als ze echt naar doen naar dieren en katten in de tuin hardhandig aanpakken dan is dat een grote nee. Je kan wel veel zien over hoe iemand is in hoe diegene met dieren omgaat.
Zelfde eigenlijk met de hardcore kinderhaters, prima als je er niks mee hebt zolang je gewoon normaal doet tegen ze. Vind het ook altijd een beetje heftig als mensen ze echt hardgrondig haten onder alle omstandigheden, kinderen zijn heus wel eens leuk.