Hejjjj dit voorbeeld wilde ik precies gaan geven! Vond dat echt heel leuk toen, er is natuurlijk ook nog zoveel meer te vertellen over dat verhaal. Dat weetje van die teen is trouwens echt een meme geworden ondertussen hahah
Ja van LotR van alle films. Van Harry Potter heb je ook varianten met extra scenes. Bij deel 1 in het stuk waar ze proberen de brief bij hem te bezorgen is er ook een scene dat zijn tante ontbijt wilt maken. Dan breekt ze een ei en zit daar een brief in, dat herhaalt ze met nog een paar eieren. Die scene heeft de reguliere versie niet gehaald, maar is wel eens op tv geweest.
Op mijn 13e was ik geobsedeerd door de film What a girl wants en toen heb ik eens een versie gezien met commentaar van de makers (de regisseur en een producent dacht ik?). Die gaven dan aan waarom ze iets op een bepaalde manier gefilmd hadden of waar ze per ongeluk in een scene die ze meerdere keren hadden opgenomen de continuiteit over het hoofd hadden gezien.
Ik zie nu dat die film gereleased is op 27 maart 2003 en dus bijna precies 20 jaar oud is
wat doe jij met huid/haar/doucheproducten die tegenvallen/niet het gewenste effect hebben/etc
- toch gebruiken tot het product op is
- in een kastje laten sterven en misschien ooit met een verhuizing weggooien
- gewoon weggooien
- weggeven aan vrienden/familie
- doneren
- anders
0 stemmers
Oké eerste persoon die het juiste antwoord geeft hier:
vervelender
- hardcore kattenmensen
- hardcore hondenmensen
- hardcore dierenhaters
- hardcore kinderhaters
0 stemmers
Ligt echt aan het product. Douche producten vaak gewoon opmaken maar shampoo weggooien. Had tijdje terug een die echt verschrikkelijk was.
Bij hardcore hondenmensen legt het meer beslag op hun dag. Die kun je nergens mee naar toenemen ergers.
Hardcore kattenmensen zijn waarschijnlijk meer het type waar je niet op hun bank wil zitten of er eten, maar buiten de deur heb je er minder last van.
Edit: hardcore dierenhaters zijn prima als ze geen dier in hun directe leven willen, maar als ze echt naar doen naar dieren en katten in de tuin hardhandig aanpakken dan is dat een grote nee. Je kan wel veel zien over hoe iemand is in hoe diegene met dieren omgaat.
Zelfde eigenlijk met de hardcore kinderhaters, prima als je er niks mee hebt zolang je gewoon normaal doet tegen ze. Vind het ook altijd een beetje heftig als mensen ze echt hardgrondig haten onder alle omstandigheden, kinderen zijn heus wel eens leuk.
Paar keer gebruiken
In het hoekje of shame in de douche voor het geval ik hem toch ooit nog ga gebruiken
Paar maanden later in het badkamerkastje of shame
Maanden/jaren later in de veel te zware vuilniszak of shame samen met alle andere miskopen
Ik mocht van m’n ex geen tattoos en piercings. In die relatie 3 tattoos, 2 piercings rijker geworden en een vent minder.
Doneren als in: in het buurtkastje waar mensen met een kleine portemonnee wat uit kunnen halen. Ik heb heel moeilijk haar en veel shampoos zijn te voedend, had hem 1x gebruikt dus eigenlijk nog helemaal vol.
Klinkt als een goede uitkomst!
Ik was gewoon rustig aan het bijlezen na een drukke week. Ik had ook niet in de gaten dat de berichten al van zo lang geleden waren, maar ik zie ook niet per se in wat dat uit zou moeten maken. Het is niet dat ik op een discussie reageer. Het is maar een poll.
Hardcore hondenmensen gaat hand in hand met mensen die veel wandelen en die hebben meestal lelijke kleding en schoenen aan.
Guilty. Maar ik probeer het wel te compenseren als ik niet aan het wandelen ben
Verkiezingsdag mensen, dus even een stem thema poll. Stel we brengen het schervengericht (tien jaar iemand verbannen) naar Nederland. Weet jij al op wie je gaat stemmen om te verbannen?:
- Ja, ik weet wel iemand
- Ja, ik heb meerdere mensen op mijn lijstje
- Nee, iedereen is lief
- Nee, ik zou het niet weten
0 stemmers
En zou iemand stemmen om jou tien jaar te verbannen?:
- Ja, er is wel iemand die mij zou verbannen
- Ja, meerdere mensen
- Nee, zo boeiend persoon ben ik niet om te verbannen
- Nee, want ik ben ontzettend lief
0 stemmers
Voor de mensen die ‘nee’ of ‘weet ik niet zeker’ stemmen op de vraag of ze wel eens iemand gepest hebben: wat zou je doen als je nu iemand van vroeger tegen zou komen die zou zeggen dat die zich echt tijdenlang klote gevoeld heeft omdat jij die persoon gepest hebt?
- sorry nee maar dat kan echt niet, ik heb zeker niet gepest
- dan zou ik mijn excuses aanbieden. ik heb er geen herinnering aan/dacht dat het onschuldig plagen was, maar ja, dat is natuurlijk ook wel gemakkelijk zeggen als je (blijkbaar) de pester bent en niet de gepeste
- ik zou niet direct mn excuses aanbieden, leg eerst maar eens uit wat dan precies mijn pestgedrag was, want volgens mij was het gewoon een beetje onschuldig plagen wat deze persoon zich herinnert
- anders
0 stemmers
Ben je gepest?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet zeker
0 stemmers
Ik heb in groep vijf als wraak de klas tegen iemand opgezet (duurde een dag of twee), maar de docent had dat vrij snel door dus heb er ook goed voor op de blaren gezeten.
@Evenveel er was heel veel en heel geniepig anti-zwart racisme op mijn middelbare school en ik was de enige zwarte leerling op het vwo. Dus ik lag goed in de groep, maar had ook de hele tijd pijlen op me gericht waardoor het nooit echt veilig voelde. Ben in de vijfde om een andere reden van school gewisseld en die 1.5 jaar had ik veel minder vrienden, maar wel rust.
Edit; kan me nog wel een paar andere mensen bedenken tegen wie ik langdurig onaardig heb gedaan, maar dat zijn nu gek genoeg allemaal goede vriendinnen dus misschien is het minder erg dan in mijn hoofd.
Ik heb t andersom wel eens gehad dat was zo ongemakkelijk. Dat iemand me een bericht stuurde dat hij me vroeger had gepest , maar dat hij spijt had want eigenlijk vond hij me leuk.