Maar als je haar dan blokkeert van dat profiel kan ze er toch helemaal niet meer op? Dus ook niet op anderen reageren.
Oh op Twitter! Jeetje wat een moeite steekt die vrouw er ook in zeg. Naar.
Ik zou je profiel niet afsluiten hoor. Als je er een doel mee hebt. Zou eerder haar een bericht sturen of ze wil stoppen met reageren op je profiel en de reacties daar.
Ik werd vroeger erg gepest en ben heel lang onzeker geweest. Toen ik op mijn 18e in een snackbar ging werken op een pretpark kwam mijn zelfvertrouwen (dacht ik) terug. Het eerste jaar was heel leuk en had ik leuke contacten en er zat ook iemand die best wel op mij leek dus dat was fijn. In jaar twee kwamen er wat mensen die haar niet mochten en door de tijd werd ik helemaal tegen haar opgezet. Die meid werd volledig buiten gesloten en iedereen vertelde mij dat ze slecht over mij praatte en wist ik echt niet wat ik moest geloven. Maar ik was bang om het zelf uit te zoeken en durfde ook niet voor die meid op te komen als ze weer onterecht lullig deden. Ik wilde namelijk niet ook de pispaal worden dus toen heb ik dat seizoen ook heel lullig tegen haar gedaan. Uiteindelijk gingen de stokers weg en toen hebben die meid en ik het uitgesproken. Ben volledig met de billen bloot gegaan en ze begreep mij wel en gaf aan misschien wel hetzelfde gedaan te hebben. We zijn nu 6 jaar later en we spreken elkaar nog altijd dagelijks. Heb er nog steeds echt spijt van maar ben blij dat het ons wel dichter bij elkaar heeft gebracht.
Het was blijkbaar heel normaal om iemand met autisme te treiteren. Van mān jeugd op school en door mān familie tot later toen ik twintig was door collegaās en vrienden van mān ex.
Het was advies was altijd maar dat ik mij moest aanpassen, want ik was niet normaal. Verder werd er ook niet over gesproken.
Misschien ook wel logisch dat ik er een sociale angststoornis aan heb over gehad. Therapie helpt gelukkig wel.
Fuck pesten, je hebt geen idee hoeveel pijn dit mensen doet.
Diepsneue mensen
Ach soms denk ik dat het gewoon ook aan mij lag. Als je zulke heftige reacties bij mensen op roept. Toch had ik er wel graag hulp bij gehad. In plaats van hulp kreeg je vroeger amfetamine.
Nu voel ik me oud, maar ik ben op de basisschool online gepest. Dit was in de tijd dat het kaartenhuis net bestond en stuurden mijn pesters anoniem veschillende e-cards van enge dingen met de meest verschrikkelijke teksten.
Ik ben gepest, zowel online als face2face. Intussen ben ik meerdere pesters tegengekomen in het volwassen leven en een aantal van deze mensen heeft sorry gezegd. En weet je, voor mij voegt het niks toe en leverde het meer stress op. En ik vraag me ook echt af voor wie ze dat doen en ik denk vooral om zichzelf beter te voelen. Voor mij maakt het namelijk geen verschil en ik ben nog steeds getraumatiseerd, ben al meerdere keren in therapie geweest hiervoor en ervaar nog dagelijks hinder van het pesten. Door een keer sorry zeggen is dat niet ineens allemaal weg.
Hier niet maar op EGF werd ik wel eens gepest ja. Ik snap dat mensen zich afvragen waarom je dan in godsnaam lid blijft maar op die manier controle en wist ik tenminste wat er gebeurde.
Als je op de basisschool online gepest bent, ben je toch eerder jong
Verder idd heel erg eens met je tweede deel. Ik hoef echt geen excuses van mijn pesters. Gelukkig hoef ik ze ook nooit meer tegen te komen verder.
Ik ben ook vrij heftig gepest op de basisschool. Mijn schoolkeuze voor de middelbare school was mede bepaald door het feit dat niemand van mijn basisschool naar die middelbare school ging. Heb bijna dertig jaar later ook nog steeds problemen met me openstellen voor mensen, ben altijd bang dat ze alleen aardig tegen me zijn omdat ze iets van me willen en/of zich elk moment tegen me kunnen keren.
Ik heb het nu over de periode dat Het Kaartenhuis net bestond, dus gaat over meer dan 20 jaar geleden
Ik weet niet of het per se pesten is, maar je ziet hier wel eens dat iedereen over een persoon valt. Soms gaat dat buiten proporties. Maar dit is niet iets unieks. Je ziet dit heel veel op social media.
Ik kan me niet zo goed voorstellen dat mij dit überhaupt zou gebeuren als ik eerlijk ben. Maar if so, dan hoef ik niemands bemoeienis. Want roept die persoon dan terwijl jij nog rijdt en zelf niks doorhebt of?
Ik vind dat er veel te veel fluctueert wie er binnen en buiten de groepen valt en wie er āmikpuntā of ādaderā is om het echt pesten te noemen.
Ik ken Het Kaartenhuis helemaal niet Maar waarschijnlijk ben ik gewoon oud, toen ik op de basisschool zat was het internet iig nog niet alomtegenwoordig, volgens mij zat ik al in de derde van de middelbare school toen we thuis internet kregen
Ja same. Maar wij waren thuis best snel met het hebben van een goeie computer, maar vervolgens wel traag met internet. Volgens mij was ik 16 dat we internet kregen
Toen msn net op kwam zat ik in groep 7 geloof ik. Ben daar toen gelukkig niet gepest. Wel op de middelbare.
Ik ben gelukkig niet erg gepest. Het waren oppervlakkige opmerkingen over mn gewicht. Ik ben alleen een keer buiten gesloten door een klas ( met alleen meiden) omdat ik het opnam voor een andere klasgenoot die werd gepest omdat haar vader leraar was ( en zij hoge cijfers haalde bij dat vak dus de klas vond dat zij werd voorgetrokken) Dat vond ik wel pittig.
Ik heb iemand via kindertent gepest op school, onder andere. Dat is ook super oldschool.
Een heel enkele keer. Maar ben er wel blij mee dat wij wat dat betreft het gemiddelde voor āhet internetā verbeteren, want ga maar eens vijf minuten op een willekeurig forum lezenā¦
Ik had vroeger zoān profielpagina op Imonline, en toen had een random jongen gereageerd dat hij mān layout lelijk vond. Toen hebben mān beste vriendin en ik het personage āBelindaā bedacht, die helemaal idolaat van hem was. Dan stuurden we hem gephotoshopte plaatjes van belinda en hem met āzo verliefd op jouā blabla. Op een gegeven moment kregen we een mailtje van zān moeder met: āen nu ophouden anders gaan we naar de politieā en toen waren we heeel erg geschrokken :ā) haha arme jongen, 1 haatreactie en direct gecyberstalked door twee 13-jarige kutmeiden