Ben je tevreden met jouw geboortebloem?
(Ik zie dat januari en december kunnen verschillen. Januari kan ook een anjer zijn, en december kan ook kamernarcis zijn)
- Ja
 - Nee
 - Mwah
 - Anders

0 stemmers

Ben je tevreden met jouw geboortebloem?
(Ik zie dat januari en december kunnen verschillen. Januari kan ook een anjer zijn, en december kan ook kamernarcis zijn)
0 stemmers
Graftakken stinklelie. Bah.
Ik vraag me dan af wie dit heeft bedacht. Opeens heb je voor alles een geboorte …
Is dat niet gewoon bedacht zodat mensen shit gaan kopen bijvoorbeeld een kettinkje met een plaatje van de geboortebloem van je kind ofzo.
Net als geboorte steen of geboorte kleur. Vind dit echt zo’n onzin.
Sneeuwklokje prima. Maar een anjer vind ik een prins Bernhardbloem. Van mij hoeft dat niet zo
Ben jij vandaag een lelijke naam tegengekomen?
0 stemmers
Safran Foer
Ik heb een sneeuwklokje getatoeëerd op m’n enkel, dus beter ben ik er tevreden mee.
Overigens onder het mom van m’n eigen verjaardag, maar stiekem voor m’n neefje. Alleen nu wil ik dus juli of augustus (even afwachten nog) ook doen voor m’n aanstaande nichtje en dan wordt het wel erg obvious.
Ik las vandaag een Jippe, dat is erger toch?
Echt een gedrocht van een naam.
Het lijkt me beter dat jij dit soort dingen niet meer zegt over namen, voor er weer een influencer opstaat die zich beledigd voelt
Vind die in de zelfde catagorie vallen als Okke.
Djayvino
Hahaha de golden oldie
Lasse
Ook een hondennaam
Nahhh is juist leuk!
Ohja zo heet mn vader
Ik zie echt de hele dag babynamen, ik kijk echt nergens meer van op. De meest rare namen worden gedurende de jaren bijna normaal ![]()
Dat is wel een goede! Bedankt!
Ja die hoorde ik laatst en ik dacht dat ze Lars verkeerf uitspraken. Hoe kom je erop. Tenzij het een buitenlandse naam is. Maar ik zie gewoon jongens die eigenlijk Boudewijn moeten heten die Lasse heten.
Is een Scandinavische naam!
Is uiteraard uit ScAnDInAVIë
Still ugly tho