Stel je persoonlijke vraag #42

Nja het was niet van yo yo schedelbeenderen zijn tha bomb ofzo. Maar het waren alle botten en die moesten we dan achter elkaar als een soort rap opnoemen.

8 likes

Zo zeg ik de Duitse naamvallen nog altijd op de wijs van Altijd is kortjakje ziek, het ezelsbruggetje van mijn leraar Duits.

2 likes

Ik sprak vandaag iemand en die had op meneer Lekkerkerk van de sgp gestemd want dat klonk zo grappig.
Later zag die dat die een kaartje (flyer) van denk in de bus had gehad en toen had die spijt dat die daar niet op gestemd had. Want hij vond het zo attent van die meneer dat die helemaal de moeite had gedaan om een kaartje in zijn bus te doen.
Bij de waterschappen wilde die eigenlijk op de bbb stemmen maar hij had een kandidatenlijst thuis gestuurd gekregen en die had die aandachtig bestudeerd en daardoor had die gekozen voor iemand met een mooie achternaam want dat voelde goed.

5 likes

In België heb je een politicus die Danny Deneuker heet :eyes:. Kijk dat snap ik dan nog.

13 likes

image

6 likes

Mijn dichtstbijzijnde is toevallig ook leuk. Stadhuis waar ik getrouwd ben.

1 like

Ik heb nog regelmatig dat Duitse liedje om tot 10 te tellen in mijn hoofd. Ein, Zwei polizei…

3 likes

Ik wilde Schiermonnikoog stemmen maar toen werd deze heftige poll verwijderd

3 likes

Wie wint de strijd om de eerste verkiezingsuitslag?
(nu hopelijk niet anoniem)

• Schiermonnikoog
  • Vlieland
  • Rozendaal

0 stemmers

3 likes

Ik vind het zo belangrijke poll dat die niet anoniem mag zijn

1 like

Ja dat klopt wel!

3 likes

Heb jij vandaag iets op je social media geplaatst over het stemmen?

• Ja
  • Nee, heb wel gestemd
  • Nee, heb niet gestemd

0 stemmers

Weer geen Vlieland :smiling_face_with_tear:

2 likes

Dit idd, ik kan me niet herinneren dat ik bewust heb gepest, ik was best wel een meeloper dus kan best zijn dat ik een keer heb meegelachen etc.

Helaas zelf wel slechte herrinneringen aan de bassischool, en middelbare school waar ik veel werd buitengesloten. Ik denk dat het kwam omdat ik een best wel een verlegen,rustig meisje was die niet veel zei en die niet van uitgaan houdt wat veel klasgenoten toen wel deden.

In de 3de klas heb ik zelf een ongeluk gehad, waardoor ik een tijdje moest revalideren in een revalidatiecentrum. Volgens mij zijn er toen maar 1/2 klasgenoten langsgeweest. Ook toen ik weer terugkwam op school had ik het idee dat er geen intresse in mij werd getoond.
Gelukkig hoef ik die mensen nu niet meer te zien.

1 like

Vandaag in een andere provincie (sinds gisteravond tm vrijdag) en dan kan je alleen stemmen door iemand te machtigen die gaat stemmen in je eigen gemeente en er was niemand die daarvoor in aanmerking kwam… iedereen die ik daarmee vertrouw woont in een andere gemeente. Beetje suf maar heb het toch maar laten gaan, volgende keer doe ik weer mijn best.

2 likes

Als ik het goed begreep had je ook kunnen regelen dat je in de gemeente waar je vandaag was kon stemmen.

Er stond een man voor me die blijkbaar aan de andere kant van het land woont en die vrouw van het stembureau zei tegen hem dat ie van tevoren had moeten regelen dat ie in mijn gemeente mocht stemmen, of nog snel naar zijn eigen gemeente om daar te stemmen

1 like

Klopt, had ik uiterlijk afgelopen vrijdag formulier bij de gemeente moeten ophalen/afgeven oid. Toen wist ik dat nog niet

1 like

chat gpt is toch eerder een homo verzinalis

1 like

Zou je nu naar Mexico reizen? Het gaat om de veiligheid en niet om of je er überhaupt wel heen wilt.

• Nee, te onveilig
  • Ja, ik zou overal in Mexico wel heen gaan
  • Ja maar wel alleen naar super toeristische plekken
  • Ja en ik ben er al eens geweest
  • Nee, ben ik wel eens geweest maar zou het nu niet (meer) doen

0 stemmers

4 likes

Ik heb me geen moment onveilig gevoeld in Mexico (Mexico stad, Oaxaca en Yucatán schiereiland), het zijn vooral de grensgebieden en daar moet je gewoon echt niet komen

3 likes