Gatver, ik denk nu meteen aan van die vieze boterhamworst met het gezicht van Bassie oid.
Fidget toys.
Ik heb dit voor 4⬠bij de Dirk gekocht gister, die kan je dan naar het plafond gooien en weer opvangen
Maar heb vaak neefjes en nichtjes te spelen dus daar koop ik ook vaak speelgoed voor.
Qua kleding is de kinderafdeling van de Zara wel chill soms, heb daar wel eens schoenen gekocht.
Haha bij āt nos nieuws vanavond?
Ik heb nu een kalender, mok, pen en nog wat meer dingetjes (niet heel veel). Wel kleine dingen dus. Heb een aantal dingen gekregen ook. En heb ook nog andere konijnenspullen maar dan niet van Nijntje.
Als ik een kind zou hebben zou ik heel veel geld uitgeven aan Nijntje spullen denk ik
Is Lego kinder spul haha
Ik draag graag kindersokken want die sluiten goed aan en dan lubbert er tenminste niks om mān voet heen. Plus er staan dinoās op
Haha yes, had net daarvoor de poll gezien dus meteen naar dit topic gegaan
Ligt aan welke je koopt en de leeftijd die er op staat
Ik heb zoān Nijntje lampje in de vorm van een leeuwtje gekocht en het is zo schattig š„¹
Niet voor mezelf dus, maar snap het wel.
Heb jij iets gemerkt van de stakingen in veel ziekenhuizen vandaag?
- Ja, een afspraak die ik had ging hierom niet door
- Ja, ik werk zelf in het ziekenhuis en heb gestaakt
- Ja, ik werk zelf in het ziekenhuis, maar heb niet gestaakt
- Ik wist wel van de staking, maar heb er zelf geen last van gehad
- Was er een staking?
- Anders
0 stemmers
Op wat A4tjes na met āu wordt gehecht, wij worden genaaidā na, niks van gemerkt vandaag.
Ben je blij met je naam?
- Jazeker
- Neutraal
- Nah, heb liever anders geheten
- Andersā¦
0 stemmers
Ben je blij met je achternaam?
- Jazeker
- Neutraal
- Nee
- Andersā¦
0 stemmers
Vieren omdat elke reden voor taart gebruikt moet worden
Ja, dit omschrijft een beetje het probleem van staken in de zorg vrees ik Je kunt niet zomaar het ziekenhuis sluiten en een snelweg blokkeren met ambulances oid. Dus uiteindelijk is het enige wat je kunt doen wat spandoeken ophangen en āludiekeā acties houden in het ziekenhuis zelf.
Baal er echt van hoe weinig dit in het nieuws/media komt, maar op een meer impactvolle manier actie voeren (hello buschaffeurs met hun al weken durende stakingen) kan ook weer niet echt. En uiteindelijk heb je ook een beetje jezelf ermee, een buschauffeur hoeft na een stakingsdag niet de busritten van de dag ervoor inhalen, maar de afgezegde afspraken/operaties moeten alsnog gedaan worden = nog meer werk.
Een links kabinet is toch zoiets als het winnen van het songfestival. Als je geluk hebt mag je het ƩƩn keer in je leven meemaken.
Ik vind zowel mijn voor als achternaam lelijk en ze zijn ook niet gebruikelijk dus ik moet ze constant spellen. Helaas heeft mijn man ook een stomme achternaam dus ik kon die niet eens upgraden
Even een zijspoor maar ik hoorde vandaag iemand āshit hits the fanā zeggen en toen moest ik toevallig aan (oud-?)forummer Kaya Quintana denken die stug bleef volhouden dat het āshit hits the fenceā was
Ik vind mān naam wel leuk en hij past ook wel bij me, tegelijkertijd zijn de enige andere mensen met dezelfde naam vaak vrouwen van middelbare met een lekker gek gekleurd plukje in de pony.
Ik heb ook een voor- Ć©n achternaamgenoot van wiens vrienden en familie ik regelmatig mail krijg: uitslagen van de bridge club op woensdag ochtend (ze heeft nog niet gewonnen) of een uitnodiging voor een ānatje en een droogjeā voor Corry haar 78e verjaardag. Ze vergeet zelf ook wel eens de underscore in de e-mail en dan krijg ik weer een orderbevestiging van een sieraden winkeltje.
Mijn naam eindigt op een āieā klank en dat vind ik heel kinderlijk.