Stel je persoonlijke vraag #42

Ben jij de ali express versie of het betere origineel?

• Ali express
  • De betere originele versie

0 stemmers

Ben jij een?

• Twingo
  • Ferrari

0 stemmers

Ben jij een?

• Casio
  • Rolex

0 stemmers

6 likes

Ik ben eerder een verroeste omafiets met een chronisch lekke band 🫠

12 likes

Ik ben tegenwoordig wel blij met mijn naam. Vroeger kwam ik nooit iemand tegen die zo heette en onthielden mensen ‘m vaak verkeerd, maar nu wordt ie wat meer gegeven en hoor ik af en toe mensen zeggen dat ze het een mooie naam vinden.

Ik ben ook nog maar matig te googlen sinds een jongere naamgenoot zich online flink manifesteert.

1 like

Nou ik ben eerder een opeltje agila

2 likes

Ik lees denk ik 10 boeken per jaar. Maar de meeste wel in de 8 dagen dat ik all in op zonvakantie ben :upside_down_face::upside_down_face:

5 likes

Qua waarde ben ik meer een rolex. Maar qua looks een casio iets stoerder ipv zo kitch.

3 likes

Het stressvolle zat hem er meer in dat ik in mn eerste week ook een tentamen had voor m’n studie. :sweat_smile:
Vlak van tevoren in de laatste weken op m’n werk ervoor sloeg de twijfel heel erg toe maar daarna al vrij snel een soort gevoel van ‘oke dit is absoluut de goede keuze geweest’, al weet ik niet of dat blijft als ik straks een stuk meer op m’n bordje krijg, haha

1 like

Ik las net dit artikel en moest echt cringen. Vind jij deze man een held?

• Ja, echt goede actie! :clap:
  • Nee, wat een zelfingenomen bemoeial
  • Ik ben stom en heb geen mening

0 stemmers

Nou held is misschien een groot woord maar vind het wel fijn dat zo iemand hulp biedt als dat nodig is

2 likes

Lol, ‘het is je verantwoordelijkheid een bijdrage te leveren aan een veilige samenleving.’ Ik vind het geloof ik een grotere bedreiging voor de samenleving om zonder enig idee te hebben wat er aan de hand is en wat iemand gedaan heeft mensen op straat onderuit te schoffelen dan mensen die een reep chocola stelen.

9 likes

Maar was dit nodig? Het is niet een arme oude man die beroofd is van zijn wandelstok of een vrouw wiens tasje wordt gegrepen. Maar een winkeldief die hoogstwaarschijnlijk een reepje chocola of zoals eerder iemand die uit een grote supermarkt zo wanhopig is om wat blikjes bier mee te grissen.

6 likes

Achteraf kun je pas beoordelen of de misdaad wel of niet heel erg was, maar vanuit hem gedacht: hij ziet een beveiliger achter iemand aanrennen (die heeft kennelijk iets op zijn kerfstok) en schiet te hulp. Hij kon niet weten of het misschien wel iets heel ergs was, dus fijn dat hij meehelpt als hij dat kan

8 likes

Nou ja, hij laat zich achteraf met die wetenschap wel interviewen en fotograferen voor het nieuws.

2 likes

Ja en die andere was iemand die bier aan het gooien was ofzo, allemaal van die kruimeldieven

Eens dat hij het zelf ten onrecht etaleert als een heldenactie, misschien ook het stadsblad wat het teveel ophemelt. Maar het meehelpen zelf vind ik echt niet verkeerd. Voor hetzelfde geld was er echt stront aan de knikker, dat kon hij gewoon niet weten toen hij er achteraan rende

2 likes

Moeten we een aankopen topic zonder OMG reacties?

• Ja dan voel ik me veiliger
  • Nee maatschappelijke kritiek moet kunnen.
  • Nee zeggen dat iets tyfus lelijk is moet kunnen
  • We moeten helemaal niks wat een domme vraag

0 stemmers

Welke klok kun jij beter aflezen?

• Analoog/wijzers
  • Digitaal
  • Allebei even goed
  • Allebei even slecht

0 stemmers

1 like

Ik kan het opzich allebei even goed aflezen, alleen ben ik soms wel in de war als ik tijden die ik digitaal heb afgelezen moet onthouden. Dan heb ik bijvoorbeeld een een tandartsafspraak om 10:30 en dan blijft alleen de 10 in mijn hoofd zitten en maak ik er half 10 van. Al wel vaker een uur te vroeg bij een afspraak aangekomen haha

4 likes

Welke banen zie jij daadwerkelijk verdwijnen door kunstmatige intelligentie?

• data entry medewerker
  • klantenservice medewerker
  • juridisch medewerker
  • boekhouder
  • vertaler
  • copywriter
  • Markonderzoeksanalist
  • social media manager
  • afsprakeninplanner
  • telemarketeer
  • virtueel assistant
  • transcriptionist