Mijn voornaam en achternaam zijn heel simpel maar komen allebei ook nooit voor, dus dat vind ik wel heel leuk! Krijg ook best veel reacties op zowel mijn voornaam als achternaam, als kind/puber vond ik dat vooral heel gênant dus toen niet zo blij mee. Ook vaak docenten die zeiden dat ik mijn achternaam eer aan moest doen omdat het een werkwoord is en een activiteit is die in een klas setting voor een docent prettig is hahaha. Vond ik heeeeel irritant.
Nu ik ouder ben vind ik mijn naam wel heel leuk en ook goed passen, ondanks dat het een verkleinende naam is en daardoor wel kinderlijk/lieflijk klinkt. Irritant alleen dat volwassenen vaak mijn naam afkorten omdat dat dus volwassener klinkt en dat vind ik altijd vet dom want zo heet ik niet!!! Mag alleen mijn inner circle als liefkozende bijnaam maar niet elke Truus die zegt als ik me voorstel ‘oh maar je bent volwassen toch dus nu neem ik aan dan korte versie, die koppen altijd als ik dan zeg ‘oh nee ik heet verkleinende versie dus dat blijft het ook mijn hele leven’