Stel je persoonlijke vraag #42

Nou het hangt wel van de situatie af maar als iemand die zo dicht bij je staat je een groot cadeau geeft waarvan het bekend is dat het helemaal niet bij je past dan is het wel jammer dat diegene je blijkbaar niet zo goed kende als je dacht?

Duur badschuim kan je nog meenemen als je ooit ergens anders in bad zou gaan dus dat lijkt me zo erg niet :stuck_out_tongue:

Maar een kookboek met 100% vleesrecepten terwijl je vegan eet zou ik wel niet zo attent vinden. Luxe of niet.

6 likes

Nouja ik vind producten gerelateerd aan vlees wel een dickmove als iemand heel goed weet dat je vegetariƫr bent dus dat zou ik niet zo waarderen, maar in de meeste gevallen zou ik er niks achter zoeken.

6 likes

Ligt echt aan wie, want van mijn vader en broer heb ik lage verwachtingen.

2 likes

Ligt heel er aan wie het is en wat ze geven. Is het echt iemand die super dicht bij mij staat, zoals mn partner of ouders, dan zou ik serieus teleurgesteld zijn en zou ik er wel wat zeggen.

Is iemand die minder dichtbij me staat, maar nog wel een goede band mee hebt, dan zou ik er een grapje over maken of niks van zeggen.

2 likes

Maar het ging toch juist om iemand die echt close is? Als een random mens zoiets zou geven zou het me niet boeien, maar als mijn ouders niet zouden weten dat ik vegetariƫr ben zou ik wel vreemd vinden

6 likes

Mijn vader heeft een keer gepresteerd om een Chanel douchegel voor me te kopen, terwijl ik zijn huid heb geĆ«rfd en we allebei echt nergens tegen kunnen… Toen ik heb ik hem licht sarcastisch bedankt voor de jeuk die het me zou opleveren, kon hij gelukkig ook wel om lachen.
Maar bij hem is het altijd of helemaal raak of volledig mis, de ene keer krijg ik echt iets geweldigs wat perfect bij me past en ik zelf ook had kunnen kopen, en de volgende keer is het echt iets graflelijks wat helemaal niet mijn smaak is.

5 likes

Een zo truttig mogelijk kopje met bloemetjes.

Heh, een mooi ingelijst racistisch pamflet. Dat zou nou een ā€˜jammerlijk cadeautje’ zijn.

1 like

Jongens doe nou niet alsof we niet blij zouden zijn met een ingelijste poster van ons tjer op de piano

3 likes

Hangt dat niet al boven je bed?

2 likes

Ssstt ik ben hier anoniem.

1 like

Hoe was voor jou de eerste week toen je bij je huidige werk begon?

• Ontspannen
  • Beetje stressvol maar prima
  • Paniekaanvallen all the way
  • Ik twijfelde aan mijn keuze om dit werk te gaan doen
  • Ik twijfelde een beetje aan mijn keuze
  • Ik wist dat ik (voor voorlopig) op mijn plek zat

0 stemmers

2 likes

Het was wel erg stressvol, niet een beetje, maar niet paniekaanval-level.
Was ook wel een uitzondering, bij alle collega’s die na mij begonnen ging het er relaxter aan toe in het begin, maar een van de klanten die ik over moest nemen begon precies op de dag dat ik begon met een enorm project dat ze het liefst gisteren opgezet wilden hebben, dus ik werd meteen in het diepe gegooid :sweat_smile: Heb daardoor wel in korte tijd enorm veel geleerd en het was uiteindelijk wel mijn lievelingsklant, ga ze ook echt missen nu ik er weg ga (of eigenlijk al weg ben, maar officieel nog tot eind van de maand in dienst).

2 likes

Heb jij wel eens in een vliegtuig gezeten waarbij omgeroepen werd dat ze vroegen of er een dokter aanwezig was in het vliegtuig?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja eens. Het kan er ook eens tussendoor glippen. ik had een tijd terug een heel leuk boek cadeau gedaan aan een goede vriendin. Is echt een grappig verhaal, romcom achtig maar leuk bedacht en geschreven. Perfect dus dacht ik want ze houdt van lezen en romcom’s. Tot ik hem een paar weken later zelf ging herlezen. Toen dacht ik ooh nee wat heb ik gegeven, dit kan echt niet voor haar. Dus heb toen zelf maar een appje gedaan met sorry dit was een mismatch van heb ik jou daar. Soms kunnen goede bedoelingen totaal verkeerd uitpakken zonder dat je je daar bewust van bent.

4 likes

Mijn koffie thuis drink ik uit:

• Glazen iets
  • Plastic
  • Aardewerk
  • NVT

0 stemmers

Ik vind iets anders dan glas ZO vervelend haha. Terwijl ik het in de horeca prima vind. Houd gewoon van laagjes melk en koffie zien denk ik.

1 like

Twijfelde zelfs of ik wat moest na een tijdje maar ik had slaapmedicatie ingenomen en dat leek me niet handig.

1 like

Porselein, aardewerk en glas :woman_shrugging:

6 likes

Ik heb dit alleen een keer gehad toen ik klein was in een skigebied op een berg, moest iemand gereanimeerd worden. M’n vader heeft toen nog met twee vrienden gereanimeerd maar die man heeft het helaas niet gered.

Doe nu al een half jaar over 1 boek. Schiet niet op

4 likes