Zit as we speak op een terras met het idee dat ik heerlijk een boek ging lezen maar vooralsnog vooral op t forum aan t scrollen
Ja zo’n reactie zou bij mij juist irritatie oproepen, want je zegt dat het niet uitmaakt, maar benoemt het vervolgens wel
Ik stond ingeschreven bij het arbeidsbureau dus ik moest solliciteren en een baan aangenomen met het idee “dan heb ik alle tijd om iets anders te zoeken”
Na 22 jaar zit ik er nog
Bij m’n werk heb ik het gehad over de vergoeding van studiekosten en toen begonnen ze erover dat heel veel mensen nu opleidingen doen voor het werk met dat budget. Ik vond dat een beetje gek, kreeg het idee dat het wel lekker makkelijk was voor werkgevers zo om het te laten uitbesteden. Of is dit normaal?
Op de gebruikelijke zenuwen na heel chill. Maar ik begon ook in een groep waar iedereen nieuw is. Als je de enige nieuwe bent vind ik dat eigenlijk altijd compleet kut.
Tegenwoordig nauwelijks terwijl ik ze als kind verslond en soms dikke boeken in twee dagen uit had. Mijn voornemen is wel om minimaal drie boeken te lezen dit jaar.
Mijn baas heeft net mijn opleiding betaald. Totaal niet over stap gehad.
Ik lees altijd voor ik ga slapen op mijn ereader maar inmiddels ben ik zo geconditioneerd om te gaan slapen zodra ik mijn ereader pak dat ik niet echt verder kom.
Dat kun je ook zien in je kobostatistieken: gemiddeld lees ik 2,6 pagina en 6 minuten per leesmoment hahaha
Ik kan dus ook niet ergens anders gaan lezen want ik val gelijk in slaap.
Toevallig op mijn laatste vlucht. Mijn vriend is arts, dus die was er heen gegaan, maar er waren ook al twee andere artsen die zich hadden gemeld (dus hij mocht weer gaan zitten).
Toevallig genoeg was het meisje naast hem ook opgestaan, was dus een collega.
Met de vrouw in kwestie was overigens gelukkig alles goed.
Dit is wel een beetje afschuiven, maar anderzijds zou ik het als werkgever wel als optie benoemen. De voorwaarden zijn bij Stap vaak ook wel gunstiger als je tussentijds stopt met je opleiding of als je daarna ergens anders wil werken. Meeste werkgevers willen dan alles terug en dat werkt bij Stap natuurlijk net even anders
Ben jij de ali express versie of het betere origineel?
- Ali express
- De betere originele versie
0 stemmers
Ben jij een?
- Twingo
- Ferrari
0 stemmers
Ben jij een?
- Casio
- Rolex
0 stemmers
Ik ben eerder een verroeste omafiets met een chronisch lekke band 🫠
Ik ben tegenwoordig wel blij met mijn naam. Vroeger kwam ik nooit iemand tegen die zo heette en onthielden mensen ‘m vaak verkeerd, maar nu wordt ie wat meer gegeven en hoor ik af en toe mensen zeggen dat ze het een mooie naam vinden.
Ik ben ook nog maar matig te googlen sinds een jongere naamgenoot zich online flink manifesteert.
Nou ik ben eerder een opeltje agila
Ik lees denk ik 10 boeken per jaar. Maar de meeste wel in de 8 dagen dat ik all in op zonvakantie ben
Qua waarde ben ik meer een rolex. Maar qua looks een casio iets stoerder ipv zo kitch.
Het stressvolle zat hem er meer in dat ik in mn eerste week ook een tentamen had voor m’n studie.
Vlak van tevoren in de laatste weken op m’n werk ervoor sloeg de twijfel heel erg toe maar daarna al vrij snel een soort gevoel van ‘oke dit is absoluut de goede keuze geweest’, al weet ik niet of dat blijft als ik straks een stuk meer op m’n bordje krijg, haha
Ik las net dit artikel en moest echt cringen. Vind jij deze man een held?
- Ja, echt goede actie!
- Nee, wat een zelfingenomen bemoeial
- Ik ben stom en heb geen mening
0 stemmers
Nou held is misschien een groot woord maar vind het wel fijn dat zo iemand hulp biedt als dat nodig is
Lol, ‘het is je verantwoordelijkheid een bijdrage te leveren aan een veilige samenleving.’ Ik vind het geloof ik een grotere bedreiging voor de samenleving om zonder enig idee te hebben wat er aan de hand is en wat iemand gedaan heeft mensen op straat onderuit te schoffelen dan mensen die een reep chocola stelen.
Maar was dit nodig? Het is niet een arme oude man die beroofd is van zijn wandelstok of een vrouw wiens tasje wordt gegrepen. Maar een winkeldief die hoogstwaarschijnlijk een reepje chocola of zoals eerder iemand die uit een grote supermarkt zo wanhopig is om wat blikjes bier mee te grissen.