Zo vind ik Spa Blauw ook smaken, heel naar inderdaad!
Ja je omschrijft het echt precies goed!
Afsprakenplanner is een beroep?
De gescheiden mensen die ik ken zijn eind 40 of in de 50 gescheiden. De mensen die net getrouwd zijn, zijn eind 20 begin 30ste getrouwd. Ik kijk er niet van op als zij over max 10 jaar ook in scheiding liggen. Vooral met de komst van kinderen (in speciaal na de tweede) komen de eerste scheurtjes in de relatie. Het patroon bij de oudere vrienden/kennissen is dat men paar jaar probeert vol te houden maar aan het eind van de basisschool knapt de boel.
Fijne avond
Oh wauw ik voel me nu echt een zure trut want ik dacht âoh gatver, wat zijn er veel getrouwdâ
Pottenbakken:
- Nooit gedaan maar wil ik wel een keer doen
- Nooit gedaan en wil ik ook niet
- Wel eens gedaan en zou ik weer willen doen
- Wel eens gedaan maar wil ik niet meer doen
0 stemmers
Ja, en toch⊠ik ben daar op exchange geweest en de cola in de dining hall werd met kraanwater gemaakt volgens mij, en ik vond dat dus best lekker. Maar misschien hoort dit in het biechttopic.
@Jumpsuit pottenbakken lijkt me wel tof maar ik heb van een collega gehoord dat het best moeilijk is, het duurt echt even voor je ĂŒberhaupt iets kunt maken
Ja het lijkt mij ook best moeilijk! Terwijl als je van die filmpjes kijkt je denkt, oh easy. Maar de juiste snelheid houden en druk etc. is vast niet zo makkelijk.
Nee het is niet mijn ding. Ik heb niet veel geduld dus na een uur kommetjes maken had ik er wel genoeg van en hoef ik het niet nog eens te doen
Ik heb binnenkort een cursus om zelf servies te maken! Ben heel benieuwd
Ja, precies. Vind het mooi bedacht.
Moet wel zeggen dat de vrienden om mij heen met trouwplannen het huwelijk ook niet meer echt zien als een âwij blijven sowieso voor altijd bij elkaarâ. Heb zelf ook een beetje zoiets van: ja als we nu zouden gaan trouwen en over 15 jaar zouden scheiden omdat het niet meer gaat, wat dan? Dan hebben we het dus lang zat erg leuk gehad en hebben we ons daarin vergist. Ja, jammer. Ik hoop dat we samen oud worden, maar ben ook weer niet gek
Ik zeg âmag ik een Spa blauw alsjeblieftâ, maar ik hoop dat is chaudfontaine/Sourcy krijg. Spa blauw echt goor. Maar ik vind het zo extra om chaudfontaine te bestellen/uit te spreken. Spa blauw ik gewoon mijn verzamelnaam voor water in een horeca-gelegenheid.
De eerste week na verhuizing (huis mét ontharder) moest ik echt wennen aan die smaak van het water inderdaad. Vond het echt heel vies.
Uitzonderlijk veel geluk kan ik niet zeggen, we hebben echt een hele moeilijke tijd gehad door mentale ziekte, dat was heel heftig. Maar verder ben ik wel dol op hem en passen we goed bij elkaar op veel vlakken, dat zie ik bij weinig andere mannen gebeuren.
Vind jij filmpjes waarin mensen overgeven (specifiek; mevrouw moet onverwachts spugen tijdens bruiloft of een man spuugt zichzelf helemaal onder tijdens een sport wedstrijd) grappig?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zag net weer een filmpje voorbij komen. Ik heb emetofobie dus vind het sowieso niet grappig. Maar kan mij dus echt niet voorstellen dat er mensen zijn die er wel graag naar kijken of het grappig vinden? Is toch gewoon smerig.
Nee het is niet smerig, overgeven is gewoon iets menselijks. Het is eerder sneu voor degene die dan moet overgeven omdat het in zoân situatie is en omdat diegene zich ziek voelt. (En dat dat dan ook nog gefilmd wordt en erom gelachen wordt)
Menselijke dingen kunnen ook heel vies zijn hoor.
Ja tuurlijk, maar bij de post van @Feline had ik meer zoân gedachte van mensen die vet afkeurend en gatver roepend reageren als iemand in hun bijzijn moet overgeven ipv zorgzaam en diegene proberen te helpen. Maar dat is wellicht mijn aanname.
Edit: hoe dan ook, mijn gedachte bij een filmpje van iemand die in het openbaar plotseling moet overgeven is niet âgatverâ maar meer jezus wat kut voor diegene dat ie zich zo ziek voelt en dan ook nog in het openbaar.
Dit moest nee zijn