Stel je persoonlijke vraag #42

Mijn eerste ingeving was ja natuurlijk maar hoe langer ik er over nadenk hoe minder vertrouwen ik er in heb. Er kunnen nog zoveel dingen gebeuren we zijn begin 30 en moeten dan nog een hele tijd. Ik heb echt een droomman, alles is bespreekbaar en we gunnen elkaar zoveel dat is voor mij echt nu de beste basis voor vertrouwen en steeds meer de verdieping. Alleen wel heel naïef want zoveel gescheiden mensen stonden er ook ooit zo in. Ik ken ook zoveel mensen waar ik vroeger van dacht dat die echt onafscheidelijk waren en toch zijn gescheiden. Ik kan mij nog herinneren dat de ouders van een vriendin altijd in mijn ogen zo perfect waren toch zijn ze gescheiden want ze waren na jaren toch gek op elkaar maar ook weer op elkaar uitgekeken.

2 likes

Ik ben eind 30 en echt ineens is het scheiden begonnen inderdaad. Bij vele hangt het nu ook aan een zijden draadje en gaat het er om spannen.

Ik vind eigenlijk dat mijn partner uitzonderlijk veel geluk heeft gehad met mij.

74 likes

Ja ik ook, kan mij geen voorstelling er van maken maar misschien is het ook wat je vaak hoort op seksueel gebied. Ik zie het aan mijn schoonzus en haar partner, wel gek op elkaar maar wat ze vertelt al jaren geen chemie in bed meer. Beetje broer zus relatie

3 likes

Hopen dat je het lokaal niet hoeft schoon te maken na afloop :wink:

4 likes

Dan gooi ik een tomaat naar de juf

3 likes

Ik vraag altijd van te voren welk merk water ze hebben. Hoef je het niet uit te spreken en kan je wel/niet zeggen of je water wil. Spa blauw vind ik namelijk ook echt goor.

2 likes

Of heftige dingen die gebeuren in het leven waar iedereen anders mee omgaat, overlijden van dierbare mensen, jezelf je partner of iemand in de omgeving die ziek wordt. Ik weet niet of mijn vriend en ik dan nog zo steady zijn.

Of neem mijn moeder, het spirituele pad ingeslagen sinds de overgang gepasseerd is

8 likes

Het lijkt me leuk, maar ik kan echt niet tegen dat gevoel van klei op mijn handen :smiling_face_with_tear:

1 like

Gebruiken er nog mensen tippex?

• Ja
  • Nee
  • Ohjaaaa tippex

0 stemmers

1 like

Ik schrijf nog in notitieboeken (voornamelijk recepten) en dan vind ik het fijn om fouten te corrigeren ipv te strepen.

4 likes

Het lijkt me ook een van de aller- allerergste dingen die je kunnen overkomen, maar een kind verliezen is bijv iets wat volgens mij zeer veel stellen niet samen overleven.

Maar oké dat is niet waar je aan denkt als je bedenkt of je jezelf met iemand oud ziet worden natuurlijk.

1 like

Maar dan een roller, en geen vloeibare meer.

5 likes

Op de basisschool zeiden juffen altijd dat je er blind van kon worden. Moet je natuurlijk nooit tegen een autist zeggen, want ik heb het dus zelden gebruikt en de keren dat ik het gebruikte, was ik bang dat ik de volgende dag niks meer zou zien.

Blind worden van Tippex

• Ja dit verhaal ken ik
  • Nog nooit van gehoord

0 stemmers

Nee, de vloeibare gebruik je om je nagels te lakken

25 likes

Denk dat elk kind daar dan wel bang voor word. Lijkt me niet specifiek iets voor autisten

12 likes

Behalve dat die anderen over hun angst zijn gegroeid. Not me. Ik kan me dat hele verhaal nog herinneren.
Een juf die tippex gebruikte (whyy? om antwoorden van leerlingen te wissen? shadyy) en van de dampen helemaal blind werd. Wie de juf was? Dunnoo

• Citroen
  • Sinaasappel
  • Allebei niet

0 stemmers

5 likes

Die in een potje? Jazeker.

Oh gadver dat van dat stuitje vond ik ook zo naar. Dat een oude blinde vrouw na jaren van de trap viel en toen opeens weer kon zien. Never forget.

Oh citroen trumps sinaasappel eeeeeeeveryday :lemon: love zuur

2 likes