Gelukkig maar dat mensen nu wel de stap durven te nemen als het niet meer gaat, ook al ‘mag’ het niet.
Ja ik kan me er alles bij voorstellen. Wat een naastenliefde Daarom extra knap als ze de stap toch zetten.
Als jij in een restaurant water wil bestellen als drinken hoe zeg je dit dan?
- Ik zeg gewoon water
- Mineraal water
- Spa blauw
- Anders namelijk…
- Wie bestelt er nou water?
0 stemmers
‘Gewoon kraanwater is goed’.
plat water (woon in België, spa blauw zeggen is hier niet gebruikelijk :D)
Ik vind zelf ring of fire een leuker liedje. Maar ik ken zelf niet super veel liedjes van Johnny Cash
Ik vind het zo kut wanneer je niet “gewoon water” kunt bestellen maar per se zo’n lullig 0,2l flesje Spa blauw moet kopen à 3,50, niet dat je op een terras als enige consumptie een kan water wil maar als je een heel diner hebt en een fles wijn maar er kan geen karafje kraanwater bij?
Ik vraag spa blauw. Als kk wat anders krijg vind jk het een telleurstelling.
Bruiswater bij je wijn > plat water trouwens
Snap niet dat bruiswater niet de standaard is, zoveel interessantere smaak.
Nee bah.
Alsof je aan een oude beeldbuis likt
Toevallig heb ik afgelopen donderdag nog getest. Ik voelde me zo ontzettend grieperig. Alle spieren (heb ik die?) Deden pijn. En gvd alsnog had ik geen covid. Niet dat ik het wil. Maar dat zou dan wel al een week die pijn en grieperige klachten verklaren. Dus mijn uitspraak " ik kan geen corona krijgen hi ha ho" lijkt nog bijna te gaan kloppen.
Heb jij corona gehad?
- Ja 1 keer
- Nee
- Ja meerdere keren
0 stemmers
Wel een paar weken terug pas voor het eerst
Nou ik heb zoooovaak getest en elke keer negatief. Volgens mijn ouders heb ik een heel raar lichaam hahaha (mijn moeders woorden) dus hoe het ergens op reageert enzo. Had je veel last? Ik ben gewoon 2 keer gevaccineerd. Mn moeder denkt dat ik het al in maart 2020 heb gehad en ik denk stiekem dat ik immuun ben ervoor haha.
Ja ik dacht ook bijna dat ik het niet meer ging krijgen, ik woon megaklein en mijn vriend heeft het veel eerder al gehad maar toen bleef ik maar negatief testen. Had er wel behoorlijk last van ja en ben ook nog steeds heel snel/veel moe, hoop dat het je inderdaad bespaard blijft
Ik hoop het ook! Er lijkt ook geen pijl meer uit te trekken. Ik was in 2020 nog veel in internationale treinen en in maart 2020 ben ik echt ziek geweest en zoooooooo ongelofelijk veel gehoest. In die tijd gingen letterlijk de lichten uit van de nachtclubs 2 maanden later. Ik heb nog nooit zo erg veel gehoest. Vreselijk ik heb 11 nachten lang iedereen wakker gehouden met mn gehoest totdat ik niet meer kon praten. Het was wel heftig maar ik en mijn ouders dachten, nouja ze heeft vaak een zere keel. Maar je kon nog niet testen.
Even wat anders, heb jij last van hooikoorts?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Lente is vandaag begonnen want ik had de hele dag last van dikke ogen.
Mijn hooikoorts is altijd in het begin van het seizoen aanwezig
Grazie doe ik alleen met mijn zusje met deze uitspraak:
en we hebben het in Italië ook wel eens een dag volgehouden tegen iedereen die we tegen kwamen tijdens het wandelen Buongiorno en Grazie te zeggen met deze uitspraak, niemand keek ons raar aan
Chaudfontaine boven al het andere water
Vitel (die vierkante flesjes water in Frankrijk)
0 stemmers
Voor de mensen die in de VS zijn geweest of waar ze het hebben
Dasani water?
-
- Mijn smaak is stuk, ik vind dit lekker
0 stemmers