Toevallig nu voor het eerst, had dinsdag al getest omdat ik mega verkouden was maar toen was het negatief. Donderdag merkte ik dat ik daarbovenop ook nog eens heel benauwd was geworden en het voelde anders dan een normale verkoudheid dus ik dacht nou ik doe nog maar een test, toen bleek ik het opeens wel te hebben
In welke staat dan in VS? of
Is een vrij groot merk in alle Staten neem ik aan, ze verkopen het iig bij grote fastfood chains. Weet niet precies in welke landen het verder verkocht wordt, ben op de meeste plekken nooit geweest.
Alles beter dan kraanwater uit de vs toch
Sidenote mar Ik ben zoooo blij dat ik uit de kraan zulk lekker water krijg man. Ook ijskoud. In Uutje west
Ik zag op Tiktok dat een gebaar is om om hulp te vragen. Ken jij dit?
- Ja
- Nee
- Het is onzin, TikTok is net FB
0 stemmers
Ik vind Dasani dus echt lekker water en als ik in dr VS ben haal ik dat of Poland Spring
Sowieso alles is beter dan dat gorre muffe Evian
Gore muffe Evian???
Hoe DURF je
Jaaaa
//
Love dat er bij elke warme drank een watertje wordt geserveerd in veel landen
Oh ik vind spa blauw altijd een teleurstelling. Vind dat zo’n vies water Echt dezelfde smaak als het water uit de kranen van het toilet op de kleuterschool
Zo vind ik Spa Blauw ook smaken, heel naar inderdaad!
Ja je omschrijft het echt precies goed!
Afsprakenplanner is een beroep?
De gescheiden mensen die ik ken zijn eind 40 of in de 50 gescheiden. De mensen die net getrouwd zijn, zijn eind 20 begin 30ste getrouwd. Ik kijk er niet van op als zij over max 10 jaar ook in scheiding liggen. Vooral met de komst van kinderen (in speciaal na de tweede) komen de eerste scheurtjes in de relatie. Het patroon bij de oudere vrienden/kennissen is dat men paar jaar probeert vol te houden maar aan het eind van de basisschool knapt de boel.
Fijne avond
Oh wauw ik voel me nu echt een zure trut want ik dacht “oh gatver, wat zijn er veel getrouwd”
Pottenbakken:
- Nooit gedaan maar wil ik wel een keer doen
- Nooit gedaan en wil ik ook niet
- Wel eens gedaan en zou ik weer willen doen
- Wel eens gedaan maar wil ik niet meer doen
0 stemmers
Ja, en toch… ik ben daar op exchange geweest en de cola in de dining hall werd met kraanwater gemaakt volgens mij, en ik vond dat dus best lekker. Maar misschien hoort dit in het biechttopic.
@Jumpsuit pottenbakken lijkt me wel tof maar ik heb van een collega gehoord dat het best moeilijk is, het duurt echt even voor je überhaupt iets kunt maken
Ja het lijkt mij ook best moeilijk! Terwijl als je van die filmpjes kijkt je denkt, oh easy. Maar de juiste snelheid houden en druk etc. is vast niet zo makkelijk.
Nee het is niet mijn ding. Ik heb niet veel geduld dus na een uur kommetjes maken had ik er wel genoeg van en hoef ik het niet nog eens te doen
Ik heb binnenkort een cursus om zelf servies te maken! Ben heel benieuwd