Omg ja dat verhaal. Ben als kind een keer op mn stuitje gevallen en zag toen even allemaal spikkels. Nou doodsbang was ik. En dan had ik ook een vriendinnetje die daar helemaal in geloofde dus die bleef steeds vragen of ik wel wat zag haha.
Gewoon vragen of ze je van de trap kan duwen, dus xD
Pilot Frixion
Ik ben begin 30 en al 3 gescheiden vriendinnen
Ik ga er vanuit dat we altijd bij elkaar blijven, maar je hebt gewoon nooit die zekerheid.
Wij zeggen wel eens gekscherend met alles wat wij samen al hebben doorstaan, kan het niet meer mis gaan tussen ons en kunnen wij alles aan. Ik zal er alleen nooit mn geld op in zetten, want je weet het gewoon echt niet.
Beste ooit.
Zoveel leeggeschreven al. Koop nu ook wel eens goedkopere maar slechtere in Duitsland.
Ik zou dan weer roekeloos het hele blad uit het boek scheuren en vervolgens het nog lelijker opschrijven.
Heb jij een zelf geschreven receptenboekje thuis?
- Ja en maak ik regelmatig gebruik van
- Ja maar maak ik nauwelijks/geen gebruik van
- Nee
0 stemmers
Vind jij de meeste hobbies duf?
- Ja maar ik ben ook duf
- Ja
- Nee
0 stemmers
Altijd als ik van de lijstjes zie van mensen die hobbies suggereren is het van
- bak een taart
- leer een nieuwe taal via Duolingo
- maak een playlist van een nieuw genre
- leg eens een puzzel
En dan denk ik altijd gadverdamme helemaal geen zin in al die dingen.
Ik ben aan het haken
Ja dat lijkt me dus ook echt doodsaai, dan ga ik liever opruimen ofzo.
Ja snap ik, maar heb ik al gedaan
Ik kijk er wel een film bij, Sibyl van Justine Triet. Maar I love saaie hobbyâs, ik hou ook heel erg van lezen en schilderen op nummer.
Behalve die complot dingen zijn dit best leuke dingen haha.
Zo weinig mensen lijken tegenwoordig hobbyâs te hebben, dus als iemand uberhaupt een interesse opnoemt naast âwijntjes drinken met de meidenâ en ânetflixenâ vind ik het al helemaal leuk.
Ik dacht precies hetzelfde, heb een meisje in mijn omgeving van 12 die terminaal ziek is en de ouders zitten midden in het proces toch echt in scheiding. Je hoort het inderdaad wel vaker dat zulke intens vreselijke dingen je vaak niet als partners overleeft.
Maar ik denk dat mijn vriend en ik ook geen relatie gaan overleven als hij opeens een RAM auto gaat kopen wanneer de kinderen de deur uit zijn. Of sommige mensen worden toch echt zuurder wanneer ze ouder worden, lijkt mij ook heel moeilijk.
Ja of als iemand zegt ik kan niet slapen âoh misschien kun je rustige muziek of een podcast luisterenâ
wow
Een seksleven met ĂŒberhaupt een Jeroen lijkt mij al de hel op aarde.
Die wrijft even over je linker lip. En dan 5x stoten en thats it. Dan gaat hij weer fifa spelen.
Nee scheuren doe ik niet, want dat blijf je zien in die boekjes. Bij een kladblok scheur ik wel.
Qua receptenboekjes heb ik er meerdere en ik schrijf er eentje voor mijn dochter.
Hallo hij moet wel gepijpt worden he beffen doet hij dan weer niet aan
Dat geloof ik graag, die dingen zijn hartstikke snel leeg. Ik vind ze heel fijn maar in mijn herinnering te duur voor hoe lang ze mee gaan.