Ja, precies. Vind het mooi bedacht.
Moet wel zeggen dat de vrienden om mij heen met trouwplannen het huwelijk ook niet meer echt zien als een âwij blijven sowieso voor altijd bij elkaarâ. Heb zelf ook een beetje zoiets van: ja als we nu zouden gaan trouwen en over 15 jaar zouden scheiden omdat het niet meer gaat, wat dan? Dan hebben we het dus lang zat erg leuk gehad en hebben we ons daarin vergist. Ja, jammer. Ik hoop dat we samen oud worden, maar ben ook weer niet gek
Ik zeg âmag ik een Spa blauw alsjeblieftâ, maar ik hoop dat is chaudfontaine/Sourcy krijg. Spa blauw echt goor. Maar ik vind het zo extra om chaudfontaine te bestellen/uit te spreken. Spa blauw ik gewoon mijn verzamelnaam voor water in een horeca-gelegenheid.
De eerste week na verhuizing (huis mét ontharder) moest ik echt wennen aan die smaak van het water inderdaad. Vond het echt heel vies.
Uitzonderlijk veel geluk kan ik niet zeggen, we hebben echt een hele moeilijke tijd gehad door mentale ziekte, dat was heel heftig. Maar verder ben ik wel dol op hem en passen we goed bij elkaar op veel vlakken, dat zie ik bij weinig andere mannen gebeuren.
Vind jij filmpjes waarin mensen overgeven (specifiek; mevrouw moet onverwachts spugen tijdens bruiloft of een man spuugt zichzelf helemaal onder tijdens een sport wedstrijd) grappig?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zag net weer een filmpje voorbij komen. Ik heb emetofobie dus vind het sowieso niet grappig. Maar kan mij dus echt niet voorstellen dat er mensen zijn die er wel graag naar kijken of het grappig vinden? Is toch gewoon smerig.
Nee het is niet smerig, overgeven is gewoon iets menselijks. Het is eerder sneu voor degene die dan moet overgeven omdat het in zoân situatie is en omdat diegene zich ziek voelt. (En dat dat dan ook nog gefilmd wordt en erom gelachen wordt)
Menselijke dingen kunnen ook heel vies zijn hoor.
Ja tuurlijk, maar bij de post van @Feline had ik meer zoân gedachte van mensen die vet afkeurend en gatver roepend reageren als iemand in hun bijzijn moet overgeven ipv zorgzaam en diegene proberen te helpen. Maar dat is wellicht mijn aanname.
Edit: hoe dan ook, mijn gedachte bij een filmpje van iemand die in het openbaar plotseling moet overgeven is niet âgatverâ maar meer jezus wat kut voor diegene dat ie zich zo ziek voelt en dan ook nog in het openbaar.
Dit moest nee zijn
Mijn eerste ingeving was ja natuurlijk maar hoe langer ik er over nadenk hoe minder vertrouwen ik er in heb. Er kunnen nog zoveel dingen gebeuren we zijn begin 30 en moeten dan nog een hele tijd. Ik heb echt een droomman, alles is bespreekbaar en we gunnen elkaar zoveel dat is voor mij echt nu de beste basis voor vertrouwen en steeds meer de verdieping. Alleen wel heel naĂŻef want zoveel gescheiden mensen stonden er ook ooit zo in. Ik ken ook zoveel mensen waar ik vroeger van dacht dat die echt onafscheidelijk waren en toch zijn gescheiden. Ik kan mij nog herinneren dat de ouders van een vriendin altijd in mijn ogen zo perfect waren toch zijn ze gescheiden want ze waren na jaren toch gek op elkaar maar ook weer op elkaar uitgekeken.
Ik ben eind 30 en echt ineens is het scheiden begonnen inderdaad. Bij vele hangt het nu ook aan een zijden draadje en gaat het er om spannen.
Ik vind eigenlijk dat mijn partner uitzonderlijk veel geluk heeft gehad met mij.
Ja ik ook, kan mij geen voorstelling er van maken maar misschien is het ook wat je vaak hoort op seksueel gebied. Ik zie het aan mijn schoonzus en haar partner, wel gek op elkaar maar wat ze vertelt al jaren geen chemie in bed meer. Beetje broer zus relatie
Hopen dat je het lokaal niet hoeft schoon te maken na afloop
Dan gooi ik een tomaat naar de juf
Ik vraag altijd van te voren welk merk water ze hebben. Hoef je het niet uit te spreken en kan je wel/niet zeggen of je water wil. Spa blauw vind ik namelijk ook echt goor.
Of heftige dingen die gebeuren in het leven waar iedereen anders mee omgaat, overlijden van dierbare mensen, jezelf je partner of iemand in de omgeving die ziek wordt. Ik weet niet of mijn vriend en ik dan nog zo steady zijn.
Of neem mijn moeder, het spirituele pad ingeslagen sinds de overgang gepasseerd is
Het lijkt me leuk, maar ik kan echt niet tegen dat gevoel van klei op mijn handen
Gebruiken er nog mensen tippex?
- Ja
- Nee
- Ohjaaaa tippex
0 stemmers