Stel je persoonlijke vraag #42

Hmm die laatste vraag vind ik lastig te beantwoorden
Weet je je eerste kus nog met je partner?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wij zaten naast elkaar en ik ben echt het tegenovergestelde van verlegen. En toen vroeg hij min of meer of ik hem wilde kussen. Ik dacht echt, hallo we zitten hier naar een wedstrijd te kijken en doe ff normaal! Maarja ik dacht oke ik kus hem op zn mond ff snel. A romantisch was het.

1 like

Ben jij verlegen? Ik doe het wel anoniem.

• Nee
  • Ja

0 stemmers

2 likes

Alle vertrouwen in omdat het niet slechter meer kan worden dan we al hebben gehad denk ik!

Jaaa en die zal ook niet snel vergeten omdat ik er, voor mijn gevoel, lang op moest wachten (achteraf viel dat wel mee, maar op dat moment leek het nooit te gaan gebeuren).

1 like

Was op zijn balkon met allemaal lichtjes in de stromende regen onder een paraplu :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik mis de optie soms. Bij mij ligt het echt aan de sfeer en de personen waar ik mee ben. Ik kan heel verlegen zijn en ik kan heel extrovert en aanwezif zijn.

15 likes

hij was heel slecht, schrok me dood
(en nu zijn we getrouwd)

4 likes

Citrosan

• Vies
  • Lekker
  • Ken ik niet

0 stemmers

2 likes

Is hetzelfde als Hot Coldrex toch? Lekker/vies is anders, gewoon medium

5 likes

Ja! Ik zat toevallig net het verschil tussen die twee op te zoeken, maar het is exact hetzelfde

3 likes

Ja hè, het is iig heel overpriced want in feite paracetamol met een vit c poeder

3 likes

Ik vind ze wel verschillend smaken, citrosan vind ik veel viezer!
Of vond jaren geleden in ieder geval, sindsdien koop ik altijd Hot Coldrex. Is inderdaad gewoon paracetamol met vit C maar als ik echt heel verkouden ben voelt het weldadiger om dat in te nemen dan gewoon een tablet (waarschijnlijk alleen het idee dat het een brouwsel is)

6 likes

Ik koop het altijd van Etos huismerk, zoals @LaPetiteRobeNoire al zegt voel ik me echt beter als ik dat drink wanneer ik flink verkouden ben. Het blijft alleen wel smerig haha.

1 like

Ik was voor corona echt bijna de hele herfst en winter wel ziek. Sinds corona ben ik nog geen 1 goed verkouden geweest of de griep. Herkennen meer mensen dit? Ja ik heb wel corona gehad maar zonder klachten dus dat telt niet (wist ik ook alleen omdat mijn vriend het had).

• Dit herken ik wel
  • Dit herken ik een beetje
  • Dit herken ik totaal niet

0 stemmers

Echt ieder jaar mijn longen eruit hoesten en nu ben ik gewoon vergeten hoe dat is.

1 like

Ik was voor Corona vrijwel altijd verkouden (in meer of mindere mate) en nu een stuk minder. Al kan dat kan ook komen doordat ik eerder meer met jongere kinderen werkte (basisschool) waar ik echt alles van overnam en nu met jongeren.

3 likes

Ik heb het juist andersom. Ik ben nog nooit zo vaak ziek geweest als het afgelopen jaar.

51 likes

Oh wow :pleading_face:

Ik ben wel minder vaak ziek/verkouden dan voor corona, maar het was wel een stuk heftiger, meteen meer dan een week en dik aan het hoesten en door de zakdoekjes heenvliegen ipv een paar daagjes kuchen en snotteren.
Ben ook wel een stuk voorzichtiger dan voor corona, maak vaker mijn telefoon schoon, was mijn handen nog steeds vaker, raak in het OV zo min mogelijk dingen aan waar ik er voor corona niet echt bij nadacht, etc., dus denk dat het daardoor ook wel echt minder vaak is.

1 like

Ik pik sinds deze winter ineens elk virusje en verkoudheid op (en heb gvd niet eens koters die KDV bacillen mee naar huis nemen!!). In corona tijd nergens last van duh en daarvoor mss 1 of 2 goede verkoudheden per winterseizoen. Maar nu al dubbel zoveel 🥹 hatelijk.

4 likes

(Geen likes omdat ik alles leuk vind hoor maar omdat ik je antwoord heb gelezen!)

1 like