Stel je persoonlijke vraag #42

Ik schrijf nog in notitieboeken (voornamelijk recepten) en dan vind ik het fijn om fouten te corrigeren ipv te strepen.

4 likes

Het lijkt me ook een van de aller- allerergste dingen die je kunnen overkomen, maar een kind verliezen is bijv iets wat volgens mij zeer veel stellen niet samen overleven.

Maar oké dat is niet waar je aan denkt als je bedenkt of je jezelf met iemand oud ziet worden natuurlijk.

1 like

Maar dan een roller, en geen vloeibare meer.

5 likes

Op de basisschool zeiden juffen altijd dat je er blind van kon worden. Moet je natuurlijk nooit tegen een autist zeggen, want ik heb het dus zelden gebruikt en de keren dat ik het gebruikte, was ik bang dat ik de volgende dag niks meer zou zien.

Blind worden van Tippex

• Ja dit verhaal ken ik
  • Nog nooit van gehoord

0 stemmers

Nee, de vloeibare gebruik je om je nagels te lakken

25 likes

Denk dat elk kind daar dan wel bang voor word. Lijkt me niet specifiek iets voor autisten

12 likes

Behalve dat die anderen over hun angst zijn gegroeid. Not me. Ik kan me dat hele verhaal nog herinneren.
Een juf die tippex gebruikte (whyy? om antwoorden van leerlingen te wissen? shadyy) en van de dampen helemaal blind werd. Wie de juf was? Dunnoo

• Citroen
  • Sinaasappel
  • Allebei niet

0 stemmers

5 likes

Die in een potje? Jazeker.

Oh gadver dat van dat stuitje vond ik ook zo naar. Dat een oude blinde vrouw na jaren van de trap viel en toen opeens weer kon zien. Never forget.

Oh citroen trumps sinaasappel eeeeeeeveryday :lemon: love zuur

2 likes

Omg ja dat verhaal. Ben als kind een keer op mn stuitje gevallen en zag toen even allemaal spikkels. Nou doodsbang was ik. En dan had ik ook een vriendinnetje die daar helemaal in geloofde dus die bleef steeds vragen of ik wel wat zag haha.

3 likes

Gewoon vragen of ze je van de trap kan duwen, dus xD

4 likes

Pilot Frixion :ok_hand:t2:

2 likes

Ik ben begin 30 en al 3 gescheiden vriendinnen

2 likes

Ik ga er vanuit dat we altijd bij elkaar blijven, maar je hebt gewoon nooit die zekerheid.

Wij zeggen wel eens gekscherend met alles wat wij samen al hebben doorstaan, kan het niet meer mis gaan tussen ons en kunnen wij alles aan. Ik zal er alleen nooit mn geld op in zetten, want je weet het gewoon echt niet.

3 likes

Beste ooit.
Zoveel leeggeschreven al. Koop nu ook wel eens goedkopere maar slechtere in Duitsland.

2 likes

Ik zou dan weer roekeloos het hele blad uit het boek scheuren :joy: en vervolgens het nog lelijker opschrijven.

Heb jij een zelf geschreven receptenboekje thuis?

• Ja en maak ik regelmatig gebruik van
  • Ja maar maak ik nauwelijks/geen gebruik van
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Vind jij de meeste hobbies duf?

• Ja maar ik ben ook duf
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Altijd als ik van de lijstjes zie van mensen die hobbies suggereren is het van

• bak een taart
  • leer een nieuwe taal via Duolingo
  • maak een playlist van een nieuw genre
  • leg eens een puzzel

En dan denk ik altijd gadverdamme helemaal geen zin in al die dingen.

12 likes

Ik ben aan het haken

3 likes

Ja dat lijkt me dus ook echt doodsaai, dan ga ik liever opruimen ofzo.

4 likes