Herkenbaar ja! Ik was eerst gewoon 1-2 keer een beetje verkouden per winter. En dit jaar nu al in 5 maanden gewoon 3x griep gehad met koorts en alles en dik 1-1,5 week ziek (inclusief een keer corona). Echt kansloos, alsof mijn immuunsysteem vast met pensioen is.
Ik werk meestal thuis dus als pauze op kantoor dan langer duurt die ene dag in de week, omdat het zo gezellig is dan is dat maar zo. Ga er niks voor compenseren oid.
Als je dan wel je werk af wil maken dan kan je toch gewoon na een halfuur gaan?
En nog ff een zure toevoeging; chill dat er werkplekken bestaan waar je 1.5 uur kan gaan lunchen! Wij hebben strenge productie eisen die dat niet toelaten
Welke van onderstaande muziekgenres heb je de afgelopen week geluisterd? Ook als het maar een nummer was
- Metal
- Country
- K-pop
- Klassiek
- Indie/alt rock
- Latin
- EDM
- Rock
- Hiphop
- Pop
0 stemmers
Ik mis soul in het rijtje
Volgens mij mis ik ook funk en r&b. Maar ach ik heb al de hele week copacabana van Barry manilow in mijn kop en die valt onder geen enkel genre dat een beetje smaakvol is.
Stel een collega neemt ontslag, wie dient het afscheid te regelen?
- Werkgever/collega’s
- De vertrekkende collega
- Anders
0 stemmers
Ik zou m’n eigen afscheid willen regelen maar het ook voor andere vertrekkende collega’s regelen.
Ik ben sinds mijn 13e vegetariër en sinds mijn 18e veganist. Op m’n 16e kwam ik als stagiaire ergens terecht en daar heb ik tot m’n 23e gewerkt. Wisselende uren van bijbaantje, elke zomer 40 uur, 2 keer een stage van een half jaar a 40 uur en ook nog een tijd gewoon fulltime toen ik m’n studie even zat was. Ze hebben al tijd geweten dat ik sowieso vegetariër ben. Dat rondom veganisme iets niet helemaal begrepen word kan ik ergens nog begrip voor hebben, maar een hele tafel vol vlees voor een vegetariër?
Mijn afscheid? Gigantische vleesschotel als hapjes, saucijzenbroodjes Ipv taart en als cadeau het kookboek de Vleesbijbel
Gelukkig begrepen mijn 5 directe collega’s er ook helemaal niks van en heb ik op een ander moment met hun wel een leuk afscheid gehad.
Dit lijkt bijna alsof degene die het organiseerde heel duidelijk wilde maken dat diegene veganisme onzin vindt ofzo. Fijn dat je met directe collega’s wel nog een leuk afscheid hebt gehad!
Wow dit is echt zo totaal passief agressief? Wat is normaal gebruikelijk bij afscheid? Wat idioot dat ze zo de plank misslaan zeg!
Heb jij wel eens gehad dat je probeerde vrienden te worden met iemand maar dat dat niet lukte?
- Nee
- Ja, die persoon wilde niet/reageerde niet genoeg/etc
- Ja, externe factoren gooiden roet in het eten (verhuizing, gebeurtenissen etc)
- Ja, ik weet niet waarom
0 stemmers
Zou best kunnen want het bedrijf zit in een klein gereformeerd dorp waar ze vegetariër zijn al onzin vinden. En ik denk dat ik weet wie het georganiseerd heeft, hoewel dat nooit duidelijk is geworden, en zij deed ook altijd moeilijk over het doorgeven aan restaurants met uitjes. Terwijl er nog een veganist en een vegetariër werkten
Ik ben er ook met een heel naar gevoel weg gegaan. Heb later nog een paar keer de vraag gehad of ik kon bijspringen in hele drukke tijden en ze toen mooi laten stikken.
Drop moet:
- Hard en zout
- Zacht en zoet
- Hard en zoet
- Zacht en zout
0 stemmers
Oh dit vind ik echt heel raar en onaardig. Wtf joh!
Merci jij ook alvast!
Vlg mij om 22.24u haha countdown
Op de trap voor de Ridderzaal om 5 uur 's ochtends op 21 juni 2007.
Hoezo is dat niet collegiaal als je besluit verder te gaan werken?
Zoet moet hard, zout moet zacht.