Ja snap ik, maar heb ik al gedaan
Ik kijk er wel een film bij, Sibyl van Justine Triet. Maar I love saaie hobbyâs, ik hou ook heel erg van lezen en schilderen op nummer.
Behalve die complot dingen zijn dit best leuke dingen haha.
Zo weinig mensen lijken tegenwoordig hobbyâs te hebben, dus als iemand uberhaupt een interesse opnoemt naast âwijntjes drinken met de meidenâ en ânetflixenâ vind ik het al helemaal leuk.
Ik dacht precies hetzelfde, heb een meisje in mijn omgeving van 12 die terminaal ziek is en de ouders zitten midden in het proces toch echt in scheiding. Je hoort het inderdaad wel vaker dat zulke intens vreselijke dingen je vaak niet als partners overleeft.
Maar ik denk dat mijn vriend en ik ook geen relatie gaan overleven als hij opeens een RAM auto gaat kopen wanneer de kinderen de deur uit zijn. Of sommige mensen worden toch echt zuurder wanneer ze ouder worden, lijkt mij ook heel moeilijk.
Ja of als iemand zegt ik kan niet slapen âoh misschien kun je rustige muziek of een podcast luisterenâ
wow
Een seksleven met ĂŒberhaupt een Jeroen lijkt mij al de hel op aarde.
Die wrijft even over je linker lip. En dan 5x stoten en thats it. Dan gaat hij weer fifa spelen.
Nee scheuren doe ik niet, want dat blijf je zien in die boekjes. Bij een kladblok scheur ik wel.
Qua receptenboekjes heb ik er meerdere en ik schrijf er eentje voor mijn dochter.
Hallo hij moet wel gepijpt worden he beffen doet hij dan weer niet aan
Dat geloof ik graag, die dingen zijn hartstikke snel leeg. Ik vind ze heel fijn maar in mijn herinnering te duur voor hoe lang ze mee gaan.
Hmm die laatste vraag vind ik lastig te beantwoorden
Weet je je eerste kus nog met je partner?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wij zaten naast elkaar en ik ben echt het tegenovergestelde van verlegen. En toen vroeg hij min of meer of ik hem wilde kussen. Ik dacht echt, hallo we zitten hier naar een wedstrijd te kijken en doe ff normaal! Maarja ik dacht oke ik kus hem op zn mond ff snel. A romantisch was het.
Ben jij verlegen? Ik doe het wel anoniem.
- Nee
- Ja
0 stemmers
Alle vertrouwen in omdat het niet slechter meer kan worden dan we al hebben gehad denk ik!
Jaaa en die zal ook niet snel vergeten omdat ik er, voor mijn gevoel, lang op moest wachten (achteraf viel dat wel mee, maar op dat moment leek het nooit te gaan gebeuren).
Was op zijn balkon met allemaal lichtjes in de stromende regen onder een paraplu
Ik mis de optie soms. Bij mij ligt het echt aan de sfeer en de personen waar ik mee ben. Ik kan heel verlegen zijn en ik kan heel extrovert en aanwezif zijn.
hij was heel slecht, schrok me dood
(en nu zijn we getrouwd)
Citrosan
- Vies
- Lekker
- Ken ik niet
0 stemmers
Is hetzelfde als Hot Coldrex toch? Lekker/vies is anders, gewoon medium
Ja! Ik zat toevallig net het verschil tussen die twee op te zoeken, maar het is exact hetzelfde