koop/kocht jij kleding van scotch & soda?
- ja, leuk merk
- ja, zelden/alleen in sale
- gEWoON nee
- nee, stom merk
0 stemmers
koop/kocht jij kleding van scotch & soda?
0 stemmers
Wat een meur dat in die winkels hangt
krijg al migraine als ik aan de winkel denk
Ik heb eigenlijk best veel van hun omdat de tweedehands winkel dicht in mān buurt altijd helemaal volhangt met s&s, massimo dutti, vanillia en dat soort midlevel merkjes. En dan kosten ze maximaal ā¬7ofzo en hun henleys zitten echt fucking lekker en hebben heel goeie pasvorm als je niet recht gebouwd bent.
Maar kom nooit in de winkel en bij de Bijenkorf loop ik er ook langs.
In welke winkel is de meur erger?:
0 stemmers
Trouwens de lucht in fietsenwinkels is ook niet te harden
Myjewellery
Je neus afzagen heeft op dat moment meer nut
Diepvrieswinkels op nummer 1. Gadverdamme.
De jumbo
Ik ga soms naar hun outlet voor broeken. Sinds ik een mom-body heb passen die me goed. Over het algemeen zijn de stoffen mooi en wat zwaardere kwaliteit waardoor het me meer flatteert dan goedkopere broeken die ik eerst droeg. Hun bovenkleding vind ik te recht/oversized/boxy.
Jammer alleen dat het er zo stinkt. De ergste stinkwinkel vind ik trouwens de Shoeby.
Diepvrieswinkels?!
mmmmmm fietsenwinkel.
zo heerlijk vooral als er een werkplaats bij zit.
Ruikt de jumbo dan anders dan andere supermarkten, bijvoorbeeld de Albert Heijn?
hahaha shoeby is ook wel echt exact een Walmart Scotch en Soda
Ja maar geloof wel dat het echt de specifieke jumbo waar ik heen ging was. Het rook daar Ɣltijd naar kots. Echt dag in dag uit.
Hoeveel biografieƫn heeft 1 mens nodig?!
Dus naar paupers
Ja, er bestaan winkels die vol staan met vriezers en dus allemaal vriesproducten verkopen. Vroeger was er een in de buurt en mijn moeder wilde daar even kijken. Ik ging kokhalzend die winkel door. Later nog wel eens langs zoān winkel gelopen en precies diezelfde stank kwam daaruit