Ja hè, het is iig heel overpriced want in feite paracetamol met een vit c poeder
Ik vind ze wel verschillend smaken, citrosan vind ik veel viezer!
Of vond jaren geleden in ieder geval, sindsdien koop ik altijd Hot Coldrex. Is inderdaad gewoon paracetamol met vit C maar als ik echt heel verkouden ben voelt het weldadiger om dat in te nemen dan gewoon een tablet (waarschijnlijk alleen het idee dat het een brouwsel is)
Ik koop het altijd van Etos huismerk, zoals @LaPetiteRobeNoire al zegt voel ik me echt beter als ik dat drink wanneer ik flink verkouden ben. Het blijft alleen wel smerig haha.
Ik was voor corona echt bijna de hele herfst en winter wel ziek. Sinds corona ben ik nog geen 1 goed verkouden geweest of de griep. Herkennen meer mensen dit? Ja ik heb wel corona gehad maar zonder klachten dus dat telt niet (wist ik ook alleen omdat mijn vriend het had).
- Dit herken ik wel
- Dit herken ik een beetje
- Dit herken ik totaal niet
0 stemmers
Echt ieder jaar mijn longen eruit hoesten en nu ben ik gewoon vergeten hoe dat is.
Ik was voor Corona vrijwel altijd verkouden (in meer of mindere mate) en nu een stuk minder. Al kan dat kan ook komen doordat ik eerder meer met jongere kinderen werkte (basisschool) waar ik echt alles van overnam en nu met jongeren.
Ik heb het juist andersom. Ik ben nog nooit zo vaak ziek geweest als het afgelopen jaar.
Oh wow
Ik ben wel minder vaak ziek/verkouden dan voor corona, maar het was wel een stuk heftiger, meteen meer dan een week en dik aan het hoesten en door de zakdoekjes heenvliegen ipv een paar daagjes kuchen en snotteren.
Ben ook wel een stuk voorzichtiger dan voor corona, maak vaker mijn telefoon schoon, was mijn handen nog steeds vaker, raak in het OV zo min mogelijk dingen aan waar ik er voor corona niet echt bij nadacht, etc., dus denk dat het daardoor ook wel echt minder vaak is.
Ik pik sinds deze winter ineens elk virusje en verkoudheid op (en heb gvd niet eens koters die KDV bacillen mee naar huis nemen!!). In corona tijd nergens last van duh en daarvoor mss 1 of 2 goede verkoudheden per winterseizoen. Maar nu al dubbel zoveel 🥹 hatelijk.
(Geen likes omdat ik alles leuk vind hoor maar omdat ik je antwoord heb gelezen!)
Herkenbaar ja! Ik was eerst gewoon 1-2 keer een beetje verkouden per winter. En dit jaar nu al in 5 maanden gewoon 3x griep gehad met koorts en alles en dik 1-1,5 week ziek (inclusief een keer corona). Echt kansloos, alsof mijn immuunsysteem vast met pensioen is.
Ik werk meestal thuis dus als pauze op kantoor dan langer duurt die ene dag in de week, omdat het zo gezellig is dan is dat maar zo. Ga er niks voor compenseren oid.
Als je dan wel je werk af wil maken dan kan je toch gewoon na een halfuur gaan?
En nog ff een zure toevoeging; chill dat er werkplekken bestaan waar je 1.5 uur kan gaan lunchen! Wij hebben strenge productie eisen die dat niet toelaten
Welke van onderstaande muziekgenres heb je de afgelopen week geluisterd? Ook als het maar een nummer was
- Metal
- Country
- K-pop
- Klassiek
- Indie/alt rock
- Latin
- EDM
- Rock
- Hiphop
- Pop
0 stemmers
Ik mis soul in het rijtje
Volgens mij mis ik ook funk en r&b. Maar ach ik heb al de hele week copacabana van Barry manilow in mijn kop en die valt onder geen enkel genre dat een beetje smaakvol is.
Er missen nog 20 andere genres in het rijtje. Maar dat was niet de vraag toch.
Stel een collega neemt ontslag, wie dient het afscheid te regelen?
- Werkgever/collega’s
- De vertrekkende collega
- Anders
0 stemmers
Ik zou m’n eigen afscheid willen regelen maar het ook voor andere vertrekkende collega’s regelen.
Ik ben sinds mijn 13e vegetariër en sinds mijn 18e veganist. Op m’n 16e kwam ik als stagiaire ergens terecht en daar heb ik tot m’n 23e gewerkt. Wisselende uren van bijbaantje, elke zomer 40 uur, 2 keer een stage van een half jaar a 40 uur en ook nog een tijd gewoon fulltime toen ik m’n studie even zat was. Ze hebben al tijd geweten dat ik sowieso vegetariër ben. Dat rondom veganisme iets niet helemaal begrepen word kan ik ergens nog begrip voor hebben, maar een hele tafel vol vlees voor een vegetariër?
Mijn afscheid? Gigantische vleesschotel als hapjes, saucijzenbroodjes Ipv taart en als cadeau het kookboek de Vleesbijbel
Gelukkig begrepen mijn 5 directe collega’s er ook helemaal niks van en heb ik op een ander moment met hun wel een leuk afscheid gehad.
Dit lijkt bijna alsof degene die het organiseerde heel duidelijk wilde maken dat diegene veganisme onzin vindt ofzo. Fijn dat je met directe collega’s wel nog een leuk afscheid hebt gehad!