Stel je persoonlijke vraag #42

impopulair maar vind lush wel lekker en daar krijg ik ook geen migraine

13 likes

de notenwinkel :face_vomiting: die weeïge geur van noten is echt het ranzigste wat er is. word nu al misselijk als ik eraan denk

5 likes

verder fun fact in Groenland mag je bijna nergens parfum dragen

er is een parfumverbod in de bus, veel winkels, op de universiteit etc etc

dus geen Alien in het openbaar :smiling_face_with_three_hearts:

33 likes

Wat een droom

Hoezo mag het eigenlijk niet?

2 likes

Ik vind eigenlijk alle winkels waar ik vroeger wel wilde shoppen, maar niet kon shoppen stom. Gun ze de centen niet. Van die merken waarvan het standaard was dat de rich kids op school erin liepen.

2 likes

Oh scuzi scuzi Jumbo

Kennelijk werd de jumbowinkel die ik vroeger bezocht afgeperst door het laten afgaan van stinkbommen over een langere periode.

Ik ben al 8 jaar alle jumbo’s aan het ontlopen sindsdien omdat ik dacht dat het hun signature geur was. Maar normaal stinken ze dus niet.

11 likes

Krijg je dan ook een bekeuring als je wel parfum draagt? En mag deo met een geurtje wel? En haarlak? Zoveel vragen…

2 likes

volgens mij omdat veel mensen gevoelig voor geur zijn (stond iig op een bordje in de uni), maar ben benieuwd of het cultureel wat dieper zit, ik ga navragen

2 likes

hoogte afhankelijk van welk parfum je draagt

nee geen idee haha

3 likes

Still a racist tho

1 like

Ik zie het al voor mij. Een agent die je nek besnuffelt om zeker te weten dat ‘ie je shampoo ruikt en geen parfum

2 likes

Haha Ja daar woonde ik als student zo ongeveer naast. Echt ranzig hè?

1 like

stradivarius

8 likes

Ik wil wel graag parfum dragen maar het zit gewoon niet in mn systeem dus ik vergeet het bijna altijd op te doen

1 like

Ik haat zon walm parfum ook als ik t zelf draag. Dus ik spuit een beetje alleen op leuke gelegenheden. Ook omdat ik geur aan herrineringen link.

2 likes

Vooral ook omdat ik het dan zelf niet meer ruik en dan nog meer bij spuit :grimacing:

2 likes

Ik vergeet soms dat een aantal van mijn luchtjes heel sterk ruiken en dan spuit ik onbedoeld veel te veel. Ik was me vanmorgen in de trein heel bewust van mijn eigen walm van roosjes.

2 likes

Ik kan het ook niet vinden als ik erop google

2 likes

De Xenos vind ik ook heel heftig

5 likes

Maar @instantramen is LETTERLIJK in/op Groenland. Zij zal het wel beter weten dan de mensen die er niet zijn (geweest).

23 likes