Stel je persoonlijke vraag #42

Wow dit is echt zo totaal passief agressief? Wat is normaal gebruikelijk bij afscheid? Wat idioot dat ze zo de plank misslaan zeg!

Heb jij wel eens gehad dat je probeerde vrienden te worden met iemand maar dat dat niet lukte?

• Nee
  • Ja, die persoon wilde niet/reageerde niet genoeg/etc
  • Ja, externe factoren gooiden roet in het eten (verhuizing, gebeurtenissen etc)
  • Ja, ik weet niet waarom

0 stemmers

Zou best kunnen want het bedrijf zit in een klein gereformeerd dorp waar ze vegetariƫr zijn al onzin vinden. En ik denk dat ik weet wie het georganiseerd heeft, hoewel dat nooit duidelijk is geworden, en zij deed ook altijd moeilijk over het doorgeven aan restaurants met uitjes. Terwijl er nog een veganist en een vegetariƫr werkten :smiling_face_with_tear:

Ik ben er ook met een heel naar gevoel weg gegaan. Heb later nog een paar keer de vraag gehad of ik kon bijspringen in hele drukke tijden en ze toen mooi laten stikken.

2 likes

Ja en vaak zijn dat soort momenten achteraf juist super waardevol, het draait niet allemaal om zo veel mogelijk productie, verbinding is ook belangrijk, en soms is er zelfs extra toegevoegde waarde door een werkgerelateerd onderwerp dat toevallig ter sprake komt en er een nieuw inzicht of samenhang naar boven komt (hangt er natuurlijk beetje vanaf wat voor type werk je doet maar bij mij gebeurt dat iig wel en steeds minder vaak doordat nog steeds veel mensen thuis werken)

4 likes

@mercurysummer wat een verrassing :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Drop moet:

• Hard en zout
  • Zacht en zoet
  • Hard en zoet
  • Zacht en zout

0 stemmers

2 likes

Deze de hele dag op herhaling :two_hearts:

4 likes

Oh dit vind ik echt heel raar en onaardig. Wtf joh!

2 likes

Merci jij ook alvast!
Vlg mij om 22.24u haha countdown

3 likes

Op de trap voor de Ridderzaal om 5 uur 's ochtends op 21 juni 2007.

3 likes

Hoezo is dat niet collegiaal als je besluit verder te gaan werken?

Zoet moet hard, zout moet zacht.

5 likes

koop/kocht jij kleding van scotch & soda?

• ja, leuk merk
  • ja, zelden/alleen in sale
  • gEWoON nee
  • nee, stom merk

0 stemmers

1 like

Wat een meur dat in die winkels hangt

2 likes

krijg al migraine als ik aan de winkel denk

4 likes

Ik heb eigenlijk best veel van hun omdat de tweedehands winkel dicht in m’n buurt altijd helemaal volhangt met s&s, massimo dutti, vanillia en dat soort midlevel merkjes. En dan kosten ze maximaal €7ofzo en hun henleys zitten echt fucking lekker en hebben heel goeie pasvorm als je niet recht gebouwd bent.

Maar kom nooit in de winkel en bij de Bijenkorf loop ik er ook langs.

5 likes

In welke winkel is de meur erger?:

• De winkels van lush
  • De winkels van Scotch and Soda
  • Kaaswinkels
  • Viswinkel
  • Een andere winkel
  • Ik heb geen last van stank in winkels

0 stemmers

Trouwens de lucht in fietsenwinkels is ook niet te harden

10 likes

Myjewellery :nauseated_face: