Stel je persoonlijke vraag #42

De vrouw die bij de koffiecorner op m’n uni werkte deed ons allemaal een gunst door regelmatig in te grijpen met “dame, hoeveel parfum heb je op? Één spuitje is genoeg hè schat” hahaha

33 likes

Ow ja dat kan ook nog, ik vatte het heel letterlijk op (zoals ook te zien is aan de vraag over de boete :joy:) excuus! @instantramen

3 likes

Ik heb deze gekeken maar zij is er best enthousiast over!

Edit: oh bijgelezen maar ze biedt voor iig sommige dingen wel excuses aan

1 like

We need more people like her! Wij hebben twee nieuwe collega’s en eentje ruikt heel erg naar parfum en de ander heel erg naar zweet. We moeten omkleden (labjas aan) in een soort sluis voor aan het lab en als je in de sluis staat kan je ruiken welke van deze collegas in het lab is.

-edit ik bedoel dus als iemand anders stinkt naar:

Wat vind jij erger? Stinken naar:

• Zweet
  • Parfum

0 stemmers

Supermarkten in de ochtend

1 like

Welke docu was dat?

Uhhuh. En dan komen ze je ook nog veel te blij ‘helpen’.

3 likes

Doe je dit jaar mee aan de ramadan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Gooi je wel eens instagram of tiktok oid van je telefoon af omdat je te verslaafd bent om het vervolgens later weer erop te zetten omdat je te verslaafd bent?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij een pannenkoekenplant?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je naar goldband geweest afgelopen weekend?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Gebruik je een wisser voor de douche?

• Ja
  • Nee
  • Wat is dat?

0 stemmers

2 likes

Hoeveel geld heb jij afgelopen jaar je vrienden per persoon gekost? Puur op ‘events’, dus je verjaardag (van je kind) met cadeaus en/of activiteiten en vervoer, andere gebeurtenissen (huwelijk, housewarming, geboorte kind met alle babyshowers etc whatever), andere sociale ‘verplichtingen’? Dus niet wie vaker uit eten heeft betaald maar puur deze dingen? Dus vrienden die close genoeg zijn deze mijlpalen met je te delen.

• €0-50
  • €50-100
  • €100-200
  • €200-300
  • €300-400
  • €500 of meer

0 stemmers

3 likes

Hoeveel heb jij maximaal besteed aan 1 vriend/koppel uit je inner circle?

• €0-50
  • €50-100
  • €100-200
  • €200-300
  • €300-400
  • €400-500
  • €500 of meer

0 stemmers

3 likes

Voor de nee stemmers

Heb je een glazen douchewand?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Welke tweedehandswinkels is dit hehe, share your secret. Klinkt top.

Wel zo veel (300 ongeveer) voor een goede vriendin haar verjaardag, omdat ze niet zoveel te besteden hebben nu neem ik dr mee een weekendje weg. Andere jaren doen we niet zulke dure cadeaus voor elkaar.

7 likes

Echt mijn lievelingsgeur. Vroeger als mijn moeder me kwijt was in de hema stond ik altijd bij de fietsbanden aan de banden te ruiken. Het is dat ik volwassen ben dat ik dit niet meer kan doen maar het liefste ruik ik nog altijd even aan nieuwe fietsbanden als ik er langsloop. Misschien hoort dit meer in het biecht topic.

15 likes

Emmaus zijstraat van de biltstraat, weet niet precies hoe de straat heet maar dat staat wel op maps.

1 like

Ook nog mijn stad, wat top. Thanks voor de tip, ik ga er eens rondneuzen! :slight_smile:

5 likes

Eigenlijk €1000+ omdat ze gingen trouwens in las vegas en we voor het vrijgezellenfeest een lang weekend maar malta gingen, maar toen kwam corona :sob: ik vond het trouwens totaal niet erg, want beide reisjes zouden mega leuk worden!

5 likes

Ik heb het afgelopen jaar een kind gekregen dus ben een dure vriendin geweest :joy:

1 like

20 likes