Diepvrieswinkels op nummer 1. Gadverdamme.
De jumbo
Ik ga soms naar hun outlet voor broeken. Sinds ik een mom-body heb passen die me goed. Over het algemeen zijn de stoffen mooi en wat zwaardere kwaliteit waardoor het me meer flatteert dan goedkopere broeken die ik eerst droeg. Hun bovenkleding vind ik te recht/oversized/boxy.
Jammer alleen dat het er zo stinkt. De ergste stinkwinkel vind ik trouwens de Shoeby.
Diepvrieswinkels?!
mmmmmm fietsenwinkel.
zo heerlijk vooral als er een werkplaats bij zit.
Ruikt de jumbo dan anders dan andere supermarkten, bijvoorbeeld de Albert Heijn?
hahaha shoeby is ook wel echt exact een Walmart Scotch en Soda
Ja maar geloof wel dat het echt de specifieke jumbo waar ik heen ging was. Het rook daar Ɣltijd naar kots. Echt dag in dag uit.
Hoeveel biografieƫn heeft 1 mens nodig?!
Dus naar paupers
Ja, er bestaan winkels die vol staan met vriezers en dus allemaal vriesproducten verkopen. Vroeger was er een in de buurt en mijn moeder wilde daar even kijken. Ik ging kokhalzend die winkel door. Later nog wel eens langs zoān winkel gelopen en precies diezelfde stank kwam daaruit
impopulair maar vind lush wel lekker en daar krijg ik ook geen migraine
de notenwinkel die weeĆÆge geur van noten is echt het ranzigste wat er is. word nu al misselijk als ik eraan denk
verder fun fact in Groenland mag je bijna nergens parfum dragen
er is een parfumverbod in de bus, veel winkels, op de universiteit etc etc
dus geen Alien in het openbaar
Wat een droom
Hoezo mag het eigenlijk niet?
Ik vind eigenlijk alle winkels waar ik vroeger wel wilde shoppen, maar niet kon shoppen stom. Gun ze de centen niet. Van die merken waarvan het standaard was dat de rich kids op school erin liepen.
Oh scuzi scuzi Jumbo
Kennelijk werd de jumbowinkel die ik vroeger bezocht afgeperst door het laten afgaan van stinkbommen over een langere periode.
Ik ben al 8 jaar alle jumboās aan het ontlopen sindsdien omdat ik dacht dat het hun signature geur was. Maar normaal stinken ze dus niet.
Krijg je dan ook een bekeuring als je wel parfum draagt? En mag deo met een geurtje wel? En haarlak? Zoveel vragenā¦
volgens mij omdat veel mensen gevoelig voor geur zijn (stond iig op een bordje in de uni), maar ben benieuwd of het cultureel wat dieper zit, ik ga navragen