Niet of je het vaak draagt of maar of je veel spuit. Wacht, ik pas het ff aan.
Ik haat zon walm parfum ook als ik t zelf draag. Dus ik spuit een beetje alleen op leuke gelegenheden. Ook omdat ik geur aan herrineringen link.
Vooral ook omdat ik het dan zelf niet meer ruik en dan nog meer bij spuit
Ik vergeet soms dat een aantal van mijn luchtjes heel sterk ruiken en dan spuit ik onbedoeld veel te veel. Ik was me vanmorgen in de trein heel bewust van mijn eigen walm van roosjes.
Ik kan het ook niet vinden als ik erop google
De Xenos vind ik ook heel heftig
Maar @instantramen is LETTERLIJK in/op Groenland. Zij zal het wel beter weten dan de mensen die er niet zijn (geweest).
De vrouw die bij de koffiecorner op m’n uni werkte deed ons allemaal een gunst door regelmatig in te grijpen met “dame, hoeveel parfum heb je op? Één spuitje is genoeg hè schat” hahaha
Ow ja dat kan ook nog, ik vatte het heel letterlijk op (zoals ook te zien is aan de vraag over de boete ) excuus! @instantramen
Ik heb deze gekeken maar zij is er best enthousiast over!
Edit: oh bijgelezen maar ze biedt voor iig sommige dingen wel excuses aan
We need more people like her! Wij hebben twee nieuwe collega’s en eentje ruikt heel erg naar parfum en de ander heel erg naar zweet. We moeten omkleden (labjas aan) in een soort sluis voor aan het lab en als je in de sluis staat kan je ruiken welke van deze collegas in het lab is.
-edit ik bedoel dus als iemand anders stinkt naar:
Wat vind jij erger? Stinken naar:
- Zweet
- Parfum
0 stemmers
Supermarkten in de ochtend
Welke docu was dat?
Uhhuh. En dan komen ze je ook nog veel te blij ‘helpen’.
Doe je dit jaar mee aan de ramadan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Gooi je wel eens instagram of tiktok oid van je telefoon af omdat je te verslaafd bent om het vervolgens later weer erop te zetten omdat je te verslaafd bent?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij een pannenkoekenplant?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben je naar goldband geweest afgelopen weekend?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Gebruik je een wisser voor de douche?
- Ja
- Nee
- Wat is dat?
0 stemmers
Hoeveel geld heb jij afgelopen jaar je vrienden per persoon gekost? Puur op ‘events’, dus je verjaardag (van je kind) met cadeaus en/of activiteiten en vervoer, andere gebeurtenissen (huwelijk, housewarming, geboorte kind met alle babyshowers etc whatever), andere sociale ‘verplichtingen’? Dus niet wie vaker uit eten heeft betaald maar puur deze dingen? Dus vrienden die close genoeg zijn deze mijlpalen met je te delen.
- €0-50
- €50-100
- €100-200
- €200-300
- €300-400
- €500 of meer
0 stemmers
Hoeveel heb jij maximaal besteed aan 1 vriend/koppel uit je inner circle?
- €0-50
- €50-100
- €100-200
- €200-300
- €300-400
- €400-500
- €500 of meer
0 stemmers
Voor de nee stemmers
Heb je een glazen douchewand?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Welke tweedehandswinkels is dit hehe, share your secret. Klinkt top.