Stel je persoonlijke vraag #42

Voor de mensen die wel condooms om bananen moesten doen:

• Ik at de banaan zelf op
  • Iemand anders at mijn banaan op
  • De banaan werd weggegooid
  • Anders?

0 stemmers

5 likes

In plaats van een banaan hadden wij een soort houten penis model. Misschien waren het wel stukjes afgezaagde bezemsteel ofzo :joy:
Ik zat die dag bij verzorging aan een tafel met 3 jongens en zij wilden allemaal niet het condoom over die stok uit rollen dus toen heb ik het maar gedaan.

We hadden ook nog een hoofdstuk voortplanting bij biologie in de 3e klas volgens mij.
Daarvan is me vooral bijgebleven dat de leraar vroeg: waarmee is de baarmoeder wand bekleed?
En dat de jongen waaraan hij het vroeg toen zei: met bloemetjes behang?
:clown_face:

16 likes

Zelfontdekking

2 likes

Vogelvrij? :thinking:

5 likes

Hoop voor de Vlamingen dat dat een dubbele betekenis heeft, anders lijkt het me niet echt een heel gezellige stad

3 likes

*retraite

Ja precies dit. Het is niet alsof ik nu nog dagelijks denk goh wat mooi, maar als kind vond ik het idd indrukwekkend als het eerste melancholische nummer dat ik vaak hoorde I guess.

2 likes

Ik heb mijn seksuele voorlichting gehad van de Break-Out en Hitkrant.

44 likes

Haha same

Daarover gesproken op de laatste pagina van de break out stond ook altijd een Hunk en Babe van de week, die waren nooit ouder dan 17 en die werden ook echt heel seksueel omschreven dan “met haar cup dubbel D” en dan was het een foto van een kind van 15 ofzo.

Alles was hyper sexual maar op school was het: dit is een lijst van de namen van soa’s, succes!

12 likes

Hahaha ik heb exact dit en op een gegeven moment ben ik overgestapt naar wieowie :joy:
Zo grappig dat je nooit de enige bent met zoiets.

1 like

update op de groenland-geurgate

heb het gezin waar ik verblijf ernaar gevraagd en die gaven aan dat er veel mensen zijn met een (heftige) parfumallergie hier. de zoon zei dat ongeveer de helft van zijn klas er last van heeft en dat er ook wordt neergekeken op mensen die wel (veel) parfum dragen haha.

en een snelle zoekopdracht bij de lokale krant hier gaf me enkele artikelen die bewustwording proberen te creëren rondom parfumallergie. er zijn ook vermoedens dat het hier erger is (vooral in verband met eczeem) doordat het een relatief genetisch homegene samenleving is die wellicht gevoeliger ervoor is dan andere etniciteiten (:

52 likes

Ik ben wel semi teleurgesteld dat het niks met ijsberen te maken heeft

7 likes

Hahaha wie niet
En de Girlz natuurlijk.

Xoxo Onzekere Steenbok

@Zemraluani waren dat geen Oost Europeanen? Of was dat weer een ander tijdschrift?

2 likes

nee maar ze vertelden me wel dat je als buitenstaander geen ijsbeer moet eten omdat het té gezond is (teveel nutrients/vitamines) dus wees gewaarschuwd!!!

7 likes

Dus het is daar een soort Volendam?

2 likes

Ik zag hier ook een filmpje over van Thierry Baudet en het gaat om het boek “wat is seks?” waarin verschillende vragen staan zoals: wat is ongesteld zijn, hoe komt baby in de buik, mogen jongens jurken dragen (best progressief voor een boek uit 2011 ofzo), en ook de vraag ‘wat is pijpen’ en daar vallen veel mensen over. Het boek is een voorlichtingsboekje voor volwassenen om te helpen bij het beantwoorden van zulke vragen mochten kinderen die hebben. Op Twitter gaat het idd helemaal los omdat ze “kinderen leren pijpen” zogenaamd.

6 likes
2 likes

Ja hoor!

En de Fancy!

2 likes

Bezemsteel

1 like