Stel je persoonlijke vraag #42

Oja sorry dat is wel belangrijke info natuurlijk. Dat wordt volledig vergoed hoor! Dus prima.
Het is niet allemaal slecht maar ik vind het verschil in die centen per kilometer opvallend.
Best maf dat je gewoon geld verdient als je lopend naar je werk kan.

Edit: en ik heb ook collega’s die met de auto naar een station gaan haha

4 likes

Ooh dat is wel goed!

Ja, of om de hoek parkeren :sweat_smile::sweat_smile:

2 likes

Wat was het verschil dan volgens hem?? :joy:

1 like

“vrijen doe je met je oma” want ovlgens hem was vrijen een synoniem voor knuffelen

2 likes

Scheelt eraan hoe goed het bedrijf te bereiken is. Ik werk zelf praktisch op Utrecht Centraal en ik zie zovaak files naar de kantoren daaromheen, dat vind ik heel bizar.
Maar ik heb ook ergens gewerkt waar je alleen kon komen door een dikke omweg en een halfuur lopen en dan zou ik het wel raar vinden.

2 likes

Ik heb gestemd op normaal maar dat vind ik eigenlijk alleen als OV-gebruik ook onder de hogere vergoeding valt.

2 likes

Nja je krijgt wel meer. Maar als je lopend naar je werk kan krijg je dus misschien nog net 19 cent per dag. Want ik denk niet dat je heel ver gaat lopen haha.

2 likes

Ik krijg ook vergoeding voor fietsen naar het werk, meer dan dit per kilometer (volgens mij 0.23). Dat is hier (BE) vrij normaal, ik ken niemand die vergoeding krijgt voor de auto. Al zijn bedrijfswagens wel weer een ding.
Maar openbaar vervoer wordt ook betaald door mijn werkgever, en de afstand die je fietst van thuis naar het station of staion naar het werk wordt ook vergoedt.

Je krijgt het hier volgens mij niet voor wandelen, het idee is eerder dat je er een fiets mee kunt kopen en onderhouden + fietstassen / regenkleren etc.

4 likes

En die hebben allebei een Habsburger-kinnetje? Brrrr.

image

13 likes

(Bijna) dagelijks een klein stukje de oprit oprijden van de buren om je auto te keren

• Kan wel
  • Kan niet

0 stemmers

Note: als ik thuis kom uit werk rond staat er bijna nooit een auto op die oprit.

2 likes

https://forms.kro-ncrv.nl/form/meld-je-conflict-aan

7 likes

Wat in de Volendam is er mis met hen?

4 likes

Ik heb geen conflict, ik keer lekker makkelijk de auto :joy:

1 like

maar je wilt toch legale bevestiging hebben dat dit mag!!

2 likes

Oh verkeerd begrepen haha!

1 like

Idk

Je neef neuken is niet normaal.

36 likes

Ik heb toen een podcast over geluisterd en wel fascinerend dat het iets moderns is om er raar op te kijken.
Van Stuff Mom Never Told You

1 like

Gevonden!

Heb jij wel eens iets gehad met een neef of nicht? Anoniem.

• Verliefd op geweest
  • Mee gezoend
  • Seks mee gehad
  • Niks van dit alles ga weg

0 stemmers

3 likes

Koning en leider van een fascistische partij zijn allebei best wel goeie branches zou ik zeggen.

Mussert neukte zowel zijn Tante als later zijn nicht (geen moeder en dochter, dát zou gek zijn). Pure blood king :crown:

5 likes