Ik heb als kind samen met mijn neef in bad gezeten en was op zoek naar de zeep, toen greep ik tussen zijn benen en toen had ik niet de zeep vast. Voel me daar 25+ jaar later nog steeds ongemakkelijk over.
Never forget dat ik in groep 7 lekker zat te MSNen en dat mijn neef (toen 17 ofzo) uit het niets vroeg âBen jij ook zo geil?â
Moest nog aan mn moeder vragen wat het betekende en dat vond ik achteraf ook heel gĂȘnant. Mijn neef bleek me verward te hebben met iemand anders maar alsnog ewww
Ik heb niks mee gekregen van incest om eerlijk te zijn
Risico van het vak toch
Wat vervelend. Het verschilt bij mij heel erg. Er is geen patroon in te ontdekken. Soms slaap ik een periode rustiger en soms met veel nachtmerries (en heel veel slaapverlamming) +vaak wakker worden. Heb je dit al lang en is dit overdag ook heel vermoeiend voor je?
Val jij wel eens in slaap als je op je rug ligt?
- Regelmatig
- Zelden
- Af en toe
- Nooit
0 stemmers
Sorry dit is al vaker gevraagd maar omdat ik het zelf niet durf, i.v.m. sneller nachtmerries krijgen durf ik niet eens in slaap te vallen op mn rug. Terwijl als ik wakker word en heeeeel moe ben ik zo op mn rug zou kunnen doorslapen maar mn geest/brein whatever zegt dan toch dat ik iig op mn zij moet
Als ik op mân rug slaap vallen mân oordopjes minder snel uit maar ik heb dan ook veel vaker last van nachtmerries en slaapverlamming, snap niet zo goed waarom eigenlijk
Als ik op mn rug ga liggen dan verstik ik mezelf met mn boobs. Moordwapens zijn het.
Omdat ze zo zwaar op je liggen of omdat ze je luchtwegen bedekken? Of hoe moet ik dat voor me zien
ik probeer dit anatomisch voor me te zien maar kom niet zo ver
Compleet verlamd waker worden?! Als je uit de slaapverlamming bent, word je wakker en kan je je spieren weer bewegen en ben je niet eens 1 procent meer verlamd. En nee, dat lijkt mij niet zo makkelijk op te lossen.
Ik zit met mân moeder aan de telefoon en had bij nader inzien moeten stemmen op âeen verhaal over iemand die diegene eigenlijk niet kent (de buurvrouw van mn moederâŠ)â
Dit was dan wel weer grappig:
âik vind veel van die dertigers tegenwoordig toch zulke aanstelstersâ en âdan zeggen ze mân âkindjesâ ipv âkinderenâ en dan kots ik al helemaalâ
De hoeveelheid maakt zeker uit, maar de geur zelf ook. Tegen sommige geuren kan ik minder goed en die irriteren nog sneller.
Echt lang geleden dat ik dit heb gehad, maar het was inderdaad altijd als ik op mijn rug lag.
Ik ga echt het lot niet tarten door deze poll in te vullen.
Omdat ze zwaar op me liggen
Ik heb me hier ZO aan geergerd. Laatste tijd is er een soort mega conservatieve(/snel hysterische) wave onder ouders gaande, aangevoerd door types als Baudet en Kim Feenstra. Ik ben echt heel blij dat ze dit op school doen, JUIST omdat ouders thuis niet of niet goed voorlichten/opvoeden. Mijn dochter heeft het in groep 4 gehad over grenzen aangeven, oog hebben voor wat een ander wel of niet prettig vind. Ik kan dit alleen maar toejuichen. Zo jammer dat dit soort dingen (net al bijv het kinderboekenweek gedicht door Pim Lammers) gekaapt worden door
Zeggen mensen wel eens tegen jou: wat ben je stil! (al dan niet gevolgd door: is alles goed?)
- Nee, het tegenovergestelde juist
- Gewoon nee
- Soms
- Regelmatig
- Vaak
0 stemmers
Indien ja, wat vind je van deze opmerking?
- Meelevend
- Neutraal
- Irritant
0 stemmers
De eerste keer bij een paar vrienden van mijn vriend zei op een gegeven moment ook iemand âvind je het wel gezellig?â Nee mijn hoofd staat gewoon standaard op standje onweer plus jullie praten continue over dingen waar ik niks vanaf weet dus wat wil je dat ik zeg.
Ik vond het vroeger wel heel vervelend omdat ik stil/rustig altijd aan iets negatiefs koppelde. Maar tegenwoordig vind ik het niet zo erg meer. We kunnen nou eenmaal niet allemaal op de voorgrond staan en ik ben nou eenmaal sowieso rustig van mezelf.