Stel je persoonlijke vraag #43

Love it altijd dat hier zo negatief gesproken word over dure dingen. Alsof duur automatisch minder leuk is voor kinderen. Kom je alleen hier tegen

40 likes

Gok eens

2 likes

Is het Leah?
Dat zou me niks verbazen iig na de midnight ravioli

1 like

Even leuk ipv minder?

Kan een kind van 1 het nou bommen of ie een taart van 600 euro krijgt of hemataart uit de vriezer. Is voor de volwassenen merkbaar niet voor die garnaal die geen eens zelfstandig taart kan vreten

15 likes

Nee dat is ook wat ik bedoel. Een dure taart is niet je kind beroven van zijn/haar jeugd maar een hema taart ook niet

16 likes

Iemand die nog met 1 been in z’n vorige relatie staat kan volgens mij niet 100% voor onze relatie gaan, dus nee thanks.

14 likes

Volgens mij werkt dat ook echt zelden? Dat je elkaar wekelijks ziet dan.

1 like

Nee ik vind elke taart best als het maar niet een beige taart is omdat het past bij het interieur. En dan met beige en leverkleurige ballonnen.

3 likes

Hoe ver van tevoren reserveren jullie een locatie voor een verjaardag?
Of zouden jullie reserveren

• Meer dan een jaar van tevoren
  • Een jaar van tevoren
  • Een halfjaar van tevoren
  • Twee maanden van tevoren
  • Een maand van tevoren
  • Een week van tevoren
  • Ik ben altijd te laat met dit soort dingen

0 stemmers

1 like

Ik mis de optie gelijk :sob:

2 likes

Stukjes in melk :sob:

3 likes

Haha ja klopt!

2 likes

Vooral niet als dat een ex is en die boven jou wordt verkozen. Ik hou teveel van mezelf om mezelf door mijn partner op de tweede plek te laten zetten :joy:

6 likes

Ben helemaal geen jaloers type maar vind soulmate wel intens.

4 likes

Hij zal vast andere soulmates hebben, maar snap dan niet zo goed waarom hij dan niet met haar is?

9 likes

Ligt ook aan de geschiedenis van iemand, ik vind het echt best ver gaan als een soulmate ook nog een ex is.

2 likes

Ik denk dat mijn beste vriendin mijn echte soulmate is voor zover ik daar in geloof. Ik kan me gewoon niet indenken dat er ooit iemand is die me beter snapt en entertained dan zij. Zij is gewoon echt mijn favoriete brein/karakter/ziel zeg maar.

Maar ik zou haar (en zij mij) nooit op een romantische manier kunnen zien, dus het zou nooit een concurrerende positie zijn. Maar ik weet eigenlijk zeker dat niemand anders haar ‘soulmate’ plek kan innemen. Kan gewoon niet.

Edit: ik zou het niet erg vinden als mijn partner dat ook zo had met iemand.

God Jezus dit is wat je even kwijt wil; niet persoonlijke vraag. Sorry voor deze lap tekst ik wilde dit niet per se kwijt.

21 likes

Bonnie and Clyde

Als die soulmate z’n beste vriend of z’n broer is, vind ik het allemaal prima. Maar absoluut geen exen of andere vrouwen waar hij gevoelens voor heeft gehad/heeft/kan ontwikkelen.

20 likes

Als mijn partner een beste vriend zou hebben die z’n soulmate is zou ik daar 0 problemen mee hebben. Als het een vrouw zou zijn die ook op hem kan vallen qua seksualiteit zou ik dat een stuk lastiger vinden, maar dan nog. Stel dat hij al 20 jaar enorm goede vrienden met haar is en het is gewoon vriendschappelijk zou ik daar geen issue mee hebben. Ik denk dat ik het juist ook wel fijn zou vinden dat mijn partner nog iemand heeft die het zo goed met hem voor heeft en waar hij alles mee kan delen.

6 likes