Loedermoeder
Voor de mensen die niet van goedkope taarten houden :
Anoniem :
- Ik vind deze taarten oprecht niet lekker
- Ik vind ze wel lekker, het valt alleen buiten mijn standaard dus doe ik alsof ik ze niet lust
0 stemmers
Ik vind ze wel lekker en ze vallen niet buiten mijn standaard maar ik vind zo’n taart met fondant en in een thema gewoon leuker voor mn kind en lekkerder van mezelf.
Ik hou wel echt van dikke botercreme en een goede laag fondant
Mijn cavia is doder, ik had diepvriestaart
Hier altijd marsepein .
Dus ja dan heb je wel een dun laagje botercreme onder de marsepein, maar vind dat zoveel lekkerder als fondant … 🫢
Je volgers op instagram natuurlijk, alles voor de perfecte foto
In welke situaties ben je sneller klaar met je avond eten? (Uitgaande van enkel een 'hoofd’maaltijd en de persoon mag je, dus je wilt niet snel ervan af zijn ofzo)
- Alleen
- Als ik samen eet met 1 iemand
- Als ik samen eet met een groep
- Anders
- Geen idee, ik wil stemmen
0 stemmers
Oh! Hebben ze toen je allergie ontdekt? Dat zal me wel een indruk gemaakt hebben.
Hoezo is het hebben van een taart van 70 euro meteen een “over the top kinderverjaardag?”
Edit: dit was een serieuze vraag, want je kunt precies niets over de invulling van de rest van de verjaardag aflezen. Als ik had geschreven “zondag komen er wat mensen langs en ik heb een mega goede taart besteld” dan was alles peachy. Maar omdat het nu voor een kinderverjaardag was moet het weer belachelijk gemaakt worden
De gasten die je daarna uitlachen omdat je te veel geld hebt uitgegeven aan een iets duurdere versie van een kringverjaardag
Ik heb 600 euro uitgegeven aan mijn bruidstaart, no regrets, maar you do you.
Was ie lekker?
Goddelijk. Smaak is altijd het belangrijkst. Niks ergers in het leven dan mooi maar matig eten.
Een van de redenen dat ik zelden of niet kook. Uren werk (oke iets overdreven) en binnen 5 minuten op.
Jaa ik bewonder mensen die van avondeten (en het koken) kunnen genieten
Als ik alleen eet heb ik het of binnen een kwartier op, of pas na 3 uur.
Altijd het één of het ander.
Ja maar schijnbaar mag je dus niet genieten van eten als je de verjaardag van je kind viert? Hahaha logica ja.
Fantastisch, top drie van de beste taarten.
Neeeee want jij bent niet jarig! Is allemaal voor het kind!
@Crusti_Croc lijkt me heerlijk, want slagroom. Maar zou dat nooit van mijn leven opkrijgen.
Cereals of hoe je het wil noemen; zoete dingen in melk?
- Lekker
- Heel lekker
- Meh Matig
- Best vies
- Heel vies
0 stemmers