Stel je persoonlijke vraag #43

Ik denk dat mijn beste vriendin mijn echte soulmate is voor zover ik daar in geloof. Ik kan me gewoon niet indenken dat er ooit iemand is die me beter snapt en entertained dan zij. Zij is gewoon echt mijn favoriete brein/karakter/ziel zeg maar.

Maar ik zou haar (en zij mij) nooit op een romantische manier kunnen zien, dus het zou nooit een concurrerende positie zijn. Maar ik weet eigenlijk zeker dat niemand anders haar ‘soulmate’ plek kan innemen. Kan gewoon niet.

Edit: ik zou het niet erg vinden als mijn partner dat ook zo had met iemand.

God Jezus dit is wat je even kwijt wil; niet persoonlijke vraag. Sorry voor deze lap tekst ik wilde dit niet per se kwijt.

21 likes

Bonnie and Clyde

Als die soulmate z’n beste vriend of z’n broer is, vind ik het allemaal prima. Maar absoluut geen exen of andere vrouwen waar hij gevoelens voor heeft gehad/heeft/kan ontwikkelen.

20 likes

Als mijn partner een beste vriend zou hebben die z’n soulmate is zou ik daar 0 problemen mee hebben. Als het een vrouw zou zijn die ook op hem kan vallen qua seksualiteit zou ik dat een stuk lastiger vinden, maar dan nog. Stel dat hij al 20 jaar enorm goede vrienden met haar is en het is gewoon vriendschappelijk zou ik daar geen issue mee hebben. Ik denk dat ik het juist ook wel fijn zou vinden dat mijn partner nog iemand heeft die het zo goed met hem voor heeft en waar hij alles mee kan delen.

6 likes

Ligt er bij mij hoe het uit is gegaan,hoe de relatie nu is. Ik geloof er wel in dat je na een relatie als je goed uit elkaar gegaan bent dat je nog goede vrienden kan zijn.

Het is misschien niet helemaal vergelijkbaar maar ik zie mijn ene ex nog regelmatig, want we zijn collega’s en dat was in begin nog lastig, maar inmiddels gaan we goed met elkaar om.

1 like

Ik zou ergens willen dat ik zo vrijgevochten zou zijn, maar weet niet of ik dat zou kunnen. Fuck hem en z’n snolmate.

12 likes

Ik ben bevriend geraakt met de ex van mijn vriend. Inmiddels is ze veel meer mijn vriendin dan die van hem. Mijn laatste ex ben ik ook nog bevriend mee, die kwam hier laatst gezellig eten met zijn vrouw. Als ze niet zo ver weg zouden wonen zou ik ook goed bevriend kunnen zijn met haar en mijn vriend met hem. We lijken ook best veel op elkaar :sweat_smile:

7 likes

Je partner gaat met vrienden op vakantie:

• Leuk, gun ik hem/haar van harte
  • Leuk, maar ik zal wel een beetje jaloers zijn
  • Anders…

0 stemmers

1 like

Meer jaloers omdat ik ook op vakantie wil.

51 likes

Van mij mag hij nog een relatie hebben

1 like

Wat @Daelyss zegt… ik gun mezelf vooral ook vakantie :sweat_smile:

5 likes

snap ik heb ik ook, gun het hem van harte maar wil zelf ook graag even weg.

2 likes

Welk merk tandpasta gebruik/koop je het meest?

• Aquafresh
  • Colgate
  • Elmex
  • Oral B
  • Sensodyne
  • Paradontax
  • Prodent
  • Zendium
  • Huismerk
  • Anders

0 stemmers

Nee ze heeft ook de Leuf, Beluga en heel dichtbij ook nog G7

4 likes

Eigenlijk gewoon wat op dat moment 1+1 is

26 likes

Mensen die paradontax vrijwillig gebruiken, vertrouw ik niet

13 likes

Jawelllll je moet even een week wennen maar daarna wil je nooit meer terug!! Het is echt zó lekker fris

3 likes

Lol een week lang kokkend mn tandenpoetsen, dat is geen enkele tandpasta waard!!!

4 likes

Wie is het vunzigste Idols jury lid? Wie heeft er de diepste kelder?

afbeelding

• Henk Jan (links) is de vieste
  • Eric (tweede van links) is de vieste
  • Jerney is de vieste
  • Edwin (rechts) is de vieste

0 stemmers

Graag beargumenteren, dank.

2 likes

Case in point: Laura ponticorrrrrrrvo’s X-factor auditie: echt yikes vibes

3 likes