Ah ja, dat lijkt me ook best lastig om daarmee om te gaan en er een goede weg in te vinden.
zijn jullie wel eens bij la cubanita geweest
- ja, vaker
- ja, 1 keer
- nee, wil nog wel
- nee, wil ook niet
0 stemmers
1x nooit weer
Ik vind dit wel echt heel hard. Rederlijkerwijs heeft zij niks te vinden, maar ze heeft wel een donororgaan gedoneerd en daarmee zichzelf permanent schade toegedaan om een ander te helpen. Lijkt mij nu echt zo’n situatie waarin je je vooraf totaal niet kan bedenken hoe je je achteraf gaat voelen. Dus wat mij betreft mag ze prima boos zijn, de ander hoeft daar alleen niks mee.
Vind het ook niet vergelijkbaar met een hart, want dan is de persoon die doneert dood.
Als skirre studente heb ik hier best vaak met groepen gegeten
Ik heb echt een haat-liefdeverhouding met La Cubanita. Aan de ene kant vind ik het mega chill omdat iedereen altijd wel veel dingen lust daar (moeilijke eters in m’n vriendinnengroep) en ik vind all you can eat stiekem soms best lekker.
Maar uiteindelijk ga ik dan de hele avond nacho’s, kaaskroketjes en alleen maar gefrituurde zooi bestellen. En dan is het helemaal niet zo heel lekker eigenlijk én ik ga altijd met buikpijn naar huis.
Maar wel 100x liever La Cubanita dan Vapiano of Happy Italy.
Een familielid zei dat het super lekker was en we echt daar moesten eten. Dus met de familie geweest. Ik heb de hele avond gewacht wanneer het lekkere eten kwam. Naar huis met honger en teleurstelling.
Blote voetenfoto’s op bijvoorbeeld dit forum. Dus bij outfitposts enzo. Ik doe altijd echt moeite zodat mijn voeten niet zichtbaar zijn, als ik een foto van iets maak en je ziet een voet dan doe ik het echt opnieuw.
- Prima
- Liever niet maar lig er niet wakker van
- NEE VRESELIJK
- Boeit me nul
- Zou ik zelf wel posten
- Zou ik zelf niet posten
0 stemmers
wat is er erg aan blote voeten?
Ken jij de pannenkoekentaart?
Dat was vroeger toen ik klein was ineens een rage.
Het was een stapel (koude) pannenkoeken met laagjes jam ertussen, waaruit dan punten werden gesneden alsof het een taart was:
Ik vond er niet zoveel aan en vond het zonde van de pannenkoeken. Geef me gewoon een pannenkoek!
Nu ik het google zie ik dat er tegenwoordig allerlei recepten zijn met meer interessante dingen als laagje dan alleen jam.
- Ja dit ken ik, vond ik geweldig, lijkt me nu nog lekker
- Ja dit ken ik, vond ik geweldig, lijkt me nu niet veel aan
- Ja dit ken ik, vond ik niet veel aan, maar lijkt me nu wel lekker
- Ja dit ken ik, vond ik niet veel aan, lijkt me nu nog steeds niet veel aan
- Nee dit ken ik niet maar lijkt me geweldig
- Nee dit ken ik niet maar lijkt me niet veel aan
- Je bent een optie vergeten namelijk
0 stemmers
Prima voor een keertje, maar liever echte taart
Ja dit ken ik maar nooit gehad
Vies om te (laten) zien? Geen idee. Ik vind het gewoon niet chill om naar te kijken maar weet niet precies waarom.
Ik vind vooral onverzorgde voetenfoto’s echt heel ranzig, maar voor de rest kan ik er wel mee leven.
dan kun je op zich alles bestellen want volgens mij komt daar echt alles uit de frituur
Ik denk 50/50 frituur en magnetron. Ik heb ooit 5 rondes manchego besteld omdat dat het enige was wat te vreten was.
Ik ken dit alleen van Petson & Findus maar nooit gegeten.
Ja love it. Ik ben echt het type vreetschuur want ik moet er niet aan denken om iets van groente te eten tijdens uit eten. Het moet toch juist lekker en leuk zijn? Mij maak je echt niet blij met een stuk doorlopen vlees op een bedje van puree en 3 bonen
Omg mag, ik snap zelf dat het een probleem is
Ik kreeg daar een bordje bevroren carpaccio