Stel je persoonlijke vraag #43

Ik vind het lekker, de sfeer is altijd gezellig en de cocktails zijn goedkoop. En overall gewoon goedkoop. Maar je moet er wel met de juiste verwachting heengaan vind ik

5 likes

Qua all you can eat kleine-gerechtjes-restaurants vind ik 't Zusje lekkerder dan Cubanita!
Waarschijnlijk komt daar ook alles uit de magnetron maar bij Cubanita vond ik veel gerechtjes een beetje vettig

La cubanita heeft wel een aantal gerechtjes waarbij ze gebruiken maken van producten van de vegetarische slager. Dat kon ik wel heel erg waarderen

2 likes

Heb jij een Biro of iets soortgelijks?

• Ja een Biro
  • Ja iets soortgelijks
  • Nee, natuurlijk niet

0 stemmers

1 like

ik heb issues met die naam onthouden echt altijd al. beide kanten op want ik weet niet hoe ik het moet noemen maar moest het nu ook googelen. weet ook nooit of dat hetzelfde is als een brommobiel of zo’n klein ouderen ding en ik ben ook gewoon gestopt met het opzoeken

Al verander je je stem nog zo snel, de mods achterhalen de waarheid wel @Wonderland

8 likes

Ja dat gaat beter gelukkig! Ik ben er wel mee bezig en ben sowieso gezondere keuzes aan het maken dus het gaat de goede kant op! :blush:

1 like

Is denk ik doordat de mobiele browserversie van het forum altijd een beetje verspringt (iig bij mij). Stem daardoor ook zo vaak in eerste instantie mis.

Of omdat ze dacht dat het over balpennen ging :sweat_smile:. Ik las toevallig al @Vuile_bitch haar reactie eronder, waardoor ik snel doorhad dat het niet daarover ging, en heb toen even gegoogled. Kende dit karretje helemaal niet.

5 likes

Kaaskroketjes :drooling_face::drooling_face:

2 likes

Same. Als ik ooit rijk word, ga ik die sws kopen

@mikselke ja die zijn zo lekker!

5 likes

Ik heb het wel andersom, zin om te eten maar dan totaal geen eetlust. :woozy_face:

Gebruik jij wel eens de bagagedrager van je fiets? Niet voor een mens maar voor een pakketje oid.

• Nee nooit
  • Soms
  • Zelden
  • N.v.t.

0 stemmers

1 like

Ik vind het nog steeds stom dat ze niet standaard bij mijn nieuwe fiets zaten.
Heb je een dure fiets gekocht, zitten die er niet eens bij…

2 likes

Ja dat vond ik ook stom! Dus toen ik mijn fiets afhaalde en al betaald had zei ik, een fiets zonder snelbinders is niet echt compleet hè!

En toen mocht ik de binders pakken die ik wilde en hij zette ze er op. Beste €10.— gratis :laughing:

15 likes

En dan koop je een paar leuke roze snelbinders… worden ze van je fiets gesneden :sob:

1 like

Ergens wil ik de Sopranos wel kijken, maar heb er tot nu toe toch een soort aversie tegen ontwikkeld omdat mijn ex er fan van was :joy: Dus principieel wil ik dan eigenlijk niet meer hahaha

4 likes

Avatar was van begin tot eind consistent. Is een tekenfilm die ik graag opnieuw zie.

13 likes

Echt zoveel zin in alle aangekondigde nieuwe content :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Gewoon doen. Je moet zo denken, het is vast een ongelooflijke klootviool, maar hij was ook met jou dus hij had soms wel goede smaak :nail_care:

18 likes

Ooo dat is echt een kutstreek.

3 likes

Hahaha zo heb ik er nog nooit over nagedacht. However, hij ging ook met een dode hamster in zijn zak naar het park fietsen om hem te begraven :joy: blijft lastig hahaha

2 likes