Late reactie maar ik las dit alsof je je eigen oma mee moest brengen
Hahahaha, âoma neem je koffer met al je spullen mee, maar ik ga niet vertellen wat we gaan doenâ.
âHoi ik kom voor de tompouce-middag, is het goed dat ik ook mijn oma heb meegenomen?â
- Ja
- Nee wtf
- Gewoon nee
- Ik ben nooit op dieet
0 stemmers
Ik doe op vakantie juist het volledig tegenovergestelde. Alleen maar uit eten, alle chips en snacks die ik niet ken proberen, constant snaaien. Love it.
Vroeger wel en dan voelde ik extra soort van goed over mezelf omdat ik het vol hield. Ik weet nu nog de ijsjes die ik niet heb gegeten terwijl de rest van de familie dat wel lekker nam. (Nogal verstoorde relatie met eten zeg maar.)
Op vakantie geniet ik, en als ik zou willen diëten is dat echt niets voor mij tijdens welke vakantie dan ook
Hoe zou je een vrouw omschrijven zonder respectloos te zijn?
- Damn, sheâs a sexy bitch
- Ja, ik zou toch andere woorden gebruiken
0 stemmers
Sheâs nothing like a girl youâve ever seen before natuurlijk
Dit liedje ![]()
Als ik in een verdwaalde bui weer een zak in mijn mandje pleur.
Er dan eentje eet en weer teleurgesteld ben.
En toch dat riedeltje eens in het jaar weer herhalen
Heerlijk met jam of hagelslag
Haha echt precies dit. Met een laag roomboter. En daarna ben ik vaak kotsmisselijk.
Regelmatig, echt mn guilty pleasure met een dikke laag mascarpone, suiker en verse aardbeien of frambozen. Eventueel de eierkoek eerst nog even in tosti/grill apparaat zodat ie wat knapperiger wordt ![]()
Ik ga dit morgen maken
Wel alleen goede, Brabantse eierkoeken.
Vroeger had je eierkoeken met chocolate chips bij de Appie. Zo stom dat die uit het assortiment zijn (al jaren trouwens) en er nu alleen neutrale of met rozijnen zijn ![]()
Ik heb dan denk ik altijd de verkeerde eierkoeken gegeten want ik vind het zoân droge meuk.
Ja en als je een beetje pech hebt ruiken ze nog ammoniak ook ![]()
Nooit maar ik had deze laatst weer eens en die zijn ![]()