er wat van zeggen mag altijd maar voegt niks toe, je mag er wel wat van vinden en daar naar handelen
als in ‘ik vind het jammer dat je zo met m’n gedoneerde nier om gaat en wil daarom niet meer met je omgaan’ ofzo?
Ja dat heb ik ook wel een beetje. Echter, als dit lampje op m’n nachtkastje staat, staat hij schuin achter me en hoef ik er niet in te kijken. Ook heb ik bij familie gezien dat het licht echt zo zacht is op de laagste stand, dat ik er niet heel veel last van heb. Zoutlampen vind ik niet zo mooi (sorry ).
Nah, ik zou eerder teleurgesteld zijn over de manier waarop de nier gegeven is.
Is toch raar dat Selena eerder wist dat ze een match was dan Raisa
Ook beide opties inderdaad. Raisa mag daar best iets van vinden en tegelijkertijd is het Selena haar lichaam.
Zag ook in een interview met haar dat ze Selena eerst hebben verteld dat ze een match was voordat Raisa het wist en dat ook al anders voelde voor haar: Francia Raisa Explains How She Became Selena Gomez's Kidney Donor | Body Stories | SELF - YouTube
Maargoed, je hoort hier ook een kant van het verhaal.
Hahah ik at ook 3x per week couscous, want dat was goedkoop en lekker (en dan had ik meer geld over voor bier).
ik haat de “AlLeS iS sLecHt vOOr jE GeZonDHEid”-dus ik doe lekker wat ik wil-trope
maar vind dat toch wel gelden hier, hoop dat selena lekker een beetje blijft genieten van het leven🤝
Maar om te weten dat je een match/geschikt bent, heb je het toch al overwogen? Anders laat je dat niet uitzoeken.
Hahhaa zie nu jouw post, dacht echt even huh?
Mijn oma had hier de videoband van. Alle kleinkinderen zijn daarmee grootgebracht haha
Ik ben er altijd wel in dezelfde mate toe bereid, maar als het met mezelf niet goed gaat merk ik wel echt dat ik minder capaciteit heb helaas.
@ZusjevanJoost Ik merk dat ik deze vraag wel moeilijk vind. Mijn moeder heeft ook nog maar 1 nier die niet optimaal functioneert, en ik probeer haar daar wel vaak op te wijzen wanneer ik haar zoute dingen zie eten of urenlang niets zie drinken. Ik probeer haar dan toch best wel te sturen en word ook geïrriteerd als ik haar dan heel vaak super vette slechte zoute dingen zie eten. Ik heb laatst ook een doktersafspraak voor haar gemaakt, omdat ze zelf nooit gaat en zegt dat er niets aan de hand is. Best wel intrusive waarschijnlijk haha, maar dat ik omdat ik me zorgen maak om haar. Ze mag het eigenlijk zelf weten natuurlijk, maar toch blijf je daar een mening over houden en probeer je daar controle over te hebben. Ik heb ook gezegd dat ik haar echt wel mijn nier zou geven als het nodig is, maar ik verwacht eigenlijk wel dat ze haar best probeert te doen zodat het allemaal niet nodig is Misschien niet super rationeel allemaal, maar kan me er wel wat bij voorstellen.
Ja is ook zo. Het heeft ook nog nooit gewerkt bij haar, maar toch blijf ik het doen? Haha. Nu heeft ze ook een keer een hartaanval gehad terwijl ik naast haar in de bank zat waardoor ze bijna overleden was, dus ik ben sowieso sindsdien best wel een beetje te panisch en intens daarmee bezig misschien
ik maakte de badkamer schoon en daar kreeg ik dan steeds 10 euro voor
en verder gewoon mijn eigen kamer uiteraard
Lever kan ook deels!
Ik vind dit wel een pittige reactie, voor mij ligt het wel wat genuanceerder. Hoe het in dit stuk geschreven staat ben ik het met je eens, maar stel dit zou mij overkomen zou ik wel teleurgesteld zijn. En misschien wel tegen die ander iets zeggen in de trant van ‘ik vind het wel moeilijk om te zien hoe je na dit hele intensieve traject voor beide van ons niet goed voor jezelf zorgt’.
Ik vind dat je nog steeds je emotie mag uiten zonder als doel te hebben dat die ander zn gedrag verandert. Net als in het geval van @Otzi, zij weet ook dat het gedrag van haar moeder misschien niet zal veranderen als ze er iets van zegt, maar uiten dat je het lastig en pijnlijk vindt om te zien vind ik alleen maar goed.
Ohja ik kreeg een sims uitbreidingspakket als het mij lukte om op te ruimen en schoon te maken wat schoon moest
Wij kregen ons wekelijks zakgeld pas als we onze kamer hadden opgeruimd, konijnenhok verschoond en de benedenverdieping gestofzuigd. Er zijn fases geweest waarin ik zoiets had van: dan maar geen zakgeld.
Ook tafel dekken idd en afruimen, keuken opruimen/schoonmaken na het koken. Daar deden we uiteraard uuuren over. Verder regelmatig vaatwasser uitruimen en een was ophangen. En we moesten leren strijken.
Ah ja, dat lijkt me ook best lastig om daarmee om te gaan en er een goede weg in te vinden.
zijn jullie wel eens bij la cubanita geweest
- ja, vaker
- ja, 1 keer
- nee, wil nog wel
- nee, wil ook niet
0 stemmers
1x nooit weer