Stel je persoonlijke vraag #43

Mensen die doen of hun mening dat ananas niet op pizza hoort een interresante mening is.

Mensen die niet gewoon oversteken bij een zebrapad, maar wachten totdat iedereen helemaal stil staat.

Boterhammen met kaas in een boterhamzakje

3 likes

Same ik snap echt niet dat mensen hun voeten nier verzorgen. Ik doe het zelfs in de winter anders moet je in de zomer al dat krokant eraf halen.

3 likes

Random; als iemand afwast en dan zo heel uitgebreid de buitenkant van bv een pan afwast die NIET vies is. Schiet gewoon op.
Sowieso trage mensen.

Collegas die bellen zonder oortjes en de hele afseling laten meegenieten van hun videogesprek. Dat is toch te debiel? Het idee alleen al?? Ik snap nooit dat ze dat niet zelf bedenken. Doe je oortjes in of loop naar een belhok. En soms gaat het ook nog een uur door :sob:

4 likes

Oh ja sandalen op de werkvloer. Echt verschikkelijk

1 like

Ik haat het dat niemand in dit land gewoon doorloopt.

32 likes

Is dit een goed moment om een van mijn favo topics weer omhoog te halen?

8 likes

Kan zo in de LINDA bij lijstjes wat je haat. Niet lullig bedoelt overigens haha mn moeder had daar altijd een abbonement op en dan stonden er van dat soort lijstjes in.

1 like

De LINDA haat ik ook. Dus zou wel de cirkel rond maken.

17 likes

Het allerergste vind ik een man in teenslippers met een witte linnenbroek. Wtf is dat!!! hoe meer kan je nog opdrogen. Zie dan ook zo’n suffe catalogus voor me met zo’n witte man die ergens casual langs het strand wandelt, rot op hoor.

12 likes

En skinny jeans voor mannen. Alsof je de broek van je vriendin/ moeder uit de mand hebt gevist. Net als kleding met van die opgestreken logo’s en zo erop. Met random teksten als ‘Surf85’ ‘Roads’ of een ander lekker stoer woord voor op mannenvesten/ shirts/ broeken.

Edit: ik ben verder trouwens best een zacht kumbaya ei hoor.

14 likes

Witte parachutestof kniebroeken met zakken. Oh en leggings onder rokken of jurkjes.
Sorry, ik kan echt eindeloos doorgaan.

11 likes

Van die klapbankjes die vast zitten aan huizen, die dan met een slotje vast zit want ja ohhh wee dat er eens iemand anders dan de bewoners op gaat zitten he.

Word echt giftig als ik er weer een zie

Deze dus
image

26 likes

Elke British bloke of lad in tv-programma’s en dan ook veel te kort ook. Asos maakt super skinny kostuums, waarom?

Edit: de Jack & Jones

7 likes

Dat jaar dat van die driekwart en 7/8ste lichtgekleurde strakke spijkerbroeken in waren voor mannen met zo een omslag en dan van die zachte sportschoenen eronder met sneakersokken. Was echt een slecht jaar voor mij.

Ooo van die sportshirts met van die armgaten tot je middel.

7 likes

Ja dat bovenstaande is echt RGK style. Afgrijselijk. Moet wel zeggen dat mn vriend laatst een heeeele dure spijkerjas heeft gekocht waar gewoon maar wat lijkt opgespoten qua tekst met wat plaatjes?! Beetje hetzelfde idee alleen dan is het ineens “cool”. Oke ik ben het er wel mee eens dat die ook mooi is. Maar dat extreem suffe RGK kleding zie je wel volgens mij minder tegenwoordig (hoop ik :face_vomiting:).

1 like

Hierop aansluitend: als je op een perron staat te wachten en mensen lopen langs maar je echt als pilaar zien of zo en súper dicht langs je lopen. Daar kan ik echt woest van worden

8 likes

Ja, dat schijnt echt een ding te zijn he.

https://www.bd.nl/binnenland/toeristen-ploffen-ongevraagd-neer-op-bankjes-voor-huizen-hele-families-kijken-ernaar-met-een-verlekkerde-blik~acfd765f7/?fbclid=IwAR0yv8pXX_73zdiksNEJiwcBG5Ekvg6rekTHr-PVOLz36YoOnwYHD5XvX7o

1 like

Ik vind het altijd zo grappig als mensen dit echt stom vinden.
Toen ik nog als kleding designer werkte moest ik dus ook altijd dit soort teksten bedenken vooral voor de mannen en jongens lijnen. Het wordt ook gewoon random bij elkaar gezocht/gezet zolang het er visueel maar goed uit ziet. En qua cijfers deed ik altijd iets met mijn geboortejaar of geboortedatum. Dus er lopen duizenden mensen (dames, heren en kinderen) met random mijn geboortedatum op hun kledingstuk rond :joy:

63 likes

Mannen geuren met domme namen als Cool leather of Sport forrest. Vind dat zo domme oerman achtig.

7 likes

Vrouwenshampoo: :woman_fairy::sparkles: ruikt naar viooltjes, rozen en een frisse zomerdag :woman_fairy::sparkles:
Mannenshampoo: :japanese_ogre::boom: 13 in 1!!! Ruikt naar wasbenzine voor een MANNELIJKE en VERLEIDELIJKE geur voor bij het barbecueën. Word een MAN met deze shampoo :japanese_ogre::boom:

25 likes