Foei, dit is een humble brag
Whut
Oh en honeyloops en chocopops ook hoor! van de week weer eens kopen denk ik
‘O ik hoef echt geen toetje hoor, ik zit echt voor 3 weken vol! Die salade met komkommer was zó vullend!’
Alleen Kelloggs Rice Krispies, Chocos, Honey Loops, Honey Balls en cornflakes. Ander merk: Jordan 4 nuts. Heb die altijd in huis.
De allerlekkerste zijn uit de handel, choco cornflakes. In Azië koop ik ook graag de mango of aardbei versie. Zijn ook naturally flavoured, niet die chemische shit uit Amerika.
Hahaha nou je weet dat ik geen komkommersalade freak ben
Als je een sport het komende jaar 3x per week een uur moet doen, wat ga je dan doen?
- Boksen
- Power yoga
- Krachttraining
0 stemmers
Als je een rustgevende activiteit het komende jaar 3x per week een uur moet doen, wat ga je dan doen?
- Mediteren
- Breien
- Tai chi
0 stemmers
Denk je wel eens na over je mannelijke en vrouwelijke energie?
- Nee rot op
- Gewoon nee
- Nee maar misschien wel interessant
- Beetje
- Ja ik ben hier mee bezig
0 stemmers
Dit is de meest trieste freakshake die ik ooit heb gezien (en vind het concept zelf al niks). Het is gewoon chocolademelk met slagroom, chocopops en een hele knoppers erin gedrukt. Wat?
Ohhhh van welke mom??
Wel kickboksen eigenlijk want dat vind ik 100x beter dan boksen
Love it altijd dat hier zo negatief gesproken word over dure dingen. Alsof duur automatisch minder leuk is voor kinderen. Kom je alleen hier tegen
Gok eens
Is het Leah?
Dat zou me niks verbazen iig na de midnight ravioli
Even leuk ipv minder?
Kan een kind van 1 het nou bommen of ie een taart van 600 euro krijgt of hemataart uit de vriezer. Is voor de volwassenen merkbaar niet voor die garnaal die geen eens zelfstandig taart kan vreten
Nee dat is ook wat ik bedoel. Een dure taart is niet je kind beroven van zijn/haar jeugd maar een hema taart ook niet
Iemand die nog met 1 been in z’n vorige relatie staat kan volgens mij niet 100% voor onze relatie gaan, dus nee thanks.
Volgens mij werkt dat ook echt zelden? Dat je elkaar wekelijks ziet dan.
Nee ik vind elke taart best als het maar niet een beige taart is omdat het past bij het interieur. En dan met beige en leverkleurige ballonnen.