Stel je persoonlijke vraag #43

Oh my god, geef me steil haar en mn leven is perfect en een sprookje. (Zo dacht ik altijd) .

Heb jij iets aan je lichaam, gezicht of haar bijvoorbeeld waarbij je denkt of dacht nou, als DAT nou eens opgelost is, is alles rozengeur en maneschijn. Voor mij is/was dat dus mn haar.

• Hmm nee
  • Ja 1 ding
  • Ja meerdere dingen

0 stemmers

1 like

Als je er nu achter zou kunnen komen op welke manier je zal komen te overlijden zou je dit dan willen weten?

• Ja dat wil ik wel weten
  • Nee liever niet

0 stemmers

En zou je de datum willen weten wanneer je komt te overlijden?

• Ja dat wil ik wel weten
  • Nee liever niet
  • Twijfel

0 stemmers

2 likes

Ik ben door @Bunnyslippers me ook gaan beseffen dat ik een plat achterhoofd heb hahaha. Maar dat kan me dan weer niks schelen.

2 likes

Heb jij een plat achterhoofd?

• Ik heb geen idee joh
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Hahaha 1 van de eerste dingen waar ik aan dacht door deze poll. Ik zou alle haarbanden van de wereld kopen na mijn achterhoofdcorrectie.

4 likes

Hahaha ik ben ook heel benieuwd naar hoe plat dan. Ik vroeg aan mn moeder om te voelen en ze keek me echt aan alsof ik gek was. Maar ik heb nogal dik haar, dus je ziet het sowieso niet. Maarja ik denk dus wel dat ik dat heb.

3 likes

Ja door mijn haar zie je het niet zo. Behalve als het nat is, of een lage staart.

2 likes

Ik heb gestemd op ā€˜Meerdere dingen’, maar die gaan wel over gezondheid en niet over schoonheid.

2 likes

Eindelijk van die dingen die onder je haar horen te blijven zitten :joy:

3 likes

Ja naja daar ging de poll niet over, wel heel oppervlakkig over schoonheid/uiterlijk.

2 likes

Ik zou het echt heel chill vinden als m’n wimpers en wenkbrauwen niet blond en dus onzichtbaar zouden zijn.

2 likes

M’n onderbuik. Die is sinds de bevalling een hangend zakje geworden. Maar tis zo van chill als dat weer was zoals het is, maar niet dat ik er moeite voor wil doen.

2 likes

Mn ontzettend dikke benen (die niet bij de rest van mn lichaam passen). Het lijkt me zo chill om gewoon normaal broeken te kunnen kopen die aan mn benen passen, niet pijnlijk knellen en dan ook nog eens niet gapen bij mijn smalle taille.

5 likes

Och wat vreselijk.

Je bent op een familiebijeenkomst. Een verjaardag, moederdag of pasen o.i.d. Een of twee mensen zitten op hun telefoon naar een sportwedstrijd te kijken.

• Doe ik ook weleens
  • Tuurlijk. Moet je die bijeenkomsten ook maar niet plannen tijdens sportwedstrijden
  • Geen mening
  • Is bij heel belangrijke wedstrijden geoorloofd
  • Doe normaal

0 stemmers

Gebeurt dit in jouw familie of schoonfamilie?

• Natuurlijk niet, wij zijn niet zo aso
  • Nee
  • Is ooit weleens gebeurd
  • Regelmatig

0 stemmers

Een broek vinden als er 3 kleding maten verschil tussen je bovenkant en onderkant zit is best vreselijk ja.

13 likes

Merk dat het altijd wat irritatie bij me oproept als mensen geƫrgerd zeggen dat hun taille zo smal is vergeleken hun billen/heupen/benen. Vind het echt een luxe probleem.

Ja, ik ook. En een kin.

2 likes

Hoe is iets een luxeprobleem als je bijna geen kleding past?

54 likes

Betekent niet dat je taille ook daadwerkelijk smal is he. Ik ben dik en overal dik, maar mijn dunste gedeelte scheelt alsnog best veel met mijn dikste gedeelte, dat is gewoon irritant

4 likes