Stel je persoonlijke vraag #43

hoe is dat nou weer spontaan?

50 likes

Wat voor jou spontaan is! voor mij dag zelf of dag van te voren

1 like

Wat telt voor jou allemaal als spontaan afspreken?

• De dag zelf
  • Een paar uur van tevoren
  • Een dag van tevoren
  • 2/3 dagen van te voren
  • Een week van te voren
  • 2 weken van te voren
  • Een maand van tevoren

0 stemmers

1 like

Haha nou aangezien sommige (niet ik) soms de komende maand(en) ‘vol’ zitten, vind ik een week van te voren redelijk spontaan. :joy:

Maar ik merk dat de meeste dus de dag zelf of een dag van te voren als spontaan zien, zoals @Nysmn ook zegt. Dan hoeft spontaan afspreken niet van mij.

1 like

Als iemand echt van tevoren wil afspreken, grote kans dat ik dan pas over 2 maanden een dag of avond kan. Door onregelmatige diensten + kinderem. Gelukkig wel regelmatig tijd over voor een spontane -dezelfde dag- date

2 likes

Ja de uitslag van de poll verbaast mij best :worried:. Vinden echt zoveel vrouwen hier dat hun leven rozengeur en maneschijn zou zijn als ze 1 of meerdere dingen aan hun uiterlijk zouden (kunnen) veranderen?

Nog even een poll:

Vind jij jezelf mooi? (wat “mooi” is is ontzettend subjectief, dus ik bedoel niet of jij aan het schoonheidsideaal voldoet maar echt of jij jezelf mooi vindt qua uiterlijk). Geen tussenin, gewoon kiezen wat over het algemeen het meest van toepassing is.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Denk jij dat je leven beter zou worden wanneer je 1 ding (wat dan ook) aan je uiterlijk zou kunnen veranderen?

• Ja, dat zou mijn leven verbeten.
  • Nee, dat zou mijn leven in geen enkel opzicht veranderen
  • Ik zou wel iets willen veranderen aan mijn uiterlijk, maar het zou geen invloed hebben op mijn kwaliteit van leven.

0 stemmers

Beter worden in de zin van geen pijn meer in mijn geval. Dus dat zou chill zijn.

3 likes

Ik heb iets aan mezelf laten veranderen omdat ik daar echt al jaren onzeker over was. Ik had er dusdanig last van dat ik na 10 jaar heb besloten het wel te doen. Ik ben geen heel ander mens erdoor maar voel me wel fijner in mijn eigen lijf nu.
En ik denk dat als je door iets blijer met jezelf bent dat je leven daar dan automatisch ook beter van word.

9 likes

Geen eczeem meer hebben zou mijn leven echt met 400% verbeteren.

13 likes

En dat vind ik dus met longcovid zo kut, niks spontaan kunnen doen en alles op de weegschaal moeten leggen. Vooral lastig als het straks echt lekker weer is en dan niet spontaan nog even bij iemand langs kunnen wippen en gezellig in de tuin zitten. Of last minute besluiten om naar een concert te gaan. Alles plannen is niet hoe ik wil leven.

Ik kan eeuwig doorgaan haha. Eerst even 35 kilo eraf ofzo. Dan geen cellulitis meer op mijn benen mijn dunne haar/kale plekken fixen. Mijn jowls wegwerken. Mijn borsten liften en groter maken. Mijn buikvet weghalen zodat ik een platte buik heb. Mijn tanden zou ik willen fixen, en dan gewoon mijn huid super strak weer en dan ben ik pas tevreden eigenlijk :sweat_smile: Fucked up, maar ik haat al deze dingen aan mijn uiterlijk. Vooral de cellulitis op mijn benen en minder gewicht zou mijn leven wel makkelijker maken want ik voel me nu echt zo onzeker als ik een korte broek of wat dan ook aan doe.

7 likes

Door een Reddit Am i the :peach:. Samengesteld gezin, kind mag van stiefmoeder niet feestje van zijn wens hebben. Moet rekening houden met jongere stiefzusjes.

2 likes

ik heb net bij mij in de buurt een fiets die al enkele dagen heel openbaar en naast een drukke weg niet op slot stond meegenomen naar huis. heb op de plek een gelamineerd briefje opgehangen met “hey ik heb je fiets meegenomen want hij staat er al even zonder slot, stuur me een berichtje/bel naar me met een beschrijving van je fiets en je kan 'm ophalen”

maar heb op het moment zelf geen bruikbare fiets dus hoop HEEL erg dat ik niet gecontacteerd word

is dit ethisch

• ja
  • nee
  • anders

0 stemmers

1 like

Ik zou m alleen wel gewoon terugzetten op de plaats van vinden als ik hem zelf niet gebruik, dus meer in bruikleen eigenlijk

Ik vind juist het geheel van m’n hoofd best meevallen terwijl ik elk detail an sich juist lelijk vindt. Ik heb niks dat echt goed gelukt is zeg maar; alles is scheef/groot/asymmetrisch/etc maar algeheel past het wel enigszins.

Snap je?

8 likes

Ik heb ja gestemd maar vind het ook wel een beetje afhangen van hoe dichtbij je woont. Uiteindelijk nog steeds wel beter dan dat die fiets daadwerkelijk gestolen wordt maar ik zou me ergens ook wel voor kunnen stellen dat de persoon van wie de fiets is geïrriteerd zou zijn.

@Otzi dit is zo herkenbaar. Ik weet dat mn leven niet echt beter zou worden als er een lauter esthetische verandering zou plaatsvinden maar ik zou er zooo veel minder in mn hoofd mee bezig zijn. Zou echt willen dat ik niet zo was maar ik krijg die obsessie er niet uit.

3 likes

Ik vind dit grappig, want in Scandinavië (daar woon jij nu toch?) zetten juist toch veel mensen bewust hun fiets niet op slot? 10 jaar iig stond het bij een uni helemaal vol met fietsen die niet op slot stonden. En dan neem jij een fiets mee :d

heel dichtbij! 2 minuten lopen

2 likes

haha huh dit lijkt me een mythe? de meeste mensen hier hebben vaak juist een dubbel slot. kan me misschien voorstellen dat het in kleine universiteitsstadjes anders is maar hier worden sloten erg serieus genomen

2 likes

Vind je Ben Affleck knap? Los van wat je van hem als persoon vindt

• Ja
  • Beetje
  • Nee

0 stemmers

1 like