Stel je persoonlijke vraag #43

Ik zat hier gisteren nog over na te denken. Mijn kinderen willen graag lopen, maar als ik in mijn eentje met ze op pad ga dan kan ik ze eigenlijk niet los laten lopen (tenzij in omheinde speeltuin ofzo). Want ik kan ze niet managen als ze allebei een andere kant op gaan lopen. En ondertussen ook nog de kinderwagen mee nemen want ze kunnen niet super lang lopen nog…
Dus ik dacht wel, dan zou een looplijn wel handig zijn, maar zou me ook wel een gevoel geven alsof ik mijn huisdieren zou uitlaten :joy:

3 likes

Ik dacht dat dit over diëten ging :flushed: Brb even mn stemmen aanpassen.

3 likes

Was ook mijn eerste gedachte.

1 like

Ik heb precies hetzelfde :sob: Ik wil helemaal niet verven, vind het leuk dat mijn kleur van Nature lichter oogt in de zomer dan in de winter. Ik had altijd 2 witte haren sinds mijn 25e ofzo, maar sinds een paar maanden heb ik er opeens echt 10 meer voor mijn gevoel, ben echt bang dat het nu exponentieel groeit.

Ben ook veel te gierig en ongeduldig om elke 3 weken mijn haar te verven (door mijn scheiding zie je uitgroei ook nog eens heel goed).

1 like

Ja, het ziet er misschien sneu uit, maar ik denk dat het voor veel ouders een uitkomst zou zijn. Als ze niet zo moeilijk zouden doen. Mijn nicht was met haar dochter in Disneyland. Nou, dat kind is een wervelwind en ze waren haar een paar keer kwijtgeraakt.
Dus ik vroeg waarom ze niet zo’n rugzakje met lijn namen. “Ja is zielig”
Ja schat, dat is je kind kwijtraken ook.

7 likes

Mijn ouders deden dat bij mij, heb er genoeg foto’s van ik aan een lijntje. Ik was altijd op avontuur en ze waren me anders zo kwijt. Niks aan overgehouden.

18 likes

Ohh ja PRECIES dat heb ik dus ook! M’n haar wisselt echt heel erg mee met de seizoenen en er zitten veel verschillende tinten bruin in dus ik wil helemaal niet dat dat ooit anders wordt :frowning: Plus de effort om het met verf mooi te houden inderdaad, mijn kapper is super lief maar ik wil er niet om de paar maanden honderden euro’s uit moeten gaan geven hoor. Ik vond dus in september mijn eerste witte haar en vandaag ineens 5 ofzo!! Echt aaaah. Het zijn wel korte haartjes die net boven m’n oren groeien dus hoop dat ze vooral daar blijven :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik heb er nog nooit een gevonden maar ik zoek niet en heb ook geen donker haar dus dat helpt wel denk ik.

1 like

Idd. Anders waren we ook allemaal getraumatiseerd, omdat we in een box hebben geslapen

2 likes

Chill zeg! Ik heb donker haar en zoek heel gericht :smiling_face_with_tear:. Anderen hebben nog nooit een grijze haar gevonden bij me dus het is ook niet echt zichtbaar denk ik? Misschien moet ik me gewoon ook niet aanstellen hoor haha.

Heb best wel wat vriendinnen met heel donker haar en bij hen heb ik ze al wel gespot (zijzelf ook). Dus ik maak me eigenlijk geen illusie dat ik ze niet zou hebben maar heb gewoon geluk met m’n haarkleur.

1 like

Kan/kon/zou jij vlees of vis kunnen eten als je kan zien wat het is? Zoals die octopus eihoofd?

• Ja geen probleem
  • Ja, maar voel me er wel raar bij
  • Nee
  • NEEEEEE!!!

0 stemmers

1 like

Ook als je niet kan zien wat het is zou ik het niet willen eten. Maar octopussen zijn denk ik wel mijn lievelingsdieren. Ik vind het extra gruwelijk als mensen die dood maken en eten.

4 likes

Ik was als kind wit-blond. Daarna gewoon blond, het werd iets donkerder. Maar na mijn 25e kreeg ik steeds meer witte haren en nu ben ik dus weer overwegend lichtblond. Het blend gelukkig goed! Merk wel dat de witte haren iets stugger zijn. Vind ik ook niet erg met mijn fijn-dunne haren.

mijn haar

21 likes

Ik houd mezelf voor dat mijn grijze haren hierdoor ook veel minder zichtbaar zijn dan wanneer ik alles zou verven en het veel meer één kleur is met witte haren ertussen. Je hoeft bij mij echt niet lang te zoeken om er een paar te vinden, maar als het ter sprake komt zijn mensen heel verbaasd als ik zeg dat ik grijze haren heb. Ik stoor me er ook niet zo aan eigenlijk. Gelukkig, want heb ook echt geen zin om te verven.

1 like

Ah jee, de mommy’s komen eraan. Don’t worry, ze is niet op dr bekkie gevallen

1 like

Ik zou mijn grijze haren minder erg vinden als mijn haar niet bijna zwart was geweest en ze niet zo tering stug waren, dus ik trek ze eruit (al is mijn haar nu overwegend meer blond dan zwartbruin, dus ze vallen minder op). Maandelijks ritueeltje om met een pincet en een spiegel klaar te zitten om de grijze haren eruit te trekken haha

Soms. Ik heb vrij donker haar en de grijze/witte haren vallen dus op. Meestal interesseert het me erg weinig, maar soms kijk ik in de spiegel en vind ik het ineens verschrikkelijk en gooi ik er verf in. Meestal 1x per 3-4 maanden ofzo.

Kinderen aan een lijntje vind ik altijd heel zielig. En je kunt ze toch gewoon leren dat ze niet weg moeten lopen? Ik wist iig aan de toon van mijn ouders wel hoe ver ik van ze weg kon lopen…

1 like

Soort van kinderen voor kinderen

2 likes

Kinderen van 1 zijn nogal ongeleide projectielen in mijn ervaring :smiling_face_with_tear:

17 likes