Stel je persoonlijke vraag #43

Ja precies dit helaas :disappointed: ik denk ook dat ik gewoon zoveel meer ruimte in mijn hoofd zou hebben voor andere dingen als ik al die issues niet had om over na te denken

2 likes

Toen ik anorexia had, had ik het al-tijd koud :sweat_smile:
Gewoon, altijd, 40gr of -10. Maar volgens mij is dat omdat je lichamelijk letterlijk alleen nog energie hebt om je organen werkend te houden, en jezelf warmhouder dan ondergeschikt is. Niet zozeer omdat je minder hebt om je warm te houden ofzo

2 likes

Ja heel lang ondergewicht gehad en toen had ik het altijd koud en kreeg ik mezelf lastig warm. Inmiddels een voor mij, gezond gewicht en merk dat ik doordat ik een laagje heb mezelf beter warm kan houden

Ben Aflikken

1 like

Nee ik vind hem niks. Ik vind hem gewoon zo’n standaard game avatar hoofd hebben? Haha

6 likes

Ik weeg mezelf nooit dus ik heb geen idee hoe stabiel mn gewicht is maar sinds ik echt regelmatig sport heb ik het wel iets minder snel koud heb ik het idee

2 likes

Valt me wel vaker op maar ik vind dat jij zo leuk over mensen in het algemeen praat. En dat je zoveel opmerkt aan mensen en idk ik vind het cute.

17 likes

Wanneer jullie chips eten, eten jullie dan

• Chipje voor chipje, eentje tegelijk
  • Meerdere chipjes in 1 keer, minimaal twee tegelijk

0 stemmers

2 likes

Ik ben net iets te dun (heb moeite met op gewicht te blijven) en ik heb het ALTIJD koud

Never forget de mensen die op de spoedeisende hulp F1 op hun mobiel zaten te kijken, met geluid aan :roll_eyes:

2 likes

Mijn leven is wel echt veranderd na cosmetische ingreep (borstvergroting) voelde me eindelijk vrouwelijk en kreeg meer zelfvertrouwen en durfde sindsdien weer te zwemmen na 15 jaar en zelfs naakt naar de sauna, durfde te gaan daten en woon nu samen. Die stappen durfde ik niet te nemen zonder borsten. Wel even disclaimer mijn vriend kende me ook al zonder borsten en had voor hem niet gehoeven etc. Maar voor mij is het alleen maar heel fijn geweest

13 likes

Je zou het unieke moment dat Max wint maar missen!

1 like

Er zijn genoeg dingen die ik mooi vind aan mezelf en ik denk dat ik subjectief ook zeker niet ā€˜lelijk’ ben.

Aan mijn zwangerschap heb ik echter een diastase overgehouden en ben ik ook behoorlijk aangekomen. Dat laatste heb ik zelf invloed op en wil ik ook wel aan gaan werken, niet zozeer om af te vallen, maar om sterker te worden en weer wat meer spieren te kweken. Die diastase heeft echter als effect dat het lijkt alsof ik 5 maanden zwanger ben. En mijn kledingmaat rond mijn buik is denk ik zo’n 2 maten groter dan de rest. Dat resulteert erin dat jurken als een soort zakken om me heen vallen en broeken veel te wijde pijpen hebben. En daar baal ik van, niks past meer mooi. Ik heb gisteren nog een dag ā€˜geshopt’, maar niks gekocht omdat alles klote zat en ik bijna jankend in het pashok stond.

Ik heb altijd een heel ander lijf gehad en nu vind ik dat dus niet meer mooi en heb ik ook veel rugklachten.

En daarnaast ben ik weer te lui/moe om elke dag mijn oefeningen te doen en blame ik mezelf ervoor en ga ik emo-eten. Dus lekkere vicieuze cirkel…

Ik ben nu serieus een buikwandcorrectie aan het overwegen. Als je me dat 10 jaar geleden had verteld had ik je voor gek verklaard, want aan een gezond lijf moet je niet sleutelen en blah blah.

6 likes

Ik ben te zwaar en heb het altijd koud. Daarnaast heb ik altijd koude handen

1 like

Heb jij ook altijd een koude neus?

• Ja en mijn neus is lang
  • Ja en mijn neus is kort
  • Nee en mijn neus is lang
  • Nee en mijn neus is kort

0 stemmers

1 like

Ja heel vaak! Alsof daar ineens de doorbloeding niet goed is.

1 like

Hahaha dit is zo afhankelijk wie het post. Als een minder populaire forummer dit post komen er reacties zoals: dit is gewoon diefstal!!!

30 likes

ja hahaha

merk ook dat ik het op ff anders verwoord heb ook want heb wel al mn vrienden geappt dat ik een fiets gejat heb

10 likes

Zo heb ik een keer een pakketje van ƩƩn van m’n buren uit de brievenbus gehaald die er half uit stak. En toen een briefje in de brievenbus gedaan dat hij bij mij lag. Voelde ook een beetje dubbel haha, maar was bang dat een voorbijganger hem anders er uit zou halen.

1 like

Ik had het zelden koud, maar toen viel ik kilo’s af en toen had ik het constant koud (no shit Sherlock). Zou je denken dat het wel weer weg zou gaan als het weer aan zou komen… nope.

2 likes