Stel je persoonlijke vraag #43

On sweet dayyyyyyyyyyyyyyyyyeeeeyyyyyeeeeeeehhhh. :two_hearts:

6 likes

Alla day, alla day, ving bab-bie-joe, one days are gone, tsi mi, tsi mi, na-va-toe.

Edit: haha het is dit:

Ala day, ala day
M’e wakti yu
Wan’ day sa kon’
Dji mi
Dji mi nanga yu

6 likes

Dit is gewoon mr Bean met abs.

7 likes

Aah wat een lieve gast :heart:

4 likes

Oooh haha ja dat nummer ken ik inderdaad wel ja! Maar nooit geweten wie dat zong eigenlijk.

1 like

Hierop terugkomend; @Ohappyday en @Fishing waren in mijn hoofd dezelfde persoon. Geen idee waarom.

8 likes

Die haal ik ook altijd door elkaar! Ik denk omdat ik vind dat hun avatars op elkaar lijken

2 likes

Aantal vrienden en kwaliteit is goed maar de kwantiteit zou ik misschien liever anders zien? Er zijn laatste jaren een aantal van mijn goede vrienden naar het buitenland of verder weg in NL verhuisd dus die zie ik niet zo heel veel meer helaas.

3 likes

Oké volgende vragen helaas not asking for a friend. Ik vind sinds afgelopen herfst dus ineens soms witte haren en vind het erger dan ik zou willen :sweat_smile:. Ik krijg van kappers altijd complimenten over mijn haarkleur en opmerkingen over hoe dat met verf niet na te bootsen is dus ik hoop dat ik gewoon af en toe een haartje vind en niet écht grijzer ga worden :smiling_face_with_tear:

Vind je weleens een grijze haar op je hoofd?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hoe oud was je toen je je eerste (paar) grijze haren ontdekte?

• Middelbare school leeftijd
  • 18-20
  • 20-23
  • 24-26
  • 27-29
  • 30-35
  • 35+

0 stemmers

Hoe veel grijze haren heb je denk je?

• 0
  • Af en toe 1
  • 1-5
  • 6-10
  • 10-20
  • 20-50
  • Flinke plukken zijn grijs inmiddels
  • Ik beschouw mezelf als grijsharig persoon

0 stemmers

Verf jij je haar omdat je jezelf anders te grijs vindt?

• Ja!
  • Nee, maar heb sporadisch een grijze haar
  • Nee, maar heb wel zichtbaar wat grijze haren
  • Nee en ben overwegend grijs inmiddels

0 stemmers

Indien je dus weleens wat grijze haren hebt in de zin van dat je denkt dat anderen ze ook wel opmerken (je ziet als je in de spiegel kijkt wel losse grijze haren of hebt grijze plukken) of je bent zo goed als grijs, hoe oud ben je nu?

• 23 of jonger
  • 24/25
  • 26/27
  • 28/29
  • 30/31
  • 32/33
  • 34/35
  • 36/37

0 stemmers

Indien je qua grijsheid nog wel echt moet zoeken naar grijze haren maar je er dan soms 1-10 vindt, hoe oud ben je?

• 23 of jonger
  • 24/25
  • 26/27
  • 28/29
  • 30/31
  • 32/33/34
  • 35 plus

0 stemmers

2 likes

Als in, als een hondje? Dat zou ik denk ik wel doen als m’n kind anders weg loopt en zo de straat op zou rennen/het water in.

8 likes

Beetje gek gezicht inderdaad, maar inderdaad, als het voorkomt dat het kind zich voor de bus werpt

5 likes

En dan vastbinden aan de lantaarnpaal bij de supermarkt en achterlaten?

• Zou ik doen

0 stemmers

43 likes

Ik zat hier gisteren nog over na te denken. Mijn kinderen willen graag lopen, maar als ik in mijn eentje met ze op pad ga dan kan ik ze eigenlijk niet los laten lopen (tenzij in omheinde speeltuin ofzo). Want ik kan ze niet managen als ze allebei een andere kant op gaan lopen. En ondertussen ook nog de kinderwagen mee nemen want ze kunnen niet super lang lopen nog

Dus ik dacht wel, dan zou een looplijn wel handig zijn, maar zou me ook wel een gevoel geven alsof ik mijn huisdieren zou uitlaten :joy:

3 likes

Ik dacht dat dit over diëten ging :flushed: Brb even mn stemmen aanpassen.

3 likes

Was ook mijn eerste gedachte.

1 like

Ik heb precies hetzelfde :sob: Ik wil helemaal niet verven, vind het leuk dat mijn kleur van Nature lichter oogt in de zomer dan in de winter. Ik had altijd 2 witte haren sinds mijn 25e ofzo, maar sinds een paar maanden heb ik er opeens echt 10 meer voor mijn gevoel, ben echt bang dat het nu exponentieel groeit.

Ben ook veel te gierig en ongeduldig om elke 3 weken mijn haar te verven (door mijn scheiding zie je uitgroei ook nog eens heel goed).

1 like

Ja, het ziet er misschien sneu uit, maar ik denk dat het voor veel ouders een uitkomst zou zijn. Als ze niet zo moeilijk zouden doen. Mijn nicht was met haar dochter in Disneyland. Nou, dat kind is een wervelwind en ze waren haar een paar keer kwijtgeraakt.
Dus ik vroeg waarom ze niet zo’n rugzakje met lijn namen. “Ja is zielig”
Ja schat, dat is je kind kwijtraken ook.

7 likes

Mijn ouders deden dat bij mij, heb er genoeg foto’s van ik aan een lijntje. Ik was altijd op avontuur en ze waren me anders zo kwijt. Niks aan overgehouden.

18 likes

Ohh ja PRECIES dat heb ik dus ook! M’n haar wisselt echt heel erg mee met de seizoenen en er zitten veel verschillende tinten bruin in dus ik wil helemaal niet dat dat ooit anders wordt :frowning: Plus de effort om het met verf mooi te houden inderdaad, mijn kapper is super lief maar ik wil er niet om de paar maanden honderden euro’s uit moeten gaan geven hoor. Ik vond dus in september mijn eerste witte haar en vandaag ineens 5 ofzo!! Echt aaaah. Het zijn wel korte haartjes die net boven m’n oren groeien dus hoop dat ze vooral daar blijven :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik heb er nog nooit een gevonden maar ik zoek niet en heb ook geen donker haar dus dat helpt wel denk ik.

1 like