Stel je persoonlijke vraag #43

Idd. Anders waren we ook allemaal getraumatiseerd, omdat we in een box hebben geslapen

2 likes

Chill zeg! Ik heb donker haar en zoek heel gericht :smiling_face_with_tear:. Anderen hebben nog nooit een grijze haar gevonden bij me dus het is ook niet echt zichtbaar denk ik? Misschien moet ik me gewoon ook niet aanstellen hoor haha.

Heb best wel wat vriendinnen met heel donker haar en bij hen heb ik ze al wel gespot (zijzelf ook). Dus ik maak me eigenlijk geen illusie dat ik ze niet zou hebben maar heb gewoon geluk met m’n haarkleur.

1 like

Kan/kon/zou jij vlees of vis kunnen eten als je kan zien wat het is? Zoals die octopus eihoofd?

• Ja geen probleem
  • Ja, maar voel me er wel raar bij
  • Nee
  • NEEEEEE!!!

0 stemmers

1 like

Ook als je niet kan zien wat het is zou ik het niet willen eten. Maar octopussen zijn denk ik wel mijn lievelingsdieren. Ik vind het extra gruwelijk als mensen die dood maken en eten.

4 likes

Ik was als kind wit-blond. Daarna gewoon blond, het werd iets donkerder. Maar na mijn 25e kreeg ik steeds meer witte haren en nu ben ik dus weer overwegend lichtblond. Het blend gelukkig goed! Merk wel dat de witte haren iets stugger zijn. Vind ik ook niet erg met mijn fijn-dunne haren.

mijn haar

21 likes

Ik houd mezelf voor dat mijn grijze haren hierdoor ook veel minder zichtbaar zijn dan wanneer ik alles zou verven en het veel meer één kleur is met witte haren ertussen. Je hoeft bij mij echt niet lang te zoeken om er een paar te vinden, maar als het ter sprake komt zijn mensen heel verbaasd als ik zeg dat ik grijze haren heb. Ik stoor me er ook niet zo aan eigenlijk. Gelukkig, want heb ook echt geen zin om te verven.

1 like

Ah jee, de mommy’s komen eraan. Don’t worry, ze is niet op dr bekkie gevallen

1 like

Ik zou mijn grijze haren minder erg vinden als mijn haar niet bijna zwart was geweest en ze niet zo tering stug waren, dus ik trek ze eruit (al is mijn haar nu overwegend meer blond dan zwartbruin, dus ze vallen minder op). Maandelijks ritueeltje om met een pincet en een spiegel klaar te zitten om de grijze haren eruit te trekken haha

Soms. Ik heb vrij donker haar en de grijze/witte haren vallen dus op. Meestal interesseert het me erg weinig, maar soms kijk ik in de spiegel en vind ik het ineens verschrikkelijk en gooi ik er verf in. Meestal 1x per 3-4 maanden ofzo.

Kinderen aan een lijntje vind ik altijd heel zielig. En je kunt ze toch gewoon leren dat ze niet weg moeten lopen? Ik wist iig aan de toon van mijn ouders wel hoe ver ik van ze weg kon lopen

1 like

Soort van kinderen voor kinderen

2 likes

Kinderen van 1 zijn nogal ongeleide projectielen in mijn ervaring :smiling_face_with_tear:

17 likes

Het leven is te kort om je druk te maken over een tiental grijze haren. En geloof me, ik heb er genoeg :sweat_smile: Klinkt als een dooddoener die je overal voor kunt gebruiken maar bij grijze haren vind ik dat wel echt.

17 likes

Maar als ik niet meer 4 jaar wordt geschat aan de kassa heb ik alleen nog maar mijn CITO-score om mijn identiteit aan te hangen.

9 likes

Niet voor de neus van diegene (tenzij het écht te ver gaat) en sowieso in het voorbeeld dat jij noemt niet. Maar als mijn moeder iets aan iemand vraagt dat bv echt te persoonlijk is zeg ik dat wel, of als ze een grap maakt die te ver gaat. Dus moet andersom dan ook kunnen, respectvol.

24 likes

Als t om zoiets kleins als t voorbeeld gaat vind ik dat echt achterlijk. Als je echt onbeschoft tegen iemand bent is t wat anders.

11 likes

Sgat, Asian don’t raisin dus je hebt sowieso 10 jaar voorsprong op de rest van de bevolking.

3 likes

Tegenwoordig heb je ook dit soort ‘tuigjes’. Voor snel weglopende peuters kan dit echt handig zijn

14 likes

Ken je iemand met een kind aan een tuig?

• Ikzelf
  • Nee niemand
  • Ja een
  • Meerdere

0 stemmers

1 like

Ikzelf was wel vroeger zo’n kind. Als we dan bijv zwemvierdaagse hadden deed m’n moeder de jongere kinderen die niet zwommen aan een lijntje zodat ze niet per ongeluk in het water zouden vallen en verdrinken. Zou het zelf ook wel doen met m’n kind hoor

1 like