Stel je persoonlijke vraag #43

Ik weeet dat het Funda is maar als ik er niet op let blijf ik het hardnekkig als Foenda uitspreken🙄 Tot mijn eigen irritatie

3 likes

@iedereen die foenda stemt: mijn vriend wil jullie graag hartelijk bedanken omdat hij nu eindelijk medestanders heeft.

7 likes

Het klinkt wel als iets wat ik wil proberen tbh

4 likes

Plakken kaas bakken in de pan en er dan een kwart augurk in rollen, echt hmmmm

6 likes

ik ben helemaal in de war hahaha in mn hoofd smelt dat?? ik zie echt een waterig hoopje kaas voor me

5 likes

Ik snap ook niet hoe dit werkt

5 likes

Ik ken dit alleen van het keto dieet met rookkaas. Maar zowel dat als normaal nog nooit op.

3 likes

Klinkt echt heel treurig haha

4 likes

kaas is altijd een snack

13 likes

Kun je ons verblijden met een foto? Ik zie alleen maar een oven rooster voor me waar de kaas vanaf druipt😂

7 likes

Enige juiste antwoord hier te horen:

https://www.instagram.com/reel/CsGX8SGMdSH/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Snap het echt hahahahaha, iwil het ook haten maar t lukt gewoon niet :joy: (zelfs een halve finale songfestival heeft er niet voor gezorgd dat het uit m’n hoofd is gegaan)

1 like

what

2 likes

Wat ongemakkelijk, zo op de bank met die vrouwen :joy:

1 like

Ik vind het oprecht zo ijzersterk hoe ze in hun rol blijven en het zo ongemakkelijk maken haha

6 likes
Is 40m2 voldoende om alleen te wonen?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Extra informatie:
Het heeft geen eigen buitenruimte maar wel veel groen in de omgeving en gunstig gelegen ten opzichte van alles.
Het heeft een woonkamer van ongeveer 20m2, slaapkamer van ± 10m2 en een aparte ruimte van 5m2 wat als extra berging kan dienen. Ik twijfel wat door de mening van anderen. Maar de prijs en het energielabel zijn echt een plus.

Ik heb samen gewoond met vriend en 2 katten op 55m2 (zonder buiten) - 8 jaar vol gehouden. Ik vond het goed te doen. Dan verwacht ik dat 40m2 alleen goed te doen is.

7 likes

Ik woon al ruim 4 jaar met zn tweeën op 35m2 dus ik zou zeggen dat dat heel goed te doen is in je eentje

19 likes

Ja, ik zie dus echt niet in hoe dit klein is voor 1 persoon. Maar ik woon nu op een studio van 25m2 met alles erin. Qua prijs zou ik 70 euro meer gaan betalen dan ik nu doe.

11 likes

Een aparte slaapkamer is dat geld zeker waard in mijn ogen!

15 likes