Nou ik weet niet alle details, maar over een van de grootouders (via haar ken ik dit verhaal) weet ik dat die zelf ook nog gewoon werkt en niet gemakkelijk vrij kan nemen. Dus dat maakt het lastiger om langer te blijven en het kind mee naar huis nemen is dan ook niet echt heel eenvoudig
Waarom wisselen die ouders elkaar niet af. Moeten ze per se de hele dag met zijn tweeën daar zitten?
Dit zou sowieso mijn voorkeur hebben als ouder zijnde, ook in het belang van het kind dat niet in het ziekenhuis ligt.
Zonder de sorry
Ligt ook wel aan hoe het kind is
Wanneer was er bij jou voor het laatst iemand voor het eerst bij jou thuis? ( exclusief ingehuurde mensen zoals bouwvakkers etc.)
Ongeveer…
- Een week geleden
- Een maand geleden
- Een half jaar geleden
- Een jaar geleden
- Langer dan een jaar geleden
0 stemmers
Kijk je dan ineens met andere ogen naar je eigen interieur?
- Ja
- Nee
- Ligt eraan wie het is
0 stemmers
Mocht het kind ergens in spanje verkeerd in een zwembad zijn gekukelt prima. Maar je krijgt mij met geen mogelijkheid naar een wintersport gebied.
Met het huidige klimaat is dat ook wel te doen
Ik neem aan dat er sneeuw ligt anders zijn zij daar ook niet heen gegaan.
Je kunt er ook heel mooi wandelen
Wij allebei, broertje zelfs meerdere keren echt horror voor mn ouders maarja word je wel hard van
Ja bijna verdronken in de zee maar kan het me niet herrinneren.
Ik heb ja gestemd maar het voelt een beetje knullig. Ik was op een kinderfeestje in het zwembad en we zaten allemaal op zo’n speelmat. De vader van de jarige gooide dan telkens die mat om en ik kreeg een epileptische aanval precies toen hij dat deed waardoor ik niet wegsprong en onder de mat belandde. Alleen had niemand dat door dus ik kwam uiteindelijk weer bij bewustzijn terwijl ik vastgeplakt zat aan een mat en geen zuurstof had. Volledig in paniek dacht ik er niet aan om gewoon naar beneden te zwemmen. Ik weet niet eens meer hoe ik er uiteindelijk onder vandaan ben gekomen maar kan me die paniek nog heel goed voor de geest halen.
Ik viel van mijn pony af, bleef met mijn voet in de beugel hangen en ben zo enkele meters meegesleept terwijl hij in vol galop er vandoor ging ik had gelukkig niks gebroken maar wel bont en blauw. Mijn ouders hadden er ook meer trauma van want ik ben er gewoon weer opgeklommen en de les uitgereden.
Nou ik vind dit alles behalve knullig hoor! Wat een ontzettend eng en naar verhaal
M’n jurk stond in de fik toen ik lekker voor de open haard wilde zitten maar zat iets te dichtbij.
Mijn broertje is bijna verdronken in en bewusteloos geraakt in een zwembad toen hij van een glijbaan viel (twee verschillende keren)
Ik gleed uit en gleed van muur bij de boulevard. Zo’n muur bij de zee zeg maar. Tijdens een groot tentfeest voor mijn vaders 40e verjaardag. Het was heel glad want bij vloed kwam de zee totaan boven maar het was eb en de zee was helemaal weggetrokken en toen kwam die schuine muur dus tevoorschijn. Het was donker en er was alleen een man in een rolstoel toevallig buiten en die moest toen hulp gaan halen. Toen ben ik er op adrenaline en met overal bloed en panikerende volwassenen uitgeklimd terwijl een vreemde man als drillsergeant naar me riep. Toen ik bovenkwam stond er een man met een EHBO koffertje maar ik moest meteen door naar het ziekenhuis. Was ook echt kut voor het feest. Maar ik heb echt heel veel geluk gehad dat ik niet op mijn hoofd ben gevallen en bewusteloos geraakt oid want dan zou ik wanneer het vloed was gewoon meegenomen zijn door de zee
Moeder van een vriendinnetje had mij even in de geparkeerde auto gelaten die bovenaan een helling geparkeerd stond aan een vrij drukke weg maar vergeten de handrem erop te zetten, dus ik rolde het verkeer in. Gelukkig werd er veel getoeterd dus keek ze om en is als een malle terug gerend haha maar niks tegen mijn ouders gezegd erover, ik wel :’)
Hahaha jezus, echt een vriendin om op te bouwen ben jij
——
Ik heb zelf in zo’n soort situatie gezeten en was echt heel dankbaar dat m’n vrienden ter plekke hun vakantie op hebben gegeven om me te steunen (ze hadden ook geen zin meer in skiën erna overigens haha) en m’n vader vanuit NL kon rijden om me te komen ondersteunen. Zonder hen had ik het niet volgehouden. Ik heb niet naar anderen thuis geopperd om te komen helpen, maar als iemand hulp zou aanbieden en ik weet van diegene dat het praktisch haalbaar is, dan had ik het misschien wel voorgesteld. Iemand kan altijd ‘nee, dat gaat niet’ zeggen, toch?
Maar er staat toch nergens dat er een andere reis geannuleerd moet worden? Alleen dat je zelf ook vakantie heb in die periode.