Ja eens, plus als mensen gewoon eens zouden leren om grenzen aan te geven én die van anderen te respecteren, dan heb je ook geen gezeik van ‘dát zou ik nooit van mijn vrienden verwachten blabla’ want je verwácht het niet, je vraagt het en de ander is vrij om daar ja of nee op te antwoorden.
Verbaast me wel echt altijd hoe sommige mensen hier tegenover vrienden met kinderen aankijken alsof het een soort besmettelijke parasieten zijn, je zou maar een keertje iets doen voor je vrienden wat je misschien zelf niet helemaal ligt
Ik vind naar Oostenrijk om op te passen wel iets anders dan een keertje iets doen.
Voor de mensen zonder kinderen/op dit moment geen directe actieve kinderwens
Zou jij binnen Nederland komen oppassen in geval van nood?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nepsneeuw
Hahahaha stel je voor dat je maanden hebt gespaard voor een vakantie en je vriendin dan ff gaat zeiken over jouw financiën in tijd van nood
Je hebt ook geld om een kind te nemen en dat kind te voeden, dus!!1!
Ik heb absoluut geen kinderwens maar de kinderen van mijn vrienden zijn echt mn hartjes en ik zou alles laten vallen om hun te helpen en voor die moppedoppen te zorgen
Ja! Wil dan wel eerst luier verschoon les, maar ik zou het wel doen. Zelfs bij mijn vriendin die er 3 onder de 10 heeft.
Ik zou best een dagje willen oppassen, maar ik zou niet meerdere dagen van mijn eigen vakantie willen opgeven en al helemaal niet ervoor naar een ander land afreizen. Houd van mijn vrienden én van hun kinderen hoor, maar als ik mijn kostbare vakantiedagen opgenomen heb om thuis te blijven is dat omdat ik die tijd nodig heb om op te laden/zelf gezond te blijven… Anders was ik zelf wel op vakantie geweest, ipv thuis.
En zoals ik het las is dat andere kind niet in levensgevaar/ligt het niet op sterven, dus je hoeft echt niet allebei de hele dag aan het ziekenhuisbed te zitten, ze kunnen gewoon afwisselen en dat de ander dan voor het andere kind zorgt.
Ik zou graag eens op t kind van mn vriendin willen passen ( als het kind er is) ik zou hem echt flink spoilen. Langer op laten blijven snoep en dingen geven wat hij normaal niet mag enzo. Denk dat dat oppassen 1x en nooit meer word maar hij gaat die avond nooit vergeten hahaha.
Ik kan me sowieso vaak weinig voorstellen van hoe mensen hier hun vriendschappen benaderen
Ik heb en wil geen kinderen, maar was laatst op m’n neefje passen en toen kwam een vriendin met kind naar mij en gingen we samen met kinders in kinderwagens de stad in. Nou, ik voelde me echt ineens 5 levensfases verder, man man man. Gelukkig had zij dat ook, haha. Zo sta je samen cocktails te lurken in Praag, en zo sta ineens elk achter een kinderwagen te hobbelen.
Ja same, maar nu het kind groot genoeg is stellen we gewoon zelf voor om hem mee te nemen op uitstapjes en wachten we niet meer af voor alleen oppassen als de ouders het nodig hebben. Ik zeg gewoon hey mag ik je kind op die dag meenemen naar de kinderboerderij/klimbos/pannenkoekenrestaurant/whatever. Vinden wij leuk, vindt kind leuk en de ouders vinden het ook chill om een middagje vrij te hebben.
Ik verwacht natuurlijk wel dat betreffend kind over 50 jaar voor ons komt mantelzorgen.
Denk niet dat too much fun aunt vibes een reden is om iemand niet op te laten passen? Is toch alleen maar leuk voor je kind zo af en toe.
Tot je zesjarige met een navelpiercing thuiskomt
Stel je voor
Godsamme ja het is weer eens douchegerelateerde vraag. Het gaat over hele speciale dingen, zoals een douchekop.
- Ik houd de douchekop altijd in mn hand als ik ga douchen
- Ik houd af en toe de douchkop in mn hand als ik ga douchen
- Ik ga altijd onder de douchkop staan
0 stemmers
Nieuwe opties niet mogelijk bij mij. Oh zo’n gosvergeten regendouche “krijg” ik binnenlort. Ben nu al benieuwd hoe vaak ik per ongeluk mn hele haar nat heb gemaakt. MIJN HAAR
Nee WIL IK NIET. Kruipt alles tussendoor, krijg ik allemaal krullen ernaast en het geluid is alsof je onder een extreme storm/regenbui staat. Zo KEIHARD. Alsof het op een plat plastic dak valt.
Tip welke @monkeyslut en ik moeten hebben?
Ik heb er wel een maar ik vind dat harde geluid van het water zo naar en m’n haar wordt nog steeds vochtig